-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
OSTED!not-for-mail
From: "HF5BS" <h...@...pl>
Newsgroups: pl.misc.telefonia
Subject: Polkomtel - PLUS, operator nieprzyjazny swoim klientom, stosuje segregację
"rasową"... objaśnienia w treści.
Date: Thu, 10 May 2018 13:58:31 +0200
Organization: Stowarzyszenie Przeżuwaczy Szmat
Lines: 42
Message-ID: <pd1c55$quo$1@node1.news.atman.pl>
Reply-To: "HF5BS" <h...@...pl>
NNTP-Posting-Host: 89-64-18-182.dynamic.chello.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node1.news.atman.pl 1525953509 27608 89.64.18.182 (10 May 2018 11:58:29 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Thu, 10 May 2018 11:58:29 +0000 (UTC)
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.7451
X-Antivirus: Avast (VPS 180510-0, 2018-05-10), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia:241140
[ ukryj nagłówki ]Sytuacja - bliska znajoma, niemal jak najbliższa rodzina, nagle utraciła
kontakt swojej komórki zze światem. Osoba już dość wiekowa, mniejsza o to,
ile ma. Chciała uczciwie to zgłosić. po tym, jak nie przebiła się przez te
wszystkie menu, co w międzyczasie pierdolili "ach, weź,. nasze wspaniałe
usługi" i całe morze innych bajerów, po ponad półgodzinie prób dotarcia do
jakiegoś sensownego punktu... Poprosiła mnie o pomoc. Jako, że i ja mam w
UPC, które w tym momencie nic nie zawiniło, to zdecydowałem się, aby znaleźć
(w końcu mi się udało) jakąś alternatywną drogę dotarcia do punktu, gdzie
można po prostu wywołać konsultanta.
Dzwoniąc z UPC, po kilka poziomów naprzód, nie było w menu "połączenie z
konsultantem - zero". Dopiero gdzieś dość daleko. Ale już z Nie-Nie, po
pierwszej jedynce i odczekaniu, jużz po drugiej jedynce słyszę "połaczenie z
konsultantem - zero". Dlaczego PLUS abonentom Fak-Faka umożliwia szybkie
dotarcie do konsultanta, a już abonentom UPC (czy może sądzą, że to
ex-Tepsa?) nie. Wybranie zera skutkuje ponowną recytacją menu, a po 3 próbie
rozłaczzenie. I to jest właśnie ta "segregacja rasowa".
Dodatkowo komplikacja menu, pierdolenie przez automat jakichś głupich
treści, nie przyszedłem wysłuchiwać bzzdur o nowych telefonach, jaki mamy
wspaniały prąd i usługi bankowe, tylko rozwiązać problem. Czy to firma dla
debili? Jaja kobyły, a nie byłem w stanie tego logicznie ogarnąć. Tym
bardziej osoba wiekowa, bardzo mi bliska, choć nie z rodziny, wykazała się
wyjątkową cdierpliwością... i jednak poległa. Nie chodzi tu o "wszyscy
konsultanci są zajeci", bo to normalne i do tego nikt nie miał pretensji.
Pretensje były o to, żże do konsultanta nie sposób się dostać. Internetu ta
osoba nie ma, bo nie potrzebuje.
To tylko taka gorzka uwaga, że firmom coraz mniej leży na sercu dobro ich
klientów. Mam nadzieję, że czyta to ktoś z PLUSa (Polkomtel, wiadomo). I
może jakaś decyzyjna głowa się zreflektuje, zanim stracą kolejnego abonenta,
bo zapewniam, że namówię tę osobę, do zmiany operatora, a jestem w stanie
tego dokonać.
A kiedyś PLUS to był mój operator... Ale jużz od czasu debilnych reklam z
kabaretem Mumio, na widok symbolu "+" zaświeca mi się żółta lampka. A
jeszcze te głupkowate reklamy "Brawo ty, brawo ja, gęba żre, dupa sra".
Misio też jest głupkowaty, ale jego jeszcze jestem w stanie strawić (choć
przekazywanych treści już niekoniecznie)... Jednak kto mądry robi reklamę,
gdy misiu pierdzi na świeczkę i powoduje pożzar choinki i pójścia z dymem
połowy chaty? https://www.youtube.com/watch?v=kPSJGS5e-PY
--
Pies może złamać serce tylko raz,
kiedy jego własne przestaje bić...
Następne wpisy z tego wątku
- 10.05.18 14:22 brum
- 10.05.18 14:46 HF5BS
- 10.05.18 15:08 HF5BS
- 10.05.18 16:08 J.F.
- 10.05.18 16:30 J.F.
- 10.05.18 17:01 brum
- 10.05.18 22:23 HF5BS
- 10.05.18 22:47 HF5BS
- 10.05.18 23:06 HF5BS
- 10.05.18 23:41 J.F.
- 11.05.18 04:45 HF5BS
- 11.05.18 10:33 J.F.
- 11.05.18 12:24 HF5BS
- 11.05.18 14:19 J.F.
- 11.05.18 21:43 i...@p...pl
Najnowsze wątki z tej grupy
- "betamaxy" i inne voip-y dzisiaj
- Hackowanie SS7
- nowe spamerstwo ?
- Przychodzące impulsy telefon nie dzwoni
- Re: Zgody...
- Jak tanio dzwonic do Wielkiej Brytani?
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Czas umierać.
- [ot] aplikacja - ameryk. nr. telef + dzwonienie za free do stanow i kanady
- Vectra 'Plan domowy bez limitu'
- Re: Ponownie: Android i zarządzanie książką telefoniczną z komputera
- Re: Ponownie: androSRAJ i zarządzanie książką teleSRAną z bitMłyna
- Re: Ponownie: Android i zarządzanie książką telefoniczną z komputera
- Android, export/import książki telefonicznej
Najnowsze wątki
- 2024-12-28 Śmiechu KOOOOOOPA ;-)
- 2024-12-29 Pomiar amplitudy w zegarku mechanicznym
- 2024-12-28 Antyradar
- 2024-12-28 Deweloper przegral w sadzie musi zwrócic pieniądze Posypia sie kolejne pozwy?
- 2024-12-28 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=
- 2024-12-28 Warszawa => Sales Assistant <=
- 2024-12-28 Warszawa => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-28 Warszawa => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <=
- 2024-12-28 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-12-28 Błonie => Analityk Systemów Informatycznych (TMS SPEED) <=
- 2024-12-28 Warszawa => Senior Frontend Developer (React + React Native) <=
- 2024-12-28 Żerniki => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-28 ale zawziętość i cierpliwość
- 2024-12-27 most kilometrowy
- 2024-12-27 Dyplomaci a alkomaty