  • 1. Data: 2010-01-11 12:50:55
    Temat: Kompakt z video 60fps?
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    Czy ktorys z kompaktow kreci moze filmy HD -
    powiedzmy, ze minimum 848x480px chetnie 1280x720px
    z iloscia klatek wieksza niz 30/s?
    Ale faktycznie a nie dublujac klatki...

    Chodzi o cos w rodzaju Lumixa FX35 ale > 30fps.

    Przegladnalem Panasa - chyba nie ma, Fuji tez.
    Canony zdaje mi sie niektore, ale przy bardzo
    niskiej rozdzielczosci...

    Przychodzi Wam ktorys model do glowy?

  • 2. Data: 2010-01-11 12:53:19
    Temat: Re: Kompakt z video 60fps?
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    PS. Casio maja tryby typu 210kl/s a tez w niskiej
    rozdzielczosci...

  • 3. Data: 2010-01-11 13:08:31
    Od: "b...@n...pl" <b...@n...pl>

    Jakub Jewuła wrote:
    > PS. Casio maja tryby typu 210kl/s a tez w niskiej
    > rozdzielczosci...

    Raczej nic nie będzie. Więcej klatek oznacza już całkiem spore
    obciążenie procka i karty z zapisem. Z jakiś powodów Casio zjeżdża mocno
    z rozdzielczością.

    wer

  • 4. Data: 2010-01-11 13:13:50
    Od: l...@l...localdomain

    W poście <hif704$cuo$1@atlantis.news.neostrada.pl>,
    Jakub Jewuła nabazgrał:
> [...]
    >
    > Chodzi o cos w rodzaju Lumixa FX35 ale > 30fps.
    >
    > Przegladnalem Panasa - chyba nie ma, Fuji tez.
    > Canony zdaje mi sie niektore, ale przy bardzo

    Casio F1 daje 60 klatek na sekundę w 1920x1080.
    Dochodzi do 1200 klatek na sekundę w jakichś miniaturkach.

    --
    Ostatnio na http://blog.lrem.net/ wymajaczyłem:
    Aż się chce iść na mszę

  • 5. Data: 2010-01-11 13:24:41
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    > Casio F1 daje 60 klatek na sekundę w 1920x1080.

    Troche za duzy, ciezki, drogi itd

    Szukam czegos a'la FX35...

  • 6. Data: 2010-01-11 14:50:45
    Od: Piotrne <p...@p...onet.pl>

    Jakub Jewuła pisze:
    > Czy ktorys z kompaktow kreci moze filmy HD -
    > powiedzmy, ze minimum 848x480px chetnie 1280x720px
    > z iloscia klatek wieksza niz 30/s?
    > Ale faktycznie a nie dublujac klatki...

    Takie coś - "2 w 1":
    http://www.trustedreviews.com/camcorders/review/2009
    /01/31/Sanyo-Xacti-VPC-HD2000/p1

    Nagrywa 1920*1080, 60 fps bez przeplotu - bardzo płynnie.

    P.

  • 7. Data: 2010-01-11 16:29:44
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    <b...@n...pl> wrote in message news:hif7ra$2k8$2@node1.news.atman.pl...

    > Raczej nic nie będzie. Więcej klatek oznacza już całkiem spore
    > obciążenie procka i karty z zapisem. Z jakiś powodów Casio zjeżdża mocno
    > z rozdzielczością.

    Wystarczy wydajniejszy procesor, przy dzisiejszej dlugosci zycia aparatow na
    rynku pewnie niedlugo malpy beda to robic bez problemu. Jeszcze kilka lat
    temu 320x200 w 15fps bylo szczytem osiagniec.

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 8. Data: 2010-01-11 16:40:54
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "kamil" napisał
> [...]

    rynku pewnie niedlugo malpy beda to robic bez problemu. Jeszcze kilka lat
    temu 320x200 w 15fps bylo szczytem osiagniec.

    Znacznie częściej planową kastracją, a nie szczytem osiągnięć.
    Nikt nie chciał sobie strzelać w stopę.
    Teraz to już poleciało i nietrudno jest dostać aparat, który z powodzeniem
    może konkurować z kamerą.

    adam

  • 9. Data: 2010-01-12 09:18:00
    Od: "Wojtekk" <u...@w...pl>

    Użytkownik "adam" <j...@o...maile.com> napisał w
    wiadomości news:4b4b5492$1@news.home.net.pl...
> [...]
    > rynku pewnie niedlugo malpy beda to robic bez problemu. Jeszcze kilka lat
    > temu 320x200 w 15fps bylo szczytem osiagniec.

    Nie tylko procesor. Potrzebna jest jeszcze matryca z większą czułoscią. W
    kompaktach jeszcze jest z tym problem. Dwukrotne zmniejszenie maksymalnego czasu
    naświetlania drastycznie pogorszyłoby jakość filmów w gorzej oświetlonych
    miejscach. Poza tym więcej klatek na sekundę to większa objetość plików i
    wymagany szybszy transfer (class 6 już nie wystarczy). Kto chciałby płacić
    więcej za karty pamięci niż za aparat? Na razie jest to nieopłacalne, ale już
    wkrótce... Wyścig z HD w aparatach już trwa.

    Pozdrawiam
    Wojtek

  • 10. Data: 2010-01-12 09:21:40
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

> [...]
    > w gorzej oświetlonych miejscach. Poza tym więcej klatek na sekundę to
    > większa objetość plików i wymagany szybszy transfer (class 6 już nie

    Strumien wideo nie leci na karte w RAWach ;) tylko
    po kompresji. W kamerach z SD starcza :)