  • 1. Data: 2011-11-07 15:00:10
    Temat: [OT] Dobry sklep/sprzedawca PC w Warszawie (szukam)
    Od: " TrT" <t...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Cześć. Poszukuję dobrego sklepu lub sprzedawcy komputerów PC w Warszawie.
    Miejsca, w którym można wybrać własną konfigurację, dostać dobre części a przy
    tym nie być finansowo ogolonym ;) Czy ktoś z grupowiczów ma jakieś własne
    pozytywne doświadczenia i mógłby taki sklep (firmę) w stolicy polecić?
    TrT

  • 2. Data: 2011-11-07 15:03:38
    Od: Tomaszek <t...@o...pl>

    W dniu 2011-11-07 16:00, TrT pisze:
> [...]
    > tym nie być finansowo ogolonym ;) Czy ktoś z grupowiczów ma jakieś własne
    > pozytywne doświadczenia i mógłby taki sklep (firmę) w stolicy polecić?

    WGE przy GUS-ie. Nie mam złych doświadczeń z żadną z tamtejszych firm.

  • 3. Data: 2011-11-07 18:35:43
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    Powitanko,
    > WGE przy GUS-ie. Nie mam złych doświadczeń z żadną z tamtejszych firm.

    Ale ceny to bym porownal z netowymi, bo tanio to tam nie jest. Miedzy
    sklepami tez bywa spora roznica (to akurat dobrze).

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 4. Data: 2011-11-07 18:37:28
    Od: Tomaszek <t...@o...pl>

    W dniu 2011-11-07 19:35, Pawel "O'Pajak" pisze:
    > Ale ceny to bym porownal z netowymi, bo tanio to tam nie jest. Miedzy
    > sklepami tez bywa spora roznica (to akurat dobrze).

    A to prawda. Ale nie naciąłem się nigdy. Albo tanio albo uczciwie;)

  • 5. Data: 2011-11-07 19:22:45
    Od: Tomek <t...@p...onet.pl>

    KOMPUTRONIK, tanio, dobrzy fachowcy znający się na tym co klient chce
    kupić, doradzą, pomogą, polecam!!

  • 6. Data: 2011-11-07 19:57:41
    Od: Tomaszek <t...@o...pl>

    W dniu 2011-11-07 20:22, Tomek pisze:
    > KOMPUTRONIK, tanio, dobrzy fachowcy znający się na tym co klient chce
    > kupić, doradzą, pomogą, polecam!!

    Omijam komputronik z daleka. Po tym jak chcieli mi sprzedać CD+R to omijam.

  • 7. Data: 2011-11-07 20:14:50
    Od: "LP" <u...@o...pl>

    Użytkownik "Tomaszek"

    > WGE przy GUS-ie. Nie mam złych doświadczeń z żadną z tamtejszych firm.

    Kiedyś tak, sam składałem w jednej z firm tam umiejscowionych kompa i moich
    dwóch kumpli też, ale potem się popitoliło. Odbieram tam często podzespoły
    kupowane w necie, bo mam po drodze, ale za każdym razem próbują mnie zrobić
    w babmuko. A to ceną, a to np. wciskaniem rozpakowanego (a więc w domyśle
    używanego)n sprzętu.
    Moim zdaniem lepiej znaleźć jakiś mały, niezmanierowany sklep we własnej
    dzielnicy.

    --
    LP

  • 8. Data: 2011-11-07 20:45:03
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "Tomek" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > KOMPUTRONIK, tanio, dobrzy fachowcy znający się na tym co klient chce
    > kupić, doradzą, pomogą, polecam!!

    Ta grupa nie lubi tej firmy...

    Ja natomiast u nich często kupuję (zakup przez internet z bezpłatnym
    odbiorem w lokalnym salonie).
    Też polecam - bywa taniej niż na allegro.

    --
    marfi

  • 9. Data: 2011-11-07 21:23:42
    Od: Tomaszek <t...@o...pl>

    W dniu 2011-11-07 21:45, marfi pisze:
    > Ta grupa nie lubi tej firmy...

    To nie jest kwestia grupy tylko złych doświadczeń z tą firmą.

  • 10. Data: 2011-11-07 22:07:16
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "Tomaszek" <t...@o...pl> napisał w wiadomości

    > To nie jest kwestia grupy tylko złych doświadczeń z tą firmą.

    No to ja nie mam złych doświadczeń.

    --
    marfi