-
1. Data: 2018-05-10 13:58:31
Temat: Polkomtel - PLUS, operator nieprzyjazny swoim klientom, stosuje segregację "rasową"... objaśnienia w treści.
Od: "HF5BS" <h...@...pl>
Sytuacja - bliska znajoma, niemal jak najbliższa rodzina, nagle utraciła
kontakt swojej komórki zze światem. Osoba już dość wiekowa, mniejsza o to,
ile ma. Chciała uczciwie to zgłosić. po tym, jak nie przebiła się przez te
wszystkie menu, co w międzyczasie pierdolili "ach, weź,. nasze wspaniałe
usługi" i całe morze innych bajerów, po ponad półgodzinie prób dotarcia do
jakiegoś sensownego punktu... Poprosiła mnie o pomoc. Jako, że i ja mam w
UPC, które w tym momencie nic nie zawiniło, to zdecydowałem się, aby znaleźć
(w końcu mi się udało) jakąś alternatywną drogę dotarcia do punktu, gdzie
można po prostu wywołać konsultanta.
Dzwoniąc z UPC, po kilka poziomów naprzód, nie było w menu "połączenie z
konsultantem - zero". Dopiero gdzieś dość daleko. Ale już z Nie-Nie, po
pierwszej jedynce i odczekaniu, jużz po drugiej jedynce słyszę "połaczenie z
konsultantem - zero". Dlaczego PLUS abonentom Fak-Faka umożliwia szybkie
dotarcie do konsultanta, a już abonentom UPC (czy może sądzą, że to
ex-Tepsa?) nie. Wybranie zera skutkuje ponowną recytacją menu, a po 3 próbie
rozłaczzenie. I to jest właśnie ta "segregacja rasowa".
Dodatkowo komplikacja menu, pierdolenie przez automat jakichś głupich
treści, nie przyszedłem wysłuchiwać bzzdur o nowych telefonach, jaki mamy
wspaniały prąd i usługi bankowe, tylko rozwiązać problem. Czy to firma dla
debili? Jaja kobyły, a nie byłem w stanie tego logicznie ogarnąć. Tym
bardziej osoba wiekowa, bardzo mi bliska, choć nie z rodziny, wykazała się
wyjątkową cdierpliwością... i jednak poległa. Nie chodzi tu o "wszyscy
konsultanci są zajeci", bo to normalne i do tego nikt nie miał pretensji.
Pretensje były o to, żże do konsultanta nie sposób się dostać. Internetu ta
osoba nie ma, bo nie potrzebuje.
To tylko taka gorzka uwaga, że firmom coraz mniej leży na sercu dobro ich
klientów. Mam nadzieję, że czyta to ktoś z PLUSa (Polkomtel, wiadomo). I
może jakaś decyzyjna głowa się zreflektuje, zanim stracą kolejnego abonenta,
bo zapewniam, że namówię tę osobę, do zmiany operatora, a jestem w stanie
tego dokonać.
A kiedyś PLUS to był mój operator... Ale jużz od czasu debilnych reklam z
kabaretem Mumio, na widok symbolu "+" zaświeca mi się żółta lampka. A
jeszcze te głupkowate reklamy "Brawo ty, brawo ja, gęba żre, dupa sra".
Misio też jest głupkowaty, ale jego jeszcze jestem w stanie strawić (choć
przekazywanych treści już niekoniecznie)... Jednak kto mądry robi reklamę,
gdy misiu pierdzi na świeczkę i powoduje pożzar choinki i pójścia z dymem
połowy chaty? https://www.youtube.com/watch?v=kPSJGS5e-PY
--
Pies może złamać serce tylko raz,
kiedy jego własne przestaje bić...
-
2. Data: 2018-05-10 14:22:58
Temat: Re: Polkomtel - PLUS, operator nieprzyjazny swoim klientom, stosuje segregację "rasową"... objaśnienia w treści.
Od: "brum" <s...@n...berdyczow>
> To tylko taka gorzka uwaga, że firmom coraz mniej leży na sercu dobro ich
> klientów. Mam nadzieję, że czyta to ktoś z PLUSa (Polkomtel, wiadomo). I
> może jakaś decyzyjna głowa się zreflektuje, zanim stracą kolejnego
> abonenta, bo zapewniam, że namówię tę osobę, do zmiany operatora, a jestem
> w stanie tego dokonać.
Mam jedną akcję i nie zawaham się jej użyć!
Decyzyjna głowa patrzy w słupki, a nie Twoje wiadomości. A swoją drogą,
myślisz, że gdzie indziej będzie lepiej?
-
3. Data: 2018-05-10 14:46:38
Temat: Re: Polkomtel - PLUS, operator nieprzyjazny swoim klientom, stosuje segregację "rasową"... objaśnienia w treści.
Od: "HF5BS" <h...@...pl>
Użytkownik "brum" <s...@n...berdyczow> napisał w wiadomości
news:5af439a2$0$616$65785112@news.neostrada.pl...
> Mam jedną akcję i nie zawaham się jej użyć!
> Decyzyjna głowa patrzy w słupki, a nie Twoje wiadomości. A swoją drogą,
Tak, wiem...
> myślisz, że gdzie indziej będzie lepiej?
Ale jednak zzauważyłem, że często (prawda, nie zawsze) dictum "spieprzam
stąd" ma działanie cudowne, gdy zwykłe zgłoszenie nic nie robi, groźba
"wypadam od was gdziekolwiek" działa cuda. Ostatnio zadziałała na jednym z
moich Tuck-Tuck-ów w miksie... Na numerze że tak powiem, załapałem blokadę
wychodzących. Doładowałem, rozumiem, trzeba odczekać, nie ma sprawy. Ale
przez 5 dni blokada nie spadła... Jeden mail i następnego dnia dzwoni
konsultant i wszystko prostuje. ...Yyy...czemu nie zgłosiłeś wcześniej? Ależ
zgłosiłem, kilka razy! Dopiero przedstawienie persektywy "już nie będę
waszym klientem" okazało się skuteczne. To i tak lepiej, niż na poczatku,
gdzie z numeru nie mogłem korzystać przez 1.5 miesiąca, mimo, że nie było
żadnego spóźnienia...
Ale... tu PLUS nawalił, TT rozliczę innym razem, na razie działa.
Taa... słupki, słupki... prosto z dupki, a dla klienta nadal czarna magia.
Już nie pamiętam gdzie, miałem tak, ze automatyczny BOK miał bardzo gęste
menu, ale była informacja, że w każdym momencie, połączenie z konsultantem
uzyskasz naciskając zero (czy co tam, ważne, by skutecznie). I tak powinno
być, nie zawsze ma się czas, poświęcać 20 minut na przedarcie się przez
ogromne menu ze stekiem bzdur.
--
Pies może złamać serce tylko raz,
kiedy jego własne przestaje bić...
-
4. Data: 2018-05-10 15:08:24
Temat: Re: Polkomtel - PLUS, operator nieprzyjazny swoim klientom, stosuje segregację "rasową"... objaśnienia w treści.
Od: "HF5BS" <h...@...pl>
Użytkownik "HF5BS" <h...@...pl> napisał w wiadomości
news:pd1evc$u08$1@node1.news.atman.pl...
> Już nie pamiętam gdzie, miałem tak, ze automatyczny BOK miał bardzo gęste
> menu, ale była informacja, że w każdym momencie, połączenie z konsultantem
> uzyskasz naciskając zero (czy co tam, ważne, by skutecznie). I tak powinno
> być, nie zawsze ma się czas, poświęcać 20 minut na przedarcie się przez
> ogromne menu ze stekiem bzdur.
Jeszcze taki przytyk:
Wyobraź sobie, że dzwonisz na pogotowie, bo ktoś z rodziny dostał zawału,
bądź zdarzyło się cokolwiek innego, każącego przypuszczać, że niezbędna jest
natychmiastowa interwencja.
Tu pogotowie Miasta Warszawy. Firma Mxxx> oferuje państwu komfortowe
przewozy do szpitala/Apteka <yyy> ma dla Państwa tanie leki na receptę i bez
recepty. Aby zzapoznać się z ofertą przewozów, naciśnij jeden, aby zapoznać
się z ofertą leków w aptece, aby zgłosić potrzebę pomocy lekarskiej,
naciśnij trzy.
Trzy... Aby zgłosić bóle w klatce piersiowej, naciśnij jeden, aby zgłosić
utratę przytomności, naciśnij dwa, aby zgłosić nadciśnienie, naciśnij trzy,
aby zglosić wybadek z obrażeniami, naciśnij cztery...
Jeden... Aby zgłosić kołatanie serca, naciśnij jeden, aby {BAAAANG} zgłosić
arytmię, naciśnij dwa, aby zgłosić czestoskurcz, naciśnij trzy...
{BAAAANG} w tym momencie pacjent stracił przytomność. Bo np, rzeczywiście ma
atak serca, albo udar krwotoczny mózgu i sekundy mają znaczenie. Ale
szczegółów już nie przedstawi i jakj w ciągu kwadransa nie zapoda mu się
pomocy, to będzie kaput, a jest sam. Ustalenie lokalizacji...? Dzwonił z
komórki, będąc np. autem w trasie, godzina 2 w nocy, niedaleko od miasta,
więc pogot blisko (*) Połączenie z konsultantem? Gdziee tam, może dopiero
dwa menu dalej, jak będzie wytrwale naciskać kolejne opcje, a tak, to wróci
do menu, a po 3-krotnym błędnym naciśnięciu, rozłaczy połaczenie... Tak
działa autoBOK PLUSa...
(*) http://999.gourl.org - skrajność, wynikła m.in. z nieprzyjazności
systemu, szczegóły, zwłaszcza jeden (zwróćcie uwagę na PS inicjatora wątku),
mrożą krew w żyłach. (wie ktoś, jaki był finał?)
--
Pies może złamać serce tylko raz,
kiedy jego własne przestaje bić...
-
5. Data: 2018-05-10 16:08:25
Temat: Re: Polkomtel - PLUS, operator nieprzyjazny swoim klientom, stosuje segregację "rasową"... objaśnienia w treści.
Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Użytkownik "HF5BS" napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:pd1c55$quo$...@n...news.atman.pl...
>Dlaczego PLUS abonentom Fak-Faka umożliwia szybkie dotarcie do
>konsultanta, a już abonentom UPC (czy może sądzą, że to ex-Tepsa?)
>nie. Wybranie zera skutkuje ponowną recytacją menu, a po 3 próbie
>rozłaczzenie. I to jest właśnie ta "segregacja rasowa".
>Dodatkowo komplikacja menu, pierdolenie przez automat jakichś głupich
>treści, nie przyszedłem wysłuchiwać bzzdur o nowych telefonach, jaki
>mamy wspaniały prąd i usługi bankowe, tylko rozwiązać problem. Czy to
>firma dla debili? Jaja kobyły, a nie byłem w stanie tego logicznie
>ogarnąć.
A dzwoniles do swojej bylej ? Tzn Orange mam na mysli :)
Wszyscy teraz maja takie automaty.
Ladnie opisac, i wyslac do UKE.
UKE sypnie karą, to moze bedzie lepiej.
>To tylko taka gorzka uwaga, że firmom coraz mniej leży na sercu dobro
>ich klientów. Mam nadzieję, że czyta to ktoś z PLUSa (Polkomtel,
>wiadomo). I może jakaś decyzyjna głowa się zreflektuje, zanim stracą
>kolejnego abonenta,
Wydamy 100 mln na reklamy, to klienci przyjda.
Nie wydamy, to nie przyjda, a jeszcze uciekna, bo u konkurencji 2zl
taniej :-P
Trzeba przyznac, ze te telefony coraz lepsze, coraz rzadziej trzeba
dzwonic, a za to usterki coraz bardziej skomplikowane.
W sumie ... moze najbardziej oplacalne to "a niech sp*" :-)
J.
-
6. Data: 2018-05-10 16:30:17
Temat: Re: Polkomtel - PLUS, operator nieprzyjazny swoim klientom, stosuje segregację "rasową"... objaśnienia w treści.
Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Użytkownik "HF5BS" napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:pd1evc$u08$...@n...news.atman.pl...
Użytkownik "brum" <s...@n...berdyczow> napisał w wiadomości
>> myślisz, że gdzie indziej będzie lepiej?
>Ale jednak zzauważyłem, że często (prawda, nie zawsze) dictum
>"spieprzam stąd" ma działanie cudowne, gdy zwykłe zgłoszenie nic nie
>robi, groźba "wypadam od was gdziekolwiek" działa cuda. Ostatnio
>zadziałała na jednym z moich Tuck-Tuck-ów w miksie... Na numerze że
>tak powiem, załapałem blokadę wychodzących. Doładowałem, rozumiem,
>trzeba odczekać, nie ma sprawy. Ale przez 5 dni blokada nie spadła...
>Jeden mail i następnego dnia dzwoni konsultant i wszystko prostuje.
>...Yyy...czemu nie zgłosiłeś wcześniej? Ależ zgłosiłem, kilka razy!
>Dopiero przedstawienie persektywy "już nie będę waszym klientem"
>okazało się skuteczne.
No coz - jesli pomoglo, to swietnie.
Ale ... ty jestes jeden, a oni maja miliony klientow.
Na jednym im az tak bardzo nie zalezy :-)
A poniewaz u wszystkich tak samo ... ty odejdziesz, ktos przyjdzie.
Bo sie obrazil na swojego :-)
I dopiero jakis spadek ilosci klientow widoczny w slupkach moze
jakiegos dyrektora poruszyc.
Albo "koszt pozyskania klienta", o ile sie ktos zastanowi "a jakby tak
ich utrzymac" ?
A w dodatku - w trosce o nasze konsumentow prawa, zepsulismy sobie
rynek.
Dawniej dostawal operator pisemko z wnioskiem o przeniesienie, i mial
czas na negocjacje.
Ale chcieli"smy" lepiej, to teraz ma czas juz tylko na uwolnienie
numeru.
>Taa... słupki, słupki... prosto z dupki, a dla klienta nadal czarna
>magia. Już nie pamiętam gdzie, miałem tak, ze automatyczny BOK miał
>bardzo gęste menu, ale była informacja, że w każdym momencie,
>połączenie z konsultantem uzyskasz naciskając zero (czy co tam,
>ważne, by skutecznie). I tak powinno być, nie zawsze ma się czas,
>poświęcać 20 minut na przedarcie się przez ogromne menu ze stekiem
>bzdur.
Co do TP mam mieszane uczucia:
-coraz rzadziej sie psuje, to i narzekac nie trzeba,
-dali konsultantom wiecej narzedzi, i proste usterki internetu
potrafia naprawic juz na pierwszej linii,
-ale cos tam pozmieniano w automacie, teraz jakas samoobsluga a na
koncu "przyjelismy zgloszenie usterki".
albo i nie. Trzeba sie inteligencja wykazac, zeby z czlowiekeim
pogadac :-(
J.
-
7. Data: 2018-05-10 17:01:26
Temat: Re: Polkomtel - PLUS, operator nieprzyjazny swoim klientom, stosuje segregację "rasową"... objaśnienia w treści.
Od: "brum" <s...@n...berdyczow>
> Tak działa autoBOK PLUSa...
Ale o co chodzi? Żalisz się, jakbyś jeszcze nie załapał, że korporacje nie
są po to, żeby oferować i zarabiać, a wyłącznie po to, żeby zarabiać i to
rożnymi, ehkm, metodami. Trzeba ich bić tą samą bronią.
Od dwudziestu lat naprawiam pralkę, pardon, korzystam z usług operatora
wiodącego i nie pamiętam miesiąca (chociaż się zdarzył zapewne), żeby nie
było korekty.
Ostatnio zmieniłem kilka isdn-ów na potsy. Skutek uboczny: wywalili mi kilka
numerów z automatycznego emajlowego bilingu.
Zgłosiłem reklamację (cel: otrzymać bilingi i przywrócić automatyczne
dostarczanie), a żeby sprawie nadać powagi zażyczyłem sobie zwrotu opłat
aboanementowych. I te słoiki oddały 100% abonamentu!!!
Żeby chociaż ktoś się postarał i oddał 10% to bym ich szanował. A tak to
znów złożę reklamację na słabe światło księżyca i zobaczę ile oddadzą.
-
8. Data: 2018-05-10 22:23:14
Temat: Re: Polkomtel - PLUS, operator nieprzyjazny swoim klientom, stosuje segregację "rasową"... objaśnienia w treści.
Od: "HF5BS" <h...@...pl>
Użytkownik "brum" <s...@n...berdyczow> napisał w wiadomości
news:5af45ec5$0$605$65785112@news.neostrada.pl...
>> Tak działa autoBOK PLUSa...
>
> Ale o co chodzi? Żalisz się, jakbyś jeszcze nie załapał, że korporacje nie
> są po to, żeby oferować i zarabiać, a wyłącznie po to, żeby zarabiać i to
Ja wiem, że oni abonentów mają głęboko w sercu do góry nogami. Czyli wiadomo
gdzie...
> rożnymi, ehkm, metodami. Trzeba ich bić tą samą bronią.
Jakoś głupi jestem, bo chcę po bożemu, zło dobrem (nie mylić z
misiaczkowością) zwyciężać. Dla kogo dobrem, dla tego dobrem. A ważniejsza
jest dla mnie bliska osoba - i o to tanie skurwysyństwo mam żal.
> Od dwudziestu lat naprawiam pralkę, pardon, korzystam z usług operatora
> wiodącego i nie pamiętam miesiąca (chociaż się zdarzył zapewne), żeby nie
> było korekty.
Grzmocą cię na prądzie?
> Ostatnio zmieniłem kilka isdn-ów na potsy. Skutek uboczny: wywalili mi
> kilka numerów z automatycznego emajlowego bilingu.
> Zgłosiłem reklamację (cel: otrzymać bilingi i przywrócić automatyczne
> dostarczanie), a żeby sprawie nadać powagi zażyczyłem sobie zwrotu opłat
> aboanementowych. I te słoiki oddały 100% abonamentu!!!
Czyli jednak mieli coś nieczystego na myśli i abyś się nie kapnął, oddali
zawczasu, byś nie drążył?
> Żeby chociaż ktoś się postarał i oddał 10% to bym ich szanował. A tak to
> znów złożę reklamację na słabe światło księżyca i zobaczę ile oddadzą.
Taak... https://www.youtube.com/watch?v=ZzivIBKepP4 :))
--
Pies może złamać serce tylko raz,
kiedy jego własne przestaje bić...
-
9. Data: 2018-05-10 22:47:20
Temat: Re: Polkomtel - PLUS, operator nieprzyjazny swoim klientom, stosuje segregację "rasową"... objaśnienia w treści.
Od: "HF5BS" <h...@...pl>
Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:5af4577e$0$681$65785112@news.neostrada.pl...
>>Dopiero przedstawienie persektywy "już nie będę waszym klientem" okazało
>>się skuteczne.
>
> No coz - jesli pomoglo, to swietnie.
W UPC działa, w "DeMobilu" działa, w Sferii niezbyt (problem wywalania
połaczenia przy przekroczeniu strefy dopuszczalnego zasięgu, tylko, że
ruszałem telefonem nie więcej, niż między swoim uchem, a stołem, przy którym
siedziałem... Ale Przynajmniej mają tę zaletę, ze abo mam naprawdę tani,
płacę 6.90, mam (roczna lojalka) 60 minut na krajowe i komórki, bez lojalki
było by 30 minut. W najgorszym razie jednym kodem przerzucam na numer
komórkowy (mam te kody na liście kontaktów i nie muszę ręcznie wklepywać) i
problem prawie znika, tylko poczta się wyłącza.
> Ale ... ty jestes jeden, a oni maja miliony klientow.
> Na jednym im az tak bardzo nie zalezy :-)
To teoretycznie nie powinni tak reagować, wywaliło, to wywaliło, i ch*j, ty
odejdzesz, trzech przyjdzie. A jednak próbują mnie zatrzymać...
> A poniewaz u wszystkich tak samo ... ty odejdziesz, ktos przyjdzie.
> Bo sie obrazil na swojego :-)
Nie ukrywam, że promlem trochę też znam od drugiej strony, jak jakiś klient
gamoń odejdzie, to inni przyjdą, świadomi, ze gamonia już nie spotkają.
> I dopiero jakis spadek ilosci klientow widoczny w slupkach moze jakiegos
> dyrektora poruszyc.
O ile w ogóle.
> Albo "koszt pozyskania klienta", o ile sie ktos zastanowi "a jakby tak ich
> utrzymac" ?
Możze liczą, ze dobrze potraktowany klient jednak będzie w krawacie i puści
marketing szeptany "tutej, tutej, numer kupcie"?
>
> A w dodatku - w trosce o nasze konsumentow prawa, zepsulismy sobie rynek.
> Dawniej dostawal operator pisemko z wnioskiem o przeniesienie, i mial czas
> na negocjacje.
> Ale chcieli"smy" lepiej, to teraz ma czas juz tylko na uwolnienie numeru.
I w rezultacie wcale się nie zdziwię, jeśli takich niby-usterek będzie
więcej, a jakas samotna babinka, która nie jest osobą techniczną, oraz nie
ma takiego wsparcia, jak dostała ode mnie teraz (osoba formalnie obca, ale
sercu bliższa, niż niejedna rodzona ciotka), straci kontakt z otoczeniem.
("Połączenie z konsultantem" wbudowane w menu)
>>ważne, by skutecznie). I tak powinno być, nie zawsze ma się czas,
>>poświęcać 20 minut na przedarcie się przez ogromne menu ze stekiem bzdur.
>
> Co do TP mam mieszane uczucia:
Jak to z nowiutkim Mercem, którym jedzie teściowa i fika nim w przepaść...
> -coraz rzadziej sie psuje, to i narzekac nie trzeba,
> -dali konsultantom wiecej narzedzi, i proste usterki internetu potrafia
> naprawic juz na pierwszej linii,
Rzeczywiście, pojmowanie konsultantów uległo niekiedy poprawie.
> -ale cos tam pozmieniano w automacie, teraz jakas samoobsluga a na koncu
> "przyjelismy zgloszenie usterki".
Niech sobie i będzie samoobsługa...
> albo i nie. Trzeba sie inteligencja wykazac, zeby z czlowiekeim pogadac
> :-(
Byle właśnie nie odcinać konsumenta od konsultanta. Ja sobie poradzę, nawet,
jak kilka razy będę musiał zadzwonić, to w końcu załapię ścieżkę
postępowania i żywego ludzia ucapię. Ale osoba, której nie wiadomo, ile
jeszcze życia zostało? Oby jak najwięcej. Ale, czy przedwojenna osoba ma
jeszcze czas, by go tracić na takich automatycznych BOKach?
Na szczęście się okazało, że jak ja zadzwoniłem i tam popytlowałem BOKistce,
czy BOKistowi (nie poprawiać, gramatyk celowy), to za kilka minut
przypełznął jakiś SMS i telefon zaczął normalnie działać. Przedzwoniłem i
już było dobrze. Dla takiej osoby ma to duże znaczenie.
--
Pies może złamać serce tylko raz,
kiedy jego własne przestaje bić...
-
10. Data: 2018-05-10 23:06:09
Temat: Re: Polkomtel - PLUS, operator nieprzyjazny swoim klientom, stosuje segregację "rasową"... objaśnienia w treści.
Od: "HF5BS" <h...@...pl>
Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:5af4525d$0$690$65785112@news.neostrada.pl...
(...)
>>Dodatkowo komplikacja menu, pierdolenie przez automat jakichś głupich
>>treści, nie przyszedłem wysłuchiwać bzzdur o nowych telefonach, jaki mamy
>>wspaniały prąd i usługi bankowe, tylko rozwiązać problem. Czy to firma dla
>>debili? Jaja kobyły, a nie byłem w stanie tego logicznie ogarnąć.
>
> A dzwoniles do swojej bylej ? Tzn Orange mam na mysli :)
> Wszyscy teraz maja takie automaty.
OK, nie mam nic przeciwko nim! Ale niech nie zachowują się, jak ostatnie
chu^Wprącia z reklam, gdzie masa pierdo^H^Hniczenia jakichś bzdur, a
pierniczyć, to by należało raczej jakąś fajną lasencję...
>
> Ladnie opisac, i wyslac do UKE.
> UKE sypnie karą, to moze bedzie lepiej.
Jak zajdą za skórę, to i tak się napisze. Choć ja jednak woję załatwiać
takie rzeczy polubownie. Czasem może delikatnie "huknąć", ale polubownie. Bo
nie interesuje mnie ukaranie, tylko rozwiązanie problemu. Ale jak ktoś nie
wykaże cienia zainteresowania rozwiazaniem problemu, to gotów jestem
uderzyć. Pewien sklep, dość drogie delikatesy przy placu Wilsona, ale, jest
Pepsi 2l, cena przy towarze 6.10, ale ją zaakceptowałem, choć uznałem za
bardzo wysoką (to były jeszcze czasy, gdy zdarzało się wnormalnym sklepie
kupić za poniżej 5 złotych), ale mi się pić chciało i zdecydowałem się na
zakup. Podchodzę do kasy, a kasa 6.20 się należy. Ożeszwykurwy, odmówiłem,
oddałem towar, metka z 6.10 nadal była. Gdyby chociaż było "Przepraszamy,
ale nie możemy sprzedać tego za 6.10, nasza pomyłka", to bym te 10 groszy
dołożył i kupił. A tak, skoro postawili się okoniem, to poleciał sążnisty
mail do WIIH (następca PIH), dostałem odpowiedź, ze wprawdzie błędu w
systemie kasowym dotyczącym Pepsi nie znaleźli, ale się okazało, że w kilku
miejscach nie było cenówek i trochę się tam mandatnęło.
>
>>To tylko taka gorzka uwaga, że firmom coraz mniej leży na sercu dobro ich
>>klientów. Mam nadzieję, że czyta to ktoś z PLUSa (Polkomtel, wiadomo). I
>>może jakaś decyzyjna głowa się zreflektuje, zanim stracą kolejnego
>>abonenta,
>
> Wydamy 100 mln na reklamy, to klienci przyjda.
Chyba, że to będzie jakaś durnota ewidentna zbyt durna nawet dla
przysłowiowego "idioty", to się ludzie zapyszczą i będzie siara.
> Nie wydamy, to nie przyjda, a jeszcze uciekna, bo u konkurencji 2zl taniej
> :-P
Ale będą pewnie i tacy, co z powodu przykrego doświadczenia oznajmi, że
https://www.youtube.com/watch?v=93b1xV105HU ...
>
> Trzeba przyznac, ze te telefony coraz lepsze, coraz rzadziej trzeba
> dzwonic, a za to usterki coraz bardziej skomplikowane.
Jak Sferia zmieniała sieć z własnej CDMA, na wirtualną GSM (Polkomtel, czy
też Centernet), to w moim Szajsungu apki ładowały się niemal natychmiast.
Dziś bywa, że po kilka sekund, a sporadycznie po kilkanaście, trwa
uruchomienie... Porozbuchiwały się te programy, jak stare klapzdry.
> W sumie ... moze najbardziej oplacalne to "a niech sp*" :-)
Co do niektórych klientów, to rzeczywiście lepiej, aby spi^Wszybko się
oddalili na ruski miesiąc :P
--
Pies może złamać serce tylko raz,
kiedy jego własne przestaje bić...