  • 91. Data: 2011-11-10 10:30:08
    Temat: Re: Polskie znaki na iPadzie
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Przemysław Ryk napisa?(a):

    > Raczej nie. Ten, który wg Wiki (http://pl.wikipedia.org/wiki/Telewizja)
    > telektroskop wynalazł. :)

    Ach, ten ;) btw: anglojęzyczna wiki nie jest już taka jednoznaczna:
    http://en.wikipedia.org/wiki/Telectroscope

    j.

    --
    http://www.predkosczabija.pl/
    "Prędkość zabija. Włącz myślenie!"

  • 92. Data: 2011-11-10 10:38:13
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Thu, 10 Nov 2011 06:48:09 +0100, Jacek napisał(a):

    > Tak sobie Was czytam i dziw mnie bierze, ze tyle czasu marnujecie na
    > dyskusje o wyzszosci swiat jednych nad drugimi:(

    Tak to niestety bywa z zaimpregnowanymi na argumenty...

    [ Life is simple, when you make choices and you don't look back. ]
    [ (znalezione w sieci) ]

  • 93. Data: 2011-11-10 11:18:13
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia 10 Nov 2011 11:51:11 +0200, januszek napisał(a):

    > Przemysław Ryk napisa?(a):

    > To ten, który wygłosił słynne: 'Kto pozwem wojuje ten od pozwu
    > polegnie!'? ;P

    Raczej nie. Ten, który wg Wiki (http://pl.wikipedia.org/wiki/Telewizja)
    telektroskop wynalazł. :)

    [ Dreams have a nasty habit of going bad when you're not looking. ]
    [ (Max Payne) ]

  • 94. Data: 2011-11-10 12:15:44
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Przemysław Ryk napisa?(a):

    > Nie szkodzi. Jeden pozew więcej na pewno nie spowoduje jakichś perturbacji
    > Cupertino. :D

    Chyba, że w treści pozwu będą polskie znaki... ;P

    j.

  • 95. Data: 2011-11-10 12:38:13
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia 10 Nov 2011 12:30:08 +0200, januszek napisał(a):

> [...]
    > http://en.wikipedia.org/wiki/Telectroscope

    Nie szkodzi. Jeden pozew więcej na pewno nie spowoduje jakichś perturbacji

    [ Ja tak się biję z moim wrodzonym lenistwem, że już sił nie starcza, aby ]
    [ coś zrobić. (JoeMonster.org) ]

  • 96. Data: 2011-11-10 13:05:35
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Przemysław Ryk napisa?(a):

    > Jeszcze lepiej dla prawników z Apple. Ogłoszą stworzenie polskich
    > diakrytyków, opatentują i pozwą Polaków za bezprawne ich używanie. Jak by
    > nie patrzeć - na licencjach na ich używanie przez 40 milionów ludzi trochę
    > można zarobić, więc gra warta świeczki...

    Już nam kiedyś korporacje standardy kodowania ustaliły bo sami nie
    potrafiliśmy się w tej sprawie porozumieć... ;)

    j.

  • 97. Data: 2011-11-10 13:38:14
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia 10 Nov 2011 14:15:44 +0200, januszek napisał(a):

> [...]

    nie patrzeć - na licencjach na ich używanie przez 40 milionów ludzi trochę
    można zarobić, więc gra warta świeczki...

    [ Ashby: It's as though, uh, Janis and Alanis had a baby. Moody: Yeah, ]
    [ and they put it a dumpster to howl away it's pathetic little existence. ]
    [ ("Californication 2x08 Going Down and Out in Beverly Hills") ]

  • 98. Data: 2011-11-10 15:57:08
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia 10 Nov 2011 15:05:35 +0200, januszek napisał(a):

    > Przemysław Ryk napisa?(a):

    > Już nam kiedyś korporacje standardy kodowania ustaliły bo sami nie
    > potrafiliśmy się w tej sprawie porozumieć... ;)

    IMVHO i dobrze. Cuda, wianki, fafnaście standardów - przyszedł walec i
    wyrównał.

    [ Kłamstwo to wina dwóch osób. Jedna mówi, druga słucha. ]
    [ (Homer Simpson) ]

  • 99. Data: 2011-11-11 09:13:49
    Od: Tomaszek <t...@o...pl>

    W dniu 2011-11-10 01:06, Szymon von Ulezalka pisze:
    > zatem jakbym sie np zapytal o upsa pod takowa amiga one x1000 /bo by
    > mnie nagle naszla ochota na kupno tego komputera/ to juz byloby to NTG?

    Ja do zadania tego pytania widzę dwie inne grupy, które się do tego nadają:

    pl.comp.amiga
    pl.misc.elektronika

  • 100. Data: 2011-11-11 09:17:29
    Od: Tomaszek <t...@o...pl>

    W dniu 2011-11-10 14:05, januszek pisze:
    > Przemysław Ryk napisa?(a):

    > Już nam kiedyś korporacje standardy kodowania ustaliły bo sami nie
    > potrafiliśmy się w tej sprawie porozumieć... ;)

    No było tego trochę( z pamięci ): microvex, dhn, cyfromat, mazovia.
    Nakładka EGAPL.EXE to potrafiła chyba wszystko wyświetlić?