  • 1. Data: 2010-01-11 09:55:43
    Temat: PolishNikonService na NikonRumors
    Od: docxxx <s...@g...com>

    http://nikonrumors.com/2010/01/10/nikon-related-news
    links-27.aspx

    Jak myslicie, ktos "wyzej" uslyszy/zobaczy?

  • 2. Data: 2010-01-11 12:21:34
    Temat: Re: PolishNikonService na NikonRumors
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Uzytkownik "docxxx" napisal
    > http://nikonrumors.com/2010/01/10/nikon-related-news
    links-27.aspx

    > Jak myslicie, ktos "wyzej" uslyszy/zobaczy?

    Ale co ?
    Oblazacy 70-200 czy o polishnikonservice.com ; ) ?

    Mysle, ze to dobra rzecz - co jak co ale spece z Nikona pewnie sledza wpisy
    na NR i moze ktos skieruje sprawe kopem w góre.

    adam

  • 3. Data: 2010-01-11 13:12:37
    Od: "b...@n...pl" <b...@n...pl>

    adam wrote:
> [...]
    >
    > Mysle, ze to dobra rzecz - co jak co ale spece z Nikona pewnie sledza
    > wpisy na NR i moze ktos skieruje sprawe kopem w góre.

    Był już kontakt z Japonią, odpisali, żeby kontaktować się z Holandią, bo
    oni odpowiadają za Europę. Jak na razie nic z tego nie wynika. Inna
    sprawa, że taka reklama w popularnym na świecie miejscu może trochę
    zmienić nastawienie szefostwa. Dopóki wszystko działo się w Polsce, w
    wąskiej grupie użytkowników to mogli tolerować wszystko, ale jeśli smród
    niesie się dalej, to trzeba przynajmniej udawać, że się coś robi.
    Nie oszukujmy się, aktywni w sieci to są użytkownicy lustrzanek, czyli
    mała garstka klientów, w dodatku aktywnych, którzy coś więcej robią poza
    naciskaniem przycisku przy zielonym trybie jest jeszcze mniej.

    wer

  • 4. Data: 2010-01-11 20:20:56
    Od: Łukasz Wróblewski <l...@w...pl>

    Dnia Mon, 11 Jan 2010 01:55:43 -0800 (PST), docxxx napisał(a):

    > http://nikonrumors.com/2010/01/10/nikon-related-news
    links-27.aspx

    > Jak myslicie, ktos "wyzej" uslyszy/zobaczy?

    Uważam że szefostwo nikona już zrobiło niezłą zadymę polskiemu serwisowi
    ale nikt się do tego nie przyzna tylko będą wydawać oświadczenia o tym jak
    wspaniały jest nikon i jaki cudowny mamy ten serwis. Pomyślcie co sami
    zrobilibyście na miejscu szefostwa nikona polska. Pewnie kazali serwisowi
    zmienić sytuację ale nie sądzę aby zwiększyli budżet, prawdopodobnie kazali
    ludziom pracować wydajniej, bo przecież liczy się tylko wynik finansowy
    firmy.

    Oczywiście powyższa wypowiedź opiera się tylko na moich rozważaniach. Nie
    znam sytuacji w nikonie ani nikogo kto tam pracuje. Natomiast nie wyobrażam
    sobie aby szef nie pociągną do odpowiedzialności winnych takiemu
    zamięszaniu i utracie wizerunku. Nie liczmy jednak na publiczą skruchę,
    takie brudy pierze się wewnątrz każdej firmy. Nie liczmy także na szybką
    zmianę na lepsze bo dobry serwis kosztuje a wydatki to ostatnie co firmy
    chcą ponosić. Nieszczęsny serwis pewnie ma za małą ilość pracowników na
    obsłużenie wszystkich spraw albo firma ma zbyt wygórowane normy i ludzie
    nie dają rady zająć się wszystkim. Naprawdę mało prawdopodobne aby technicy
    tak bardzo olewali klienta, szczególnie w obecnej sytuacji.

    --
    Łukasz

    "Spec tajne, przed użyciem spalić."
    ś.p. mjr Jerzy Makieła.

  • 5. Data: 2010-01-11 22:34:29
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "Łukasz Wróblewski" napisał

> [...]
    > takie brudy pierze się wewnątrz każdej firmy. Nie liczmy także na szybką
    > zmianę na lepsze bo dobry serwis kosztuje a wydatki to ostatnie co firmy

    Myślisz, że to może być kwestia finansów ?

> [...]
    > technicy
    > tak bardzo olewali klienta, szczególnie w obecnej sytuacji.

    Jest jeszcze inny scenariusz - totalny burdel, z którym nikt nie może sobie
    poradzić bo królik z kumplami opanowali szczebel decyzyjny. To jest niestety
    taki dość typowy u nas (nie wiem jak gdzie indziej choć wiele wskazuje, że
    podobnie) mechanizm - nic nie może funkcjonować dobrze bo nikt sobie albo
    swoim znajomym koło pióra robić nie będzie.
    Na samym końcu są fizole (nawet dobrzy fachowcy), którzy pracują tak jak im
    się przykład z góry nasuwa. Może po prostu inaczej się nie da.
    I to by był najlepszy scenariusz - znaczy dobrze rokujący, bo jeśli na
    obsługę serwisową idzie proporcjonalnie ten sam pieniądz co na całym świecie
    to jak się szczebel z góry skapuje to zrobi rzeź.

    Ale jeśli faktycznie pion serwisowy jest niedoinwestowany "odgórnie" to
    wtedy mamy przechlapane. Oprócz markowania nic się nie zmieni.

    adam

  • 6. Data: 2010-01-14 01:17:43
    Od: Valwit <l...@v...net>

    Łukasz Wróblewski wrote:

> [...]
    > ludziom pracować wydajniej, bo przecież liczy się tylko wynik finansowy

    co zrobili to dym w nikon klub polska ktory stal sie forum uzytkonikow
    sprzetu marki nikon. przelozenia na jakosc serwisu nie ma, i raczej nie
    bedzie. narobilo to tylko problemow niezaangazowanym w cala sprawe ludziom.

    --
    Łukasz "Valwit" Grupa http://valwit.net ICQ:40117364 GG:1591997