eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsm › Polkomtel odciął mnie od sieci
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 12

  • 1. Data: 2009-09-04 10:50:38
    Temat: Polkomtel odciął mnie od sieci
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    Witam,

    przenoszę numer z Sami Swoi (Polkomtel) do mobile (Polkomtel). Już trzeci
    dzień jestem bez telefonu, bo się Polkomtel z Polkomtelem nie potrafi
    dogadać. Karta SS została wyłączona, a karta mobile nie została aktywowana.
    W efekcie moi klienci mają komunikat ,,zły numer'', a ja jestem odcięty od
    kontaktu z kontrahentami i mam spore straty finansowe.

    Bluemedia odpowiedzialna za przenosiny mówi, że najwcześniej w poniedziałek
    mnie Polkomtel przyłączy.

    Co mogę zrobić? Bluemedia na drzewo mnie zrzuca, do Polkomtela też nie wiem
    jak się skontaktować. Numer zniknął, jestem odcięty od klientów, którzy nie
    wiedzą jak się ze mną skontaktować.


    --
    Tristan

    Niech nie wychodzi z waszych ust żadna mowa szkodliwa,
    lecz tylko budująca, zależnie od potrzeby,
    by wyświadczała dobro słuchającym. (Ef 4,29)


  • 2. Data: 2009-09-04 11:22:01
    Temat: Re: Polkomtel odciął mnie od sieci
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Fri, 04 Sep 2009 12:50:38 +0200, Tristan napisał(a):

    > Bluemedia odpowiedzialna za przenosiny mówi, że najwcześniej w
    > poniedziałek mnie Polkomtel przyłączy.

    Z ciekawości: dlaczego za przenosiny odpowiada Bluemedia? Mają jakiś
    outsourcing?

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis ==> http://olgierd.bblog.pl <==


  • 3. Data: 2009-09-04 11:35:20
    Temat: Re: Polkomtel odciął mnie od sieci
    Od: "Jakub Danecki" <j...@d...net>

    Tristan wrote:
    > przenoszę numer z Sami Swoi (Polkomtel) do mobile (Polkomtel).

    Znaczy mBank mobile?
    > Już
    > trzeci dzień jestem bez telefonu, bo się Polkomtel z Polkomtelem nie
    > potrafi dogadać. Karta SS została wyłączona, a karta mobile nie została
    > aktywowana.

    Zaopatrz się w dodatkowy telefon. mBank mobile potrafi do 3 tygodni nie
    ruszyć dupy i nie dojdziesz czyja wina.

    > W efekcie moi klienci mają komunikat ,,zły numer'', a ja
    > jestem odcięty od kontaktu z kontrahentami i mam spore straty
    > finansowe.

    Trudno mi się nie roześmiać na "straty finansowe" i prepaid
    wypowiedziane jednym tchem.

    > Co mogę zrobić? Bluemedia na drzewo mnie zrzuca, do Polkomtela też nie
    > wiem jak się skontaktować. Numer zniknął, jestem odcięty od klientów,
    > którzy nie wiedzą jak się ze mną skontaktować.

    Interweniować i tyle. mBank mobile też ma biuro olewania klienta. Możesz
    jeszcze awaturę zrobić na forum mBanku, ale generalnie zaopatrz się w
    między czasie w dodatkową kartę. I przygotuj się nawet 2-3 tygodnie, a
    potem donieś na wszystkich do UKE. Wiele więcej nie zrobisz.

    Jakub


  • 4. Data: 2009-09-04 11:41:20
    Temat: Re: Polkomtel odciął mnie od sieci
    Od: "Wincynty" <w...@g...pl>


    Użytkownik "Jakub Danecki" <j...@d...net> napisał w wiadomości
    news:h7qu1o$dbk$1@inews.gazeta.pl...

    >> W efekcie moi klienci mają komunikat ,,zły numer'', a ja
    >> jestem odcięty od kontaktu z kontrahentami i mam spore straty
    >> finansowe.
    >
    > Trudno mi się nie roześmiać na "straty finansowe" i prepaid
    > wypowiedziane jednym tchem.

    faktycznie firma musi być potentatem na rynku skoro prezes ma numer w SS :)
    że też nie zwróciłem uwagi na to jak czytałem tego posta :P



  • 5. Data: 2009-09-04 13:30:02
    Temat: Re: Polkomtel odciął mnie od sieci
    Od: "cpt. Nemo" <c...@p...onet.pl>


    Użytkownik "Jakub Danecki" <j...@d...net> napisał w
    wiadomości news:h7qu1o$dbk$1@inews.gazeta.pl...
    > Tristan wrote:
    >
    > > W efekcie moi klienci mają komunikat ,,zły numer'', a ja
    > > jestem odcięty od kontaktu z kontrahentami i mam spore straty
    > > finansowe.
    >
    > Trudno mi się nie roześmiać na "straty finansowe" i prepaid
    > wypowiedziane jednym tchem.
    >
    Bo wszystko jest wzgledne i warto rozumiec ta prosta prawde.
    Dla jednego wszystko powyzej $1mln. jest dopiero spora strata finansowa,
    dla drugiego wszystko powyzej 10zl taka bedzie. Ot zycie po prostu i nie
    ma sie czemu dziwic, a ludzi sie szanuje nie za ich pieniadze a za to
    kim sa, za pieniadze to sie najwyzej w dupe wlazi :)

    pozdrawiam,


  • 6. Data: 2009-09-04 14:40:17
    Temat: Re: Polkomtel odciął mnie od sieci
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z piątek 04 wrzesień 2009 13:22
    (autor Olgierd
    publikowane na pl.misc.telefonia.gsm,
    wasz znak: <p...@r...org>):

    > Z ciekawości: dlaczego za przenosiny odpowiada Bluemedia? Mają jakiś
    > outsourcing?


    Pewnie tak. mBank daje tylko nazwę zapewne, a technicznie obsługuje to
    BlueMedia.

    ==============

    W odpowiedzi na pismo z piątek 04 wrzesień 2009 13:35
    (autor Jakub Danecki
    publikowane na pl.misc.telefonia.gsm,
    wasz znak: <h7qu1o$dbk$1@inews.gazeta.pl>):

    >> przenoszę numer z Sami Swoi (Polkomtel) do mobile (Polkomtel).
    > Znaczy mBank mobile?

    Tak.

    >> Już
    >> trzeci dzień jestem bez telefonu, bo się Polkomtel z Polkomtelem nie
    >> potrafi dogadać. Karta SS została wyłączona, a karta mobile nie została
    >> aktywowana.
    > Zaopatrz się w dodatkowy telefon.

    Ale to nic nie daje. Klienci znają mój numer.

    > mBank mobile potrafi do 3 tygodni nie
    > ruszyć dupy i nie dojdziesz czyja wina.

    Sęk w tym, że winny jest Polkomtel.

    >> W efekcie moi klienci mają komunikat ,,zły numer'', a ja
    >> jestem odcięty od kontaktu z kontrahentami i mam spore straty
    >> finansowe.
    > Trudno mi się nie roześmiać na "straty finansowe" i prepaid
    > wypowiedziane jednym tchem.

    No jeżeli nie możesz zrozumieć, że brak kontaktu z klientami przynosi straty
    finansowe, to już nie moja wina.


    --
    Tristan

    Niech nie wychodzi z waszych ust żadna mowa szkodliwa,
    lecz tylko budująca, zależnie od potrzeby,
    by wyświadczała dobro słuchającym. (Ef 4,29)


  • 7. Data: 2009-09-04 14:42:16
    Temat: Re: Polkomtel odciął mnie od sieci
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z piątek 04 wrzesień 2009 13:41
    (autor Wincynty
    publikowane na pl.misc.telefonia.gsm,
    wasz znak: <h7qucu$ete$1@inews.gazeta.pl>):

    >> Trudno mi się nie roześmiać na "straty finansowe" i prepaid
    >> wypowiedziane jednym tchem.
    > faktycznie firma musi być potentatem na rynku skoro prezes ma numer w SS

    a) A trzeba być potentatem, żeby przynosić straty finansowe? Jak ktoś
    prowadzi mniejszą działalność to już może być olewany?

    b) A co za różnica, jak nazywa się operator usług? Uważasz, że jak się
    nazywa Sami Swoi, to jest to coś złego, a jak się nazywa Plus to już
    lepiej? Przecież to ta sama sieć.



    --
    Tristan

    Niech nie wychodzi z waszych ust żadna mowa szkodliwa,
    lecz tylko budująca, zależnie od potrzeby,
    by wyświadczała dobro słuchającym. (Ef 4,29)


  • 8. Data: 2009-09-04 14:56:17
    Temat: Re: Polkomtel odciął mnie od sieci
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z piątek 04 wrzesień 2009 15:30
    (autor cpt. Nemo
    publikowane na pl.misc.telefonia.gsm,
    wasz znak: <h7r4oq$8td$1@news.onet.pl>):

    > jest dopiero spora strata finansowa,
    > dla drugiego wszystko powyzej 10zl taka bedzie.

    Tu nawet nie chodzi o jednorazowe kwoty. Jeżeli prowadzę usługi dla wielu
    klientów, a oni nie mogą się ze mną skontaktować, to wtedy mogą se znaleźć
    inny serwis.

    Dziwi mnie też nastawienie niektórych, że jak małe przedsiębiorstwo, to je
    trzeba wyszydzić. Bułki pewnie też kupują tylko na wielkich halach
    targowych, upewniając się, że pochodzą z dużej piekarni. Bo mały
    przedsiębiorca to zuo. Co te korporacje ludziom z mózgów zrobiły, to
    normalnie strach się bać.


    --
    Tristan

    Niech nie wychodzi z waszych ust żadna mowa szkodliwa,
    lecz tylko budująca, zależnie od potrzeby,
    by wyświadczała dobro słuchającym. (Ef 4,29)


  • 9. Data: 2009-09-04 17:13:13
    Temat: Re: Polkomtel odciął mnie od sieci
    Od: "Jakub Danecki" <j...@d...net>

    Tristan wrote:
    > > Zaopatrz się w dodatkowy telefon.
    > Ale to nic nie daje. Klienci znają mój numer.

    Powiadom ich o tymczasowej zmianie numeru.

    > > mBank mobile potrafi do 3 tygodni nie
    > > ruszyć dupy i nie dojdziesz czyja wina.
    > Sęk w tym, że winny jest Polkomtel.

    Ale to nie rozwiązuje problemu, nawet jak dojdziesz, czyja to wina.

    > > Trudno mi się nie roześmiać na "straty finansowe" i prepaid
    > > wypowiedziane jednym tchem.
    > No jeżeli nie możesz zrozumieć, że brak kontaktu z klientami przynosi
    > straty finansowe, to już nie moja wina.

    Ja tez prowadzę niewielką działalność. Nie znaczy to jednak, że
    problemem jest dla mnie utrzymanie telefonu z abonamentem (choćby z
    powodu jaj z roamingiem) - bo takich abonentów trakuje się troszkę
    inaczej (zwłaszcza z działalnością - stawki biznesowe np. często nei
    odróżniają Play od innych sieci). Dodatkowo warto sprawdzić, ile w
    praktyce zabiera przeniesienie numeru i ile wynosi (takoż maksymalnie)
    blackout i dokonać ruchów wyprzedzających (powiadomienie niektórych
    klientów, ustawienie przekierowań i komunikatów na poczcie głosowej dla
    innych).
    Jak przenosiłem łącze ADSL z TPSA do Ery sprawdziłem to wytypowałem
    około 3 tygodni bez Internetu i pomyliłem się o 3 dni. Nie przewidziałem
    tylko, że odetną mi go 3 dni przed terminem, ale i z tym dałem sobie radę.

    Jakub


  • 10. Data: 2009-09-04 17:37:22
    Temat: Re: Polkomtel odciął mnie od sieci
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z piątek 04 wrzesień 2009 19:13
    (autor Jakub Danecki
    publikowane na pl.misc.telefonia.gsm,
    wasz znak: <h7rhr7$lpd$1@inews.gazeta.pl>):

    >> > Zaopatrz się w dodatkowy telefon.
    >> Ale to nic nie daje. Klienci znają mój numer.
    > Powiadom ich o tymczasowej zmianie numeru.

    Niemożliwe. Obsługuję bardzo dużo małych klientów, a nie kilku dużych. Taka
    specyfika. Sporo klientów to nawet ja nie znam, bo to oni do mnie dzwonią.

    >> > mBank mobile potrafi do 3 tygodni nie
    >> > ruszyć dupy i nie dojdziesz czyja wina.
    >> Sęk w tym, że winny jest Polkomtel.
    > Ale to nie rozwiązuje problemu, nawet jak dojdziesz, czyja to wina.

    No, ale trzeba se jasno powiedzieć, że to nie mBank winny.

    >> > Trudno mi się nie roześmiać na "straty finansowe" i prepaid
    >> > wypowiedziane jednym tchem.
    >> No jeżeli nie możesz zrozumieć, że brak kontaktu z klientami przynosi
    >> straty finansowe, to już nie moja wina.
    > Ja tez prowadzę niewielką działalność. Nie znaczy to jednak, że
    > problemem jest dla mnie utrzymanie telefonu z abonamentem

    A co to za różnica? Tyle, żeby się pochwalić, że cię stać na droższe
    rozmowy? No mnie też stać, ale rozrzutność nie jest cechą bogaczy :-P Skoro
    mogę płacić połowę albo jeszcze mniej, to wolę płacić połowę albo jeszcze
    mniej. GSMa w Polkomtelu mam od 1998 albo 1999 jakoś tak. Ale 2 lata temu
    właśnie przeszedłem na przedpłaty. Skoro nie widać różnicy, to po co
    przepłacać?

    > (choćby z
    > powodu jaj z roamingiem)

    A nie wiem, nie bywam za granicą. W 1986 byłem w Vaterlandzie tydzień, a w
    2005 na 1 dzień na wycieczce na Litwie. Czasami mi się zdarza tylko przejść
    na czechosłowacką stronę w górach, jak szlak tam wiedzie.

    Ale ZTCW to roming w przedpłatach też jest.

    > - bo takich abonentów trakuje się troszkę
    > inaczej (zwłaszcza z działalnością - stawki biznesowe np. często nei
    > odróżniają Play od innych sieci). Dodatkowo warto sprawdzić, ile w
    > praktyce zabiera przeniesienie numeru i ile wynosi (takoż maksymalnie)
    > blackout i dokonać ruchów wyprzedzających

    No Bluemedia twierdziła, że o 1 w nocy wyłączą starą kartę, a nad ranem
    będzie działała nowa. A Polkomtel radośnie starą wyłączył, a nowej nie
    włączył przez 3 dni. Ludzie po Sieci pisali, że to max 1 dzień trwa. Więc
    moje sprawdzanie okazało się g. warte.

    > (powiadomienie niektórych
    > klientów,

    Nie przy moim profilu działalności.

    > ustawienie przekierowań i komunikatów na poczcie głosowej dla
    > innych).

    To nic nie da. Po wyłączeniu numeru był on ,,widoczny'' dla wszystkich sieci
    z komunikatem ,,zły numer'' czy jakoś tak. Tak jakby dzwonić na
    nieistniejący numer. Żadna poczta głosowa już nie miała szans działać.
    Stara karta została odcięta i numer po prostu zniknął.

    > Jak przenosiłem łącze ADSL z TPSA do Ery sprawdziłem to wytypowałem
    > około 3 tygodni bez Internetu i pomyliłem się o 3 dni. Nie przewidziałem
    > tylko, że odetną mi go 3 dni przed terminem, ale i z tym dałem sobie radę.

    Nie zawsze się da coś zrobić. ja w ogóle zacząłem przenosić w lipcu, żeby
    trafić w wakacje (mniej klientów dzwoni). A że całość zajęła Polkomtelowi 2
    miesiące, to już nie moja wina. A do tego nie potrafią aktywować karty.
    Przecież technicznie to ta sama sieć. Więc tylko aktywować numer na nowej
    karcie i już.

    --
    Tristan

    Niech nie wychodzi z waszych ust żadna mowa szkodliwa,
    lecz tylko budująca, zależnie od potrzeby,
    by wyświadczała dobro słuchającym. (Ef 4,29)

strony : [ 1 ] . 2


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: