  • 1. Data: 2011-11-08 06:40:44
    Temat: najbardzije cichy wentylator AM3 - jaki wybrac?
    Od: "kyte" <k...@n...com>

    Witam. Poszukuje cichego markowego wentylatora dla ATHLONA docelowo PHENOMA.
    W zwiazku z tym, ze chcialbym go lekko podkrecic - prosze o pomoc jaki
    wentylator bylby najbardziej odpowiedni. Chciallbym zeby byl przy tym
    praktycznie nieslyszalny.... Jedyny jaki wpadl mi w rece byl kiedys SCYTHE
    GRAND KAMA CROSS, czy jest on bardziej wydajny i cichy od MUGENA3? Mam plyte
    i obudowe MICRO-ATX... Dzieki za pomoc!

    pozdr. j.

  • 2. Data: 2011-11-08 06:56:52
    Temat: Re: najbardzije cichy wentylator AM3 - jaki wybrac?
    Od: Andrzej <a...@w...pl>

    kyte wrote:

> [...]
    > W zwiazku z tym, ze chcialbym go lekko podkrecic - prosze o pomoc jaki
    > wentylator bylby najbardziej odpowiedni. Chciallbym zeby byl przy tym

    dobrą opcją może być Spartan HE923, a do tego wentylator Noctua NF-B9

  • 3. Data: 2011-11-09 05:33:02
    Od: "kyte" <k...@n...com>

    Rzucilem sie i... zamowilem NINJE 3 ;-)). Mam nadzieje ze bedzie odpowiedni.
    Calosc ma chodzic z AMD ATHLON II X3 455 3.3 GHz AM3. Tak na marginesie,
    wiem ze to nie rakieta dla overclockerow - ale w jaki sposob mozlwiwie
    najwyzej mozna podrekcic ten procesor?

    Pozdr. J.

  • 4. Data: 2011-11-09 08:58:32
    Od: "Leszek K." <l...@n...pl>

    Dnia Wed, 9 Nov 2011 06:33:02 +0100, kyte napisał(a):

> [...]
    > Calosc ma chodzic z AMD ATHLON II X3 455 3.3 GHz AM3. Tak na marginesie,
    > wiem ze to nie rakieta dla overclockerow - ale w jaki sposob mozlwiwie

    Po pierwsze spróbuj odblokować czwarty rdzeń.