eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.foto.cyfrowaPolishNikonService na NikonRumors › Re: PolishNikonService na NikonRumors
  • From: "adam" <j...@o...maile.com>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    References: <f...@q...googlegroups.com>
    <7uw83r1haq52$.195m4pr9pk65q.dlg@40tude.net>
    Subject: Re: PolishNikonService na NikonRumors
    Date: Mon, 11 Jan 2010 23:34:29 +0100
    Lines: 44
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5843
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5579
    NNTP-Posting-Host: 83.24.8.1
    Message-ID: <4b4ba776$3@news.home.net.pl>
    X-Trace: news.home.net.pl 1263249270 83.24.8.1 (11 Jan 2010 23:34:30 +0100)
    Organization: home.pl news server
    X-Authenticated-User: adam.d.post
    Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.h
    ome.net.pl!not-for-mail
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.foto.cyfrowa:843770
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Łukasz Wróblewski" napisał
    >> Jak myslicie, ktos "wyzej" uslyszy/zobaczy?
    >
    > Uważam że szefostwo nikona już zrobiło niezłą zadymę polskiemu serwisowi
    > ale nikt się do tego nie przyzna tylko będą wydawać oświadczenia o tym jak
    > wspaniały jest nikon i jaki cudowny mamy ten serwis. Pomyślcie co sami
    > zrobilibyście na miejscu szefostwa nikona polska. Pewnie kazali serwisowi
    > zmienić sytuację ale nie sądzę aby zwiększyli budżet, prawdopodobnie
    > kazali
    > ludziom pracować wydajniej, bo przecież liczy się tylko wynik finansowy
    > firmy.
    > Oczywiście powyższa wypowiedź opiera się tylko na moich rozważaniach. Nie
    > znam sytuacji w nikonie ani nikogo kto tam pracuje. Natomiast nie
    > wyobrażam
    > sobie aby szef nie pociągną do odpowiedzialności winnych takiemu
    > zamięszaniu i utracie wizerunku. Nie liczmy jednak na publiczą skruchę,
    > takie brudy pierze się wewnątrz każdej firmy. Nie liczmy także na szybką
    > zmianę na lepsze bo dobry serwis kosztuje a wydatki to ostatnie co firmy
    > chcą ponosić.

    Myślisz, że to może być kwestia finansów ?

    > Nieszczęsny serwis pewnie ma za małą ilość pracowników na
    > obsłużenie wszystkich spraw albo firma ma zbyt wygórowane normy i ludzie
    > nie dają rady zająć się wszystkim. Naprawdę mało prawdopodobne aby
    > technicy
    > tak bardzo olewali klienta, szczególnie w obecnej sytuacji.

    Jest jeszcze inny scenariusz - totalny burdel, z którym nikt nie może sobie
    poradzić bo królik z kumplami opanowali szczebel decyzyjny. To jest niestety
    taki dość typowy u nas (nie wiem jak gdzie indziej choć wiele wskazuje, że
    podobnie) mechanizm - nic nie może funkcjonować dobrze bo nikt sobie albo
    swoim znajomym koło pióra robić nie będzie.
    Na samym końcu są fizole (nawet dobrzy fachowcy), którzy pracują tak jak im
    się przykład z góry nasuwa. Może po prostu inaczej się nie da.
    I to by był najlepszy scenariusz - znaczy dobrze rokujący, bo jeśli na
    obsługę serwisową idzie proporcjonalnie ten sam pieniądz co na całym świecie
    to jak się szczebel z góry skapuje to zrobi rzeź.

    Ale jeśli faktycznie pion serwisowy jest niedoinwestowany "odgórnie" to
    wtedy mamy przechlapane. Oprócz markowania nic się nie zmieni.

    adam

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: