eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.foto.cyfrowaPolishNikonService na NikonRumors › Re: PolishNikonService na NikonRumors
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: Łukasz Wróblewski <l...@w...pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: PolishNikonService na NikonRumors
    Date: Mon, 11 Jan 2010 20:20:56 +0000
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 31
    Message-ID: <7uw83r1haq52$.195m4pr9pk65q.dlg@40tude.net>
    References: <f...@q...googlegroups.com>
    NNTP-Posting-Host: 5ad6ffbe.bb.sky.com
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1263241250 27357 90.214.255.190 (11 Jan 2010 20:20:50 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 11 Jan 2010 20:20:50 +0000 (UTC)
    X-User: lukwrobl
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.foto.cyfrowa:843750
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Mon, 11 Jan 2010 01:55:43 -0800 (PST), docxxx napisał(a):

    > http://nikonrumors.com/2010/01/10/nikon-related-news
    links-27.aspx
    >
    > Jak myslicie, ktos "wyzej" uslyszy/zobaczy?

    Uważam że szefostwo nikona już zrobiło niezłą zadymę polskiemu serwisowi
    ale nikt się do tego nie przyzna tylko będą wydawać oświadczenia o tym jak
    wspaniały jest nikon i jaki cudowny mamy ten serwis. Pomyślcie co sami
    zrobilibyście na miejscu szefostwa nikona polska. Pewnie kazali serwisowi
    zmienić sytuację ale nie sądzę aby zwiększyli budżet, prawdopodobnie kazali
    ludziom pracować wydajniej, bo przecież liczy się tylko wynik finansowy
    firmy.

    Oczywiście powyższa wypowiedź opiera się tylko na moich rozważaniach. Nie
    znam sytuacji w nikonie ani nikogo kto tam pracuje. Natomiast nie wyobrażam
    sobie aby szef nie pociągną do odpowiedzialności winnych takiemu
    zamięszaniu i utracie wizerunku. Nie liczmy jednak na publiczą skruchę,
    takie brudy pierze się wewnątrz każdej firmy. Nie liczmy także na szybką
    zmianę na lepsze bo dobry serwis kosztuje a wydatki to ostatnie co firmy
    chcą ponosić. Nieszczęsny serwis pewnie ma za małą ilość pracowników na
    obsłużenie wszystkich spraw albo firma ma zbyt wygórowane normy i ludzie
    nie dają rady zająć się wszystkim. Naprawdę mało prawdopodobne aby technicy
    tak bardzo olewali klienta, szczególnie w obecnej sytuacji.


    --
    Łukasz

    "Spec tajne, przed użyciem spalić."
    ś.p. mjr Jerzy Makieła.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: