-
From: "adam" <j...@o...maile.com>
Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
References: <f...@q...googlegroups.com>
<7uw83r1haq52$.195m4pr9pk65q.dlg@40tude.net>
Subject: Re: PolishNikonService na NikonRumors
Date: Mon, 11 Jan 2010 23:34:29 +0100
Lines: 44
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5843
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5579
NNTP-Posting-Host: 83.24.8.1
Message-ID: <4b4ba776$3@news.home.net.pl>
X-Trace: news.home.net.pl 1263249270 83.24.8.1 (11 Jan 2010 23:34:30 +0100)
Organization: home.pl news server
X-Authenticated-User: adam.d.post
Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.h
ome.net.pl!not-for-mail
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.foto.cyfrowa:843770
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "Łukasz Wróblewski" napisał
>> Jak myslicie, ktos "wyzej" uslyszy/zobaczy?
>
> Uważam że szefostwo nikona już zrobiło niezłą zadymę polskiemu serwisowi
> ale nikt się do tego nie przyzna tylko będą wydawać oświadczenia o tym jak
> wspaniały jest nikon i jaki cudowny mamy ten serwis. Pomyślcie co sami
> zrobilibyście na miejscu szefostwa nikona polska. Pewnie kazali serwisowi
> zmienić sytuację ale nie sądzę aby zwiększyli budżet, prawdopodobnie
> kazali
> ludziom pracować wydajniej, bo przecież liczy się tylko wynik finansowy
> firmy.
> Oczywiście powyższa wypowiedź opiera się tylko na moich rozważaniach. Nie
> znam sytuacji w nikonie ani nikogo kto tam pracuje. Natomiast nie
> wyobrażam
> sobie aby szef nie pociągną do odpowiedzialności winnych takiemu
> zamięszaniu i utracie wizerunku. Nie liczmy jednak na publiczą skruchę,
> takie brudy pierze się wewnątrz każdej firmy. Nie liczmy także na szybką
> zmianę na lepsze bo dobry serwis kosztuje a wydatki to ostatnie co firmy
> chcą ponosić.
Myślisz, że to może być kwestia finansów ?
> Nieszczęsny serwis pewnie ma za małą ilość pracowników na
> obsłużenie wszystkich spraw albo firma ma zbyt wygórowane normy i ludzie
> nie dają rady zająć się wszystkim. Naprawdę mało prawdopodobne aby
> technicy
> tak bardzo olewali klienta, szczególnie w obecnej sytuacji.
Jest jeszcze inny scenariusz - totalny burdel, z którym nikt nie może sobie
poradzić bo królik z kumplami opanowali szczebel decyzyjny. To jest niestety
taki dość typowy u nas (nie wiem jak gdzie indziej choć wiele wskazuje, że
podobnie) mechanizm - nic nie może funkcjonować dobrze bo nikt sobie albo
swoim znajomym koło pióra robić nie będzie.
Na samym końcu są fizole (nawet dobrzy fachowcy), którzy pracują tak jak im
się przykład z góry nasuwa. Może po prostu inaczej się nie da.
I to by był najlepszy scenariusz - znaczy dobrze rokujący, bo jeśli na
obsługę serwisową idzie proporcjonalnie ten sam pieniądz co na całym świecie
to jak się szczebel z góry skapuje to zrobi rzeź.
Ale jeśli faktycznie pion serwisowy jest niedoinwestowany "odgórnie" to
wtedy mamy przechlapane. Oprócz markowania nic się nie zmieni.
adam
Następne wpisy z tego wątku
- 14.01.10 01:17 Valwit
Najnowsze wątki z tej grupy
- Trochę NTG - Vegas Pro
- Nikon D5500 i wyzwalanie migawki
- Canon 550D
- EOS 600D i balans bieli w filmach
- EOS 90D i sentymenty
- Skanowanie: Canon MG2550S vs HP OfficeJet 6950
- czas exif a czas modyfikacji pliku
- karta SD po formacie odzyskiwanie zdjęć i filmów
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Eltec nie zyje?
- Steve McCurry
- Light - lajkowe klasyki od Chinczykow
- Forum o Sony serii A (alfa)?
- obrobka RAW na konputerze
Najnowsze wątki
- 2025-02-04 ranking wyciszenia, głośność, hałas przy 130 km/h, na postoju, przy przyspieszaniu
- 2025-02-05 Warszawa => IT Recruiter <=
- 2025-02-05 Ostrów Wielkopolski => Area Sales Manager OZE <=
- 2025-02-05 Rzeszów => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-02-05 Warszawa => IT Business Analyst <=
- 2025-02-05 Warszawa => Specjalista DevOps <=
- 2025-02-05 Łódź => NodeJS Developer <=
- 2025-02-05 Warszawa => QA Engineer (Quality Assurance) <=
- 2025-02-05 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2025-02-05 Warszawa => QA Engineer <=
- 2025-02-05 Warszawa => Programista Full Stack .Net <=
- 2025-02-05 Re: UK: Michał K. dalej czeka na rozprawę ekstradycyjną w areszcie [bo nie (jeszcze?) zebrał kaucji]
- 2025-02-04 podpisywanie umów z datą wsteczną
- 2025-02-04 Radio internetowe do starego Androida
- 2025-02-04 "ogrodowa linia napowietrzna"