eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefoniaPolkomtel - PLUS, operator nieprzyjazny swoim klientom, stosuje segregację "rasową"... objaśnienia w treści.Re: Polkomtel - PLUS, operator nieprzyjazny swoim klientom, stosuje segregację "rasową"... objaśnienia w treści.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!border1.nntp.ams1.giganews.com!border2.nntp.ams1.giganews.com!nntp.gigane
    ws.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neo
    strada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "brum" <s...@n...berdyczow>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    References: <pd1c55$quo$1@node1.news.atman.pl>
    <5af439a2$0$616$65785112@news.neostrada.pl>
    <pd1evc$u08$1@node1.news.atman.pl> <pd1g86$vaf$1@node1.news.atman.pl>
    Subject: Re: Polkomtel - PLUS, operator nieprzyjazny swoim klientom, stosuje
    segregację "rasową"... objaśnienia w treści.
    Date: Thu, 10 May 2018 17:01:26 +0200
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.7451
    X-RFC2646: Format=Flowed; Response
    X-Antivirus: Avast (VPS 180508-6, 2018-05-08), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Lines: 17
    Message-ID: <5af45ec5$0$605$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 79.189.160.98
    X-Trace: 1525964485 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 605 79.189.160.98:4152
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia:241146
    [ ukryj nagłówki ]

    > Tak działa autoBOK PLUSa...

    Ale o co chodzi? Żalisz się, jakbyś jeszcze nie załapał, że korporacje nie
    są po to, żeby oferować i zarabiać, a wyłącznie po to, żeby zarabiać i to
    rożnymi, ehkm, metodami. Trzeba ich bić tą samą bronią.
    Od dwudziestu lat naprawiam pralkę, pardon, korzystam z usług operatora
    wiodącego i nie pamiętam miesiąca (chociaż się zdarzył zapewne), żeby nie
    było korekty.
    Ostatnio zmieniłem kilka isdn-ów na potsy. Skutek uboczny: wywalili mi kilka
    numerów z automatycznego emajlowego bilingu.
    Zgłosiłem reklamację (cel: otrzymać bilingi i przywrócić automatyczne
    dostarczanie), a żeby sprawie nadać powagi zażyczyłem sobie zwrotu opłat
    aboanementowych. I te słoiki oddały 100% abonamentu!!!
    Żeby chociaż ktoś się postarał i oddał 10% to bym ich szanował. A tak to
    znów złożę reklamację na słabe światło księżyca i zobaczę ile oddadzą.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: