  • 11. Data: 2010-02-01 17:13:55
    Temat: Re: Polećcie jakiś dobry plecak foto.
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2010-02-01 11:27:52 +0100, Profesor Nic <p...@g...com> said:

    > a skonczylem (chyba wreszcie na dluzej!) na dosc
    > niszowym produkcie dla narciarzy-fotografow: Burton Zoom Pack 28L
    (...)
    > Miesci spokojnie 2
    > body, kilka szkiel, rowniez dluzszych, laptop 15.4" i nadal ma sporo
    > miejsca na nadprogramowe graty (ciuchy, zarcie). \

    Takie wyposażenie to zaiste, musi być marzenie każdego narciarza-fotografa.

    de Fresz

  • 12. Data: 2010-02-01 21:24:47
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Mon, 1 Feb 2010 18:00:05 +0100, Pan Piskorz wrote:

    > do 200 spokojnie włoży,
    > oto zdjęcie mojego, zostaje sporo luzu dla puszki, jak widać,
    > http://img13.imageshack.us/img13/639/g201592.jpg

    Aaaa, slusznie, przypomnialem sobie ze 2 sie nie dalo upchac na gorze po
    dobroci ;)

    Co nie zmienia faktu, ze gora Fastpacka jest sporo wieksza, a i szelki
    sa dwie, co przy dluzszym targaniu jest sporym plusem. A wjazd do komory
    foto z boku jest, podobnie jak w Slingshotach.

    --
    Michał http://kbns.digart.pl/

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

  • 13. Data: 2010-02-02 00:31:37
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2010-01-31 22:29:09 +0100, Wreith <w...@w...pl> said:

    > Szukam dobrego,dwukomorowego plecaka na sprzęt.Musze tam zmieścić
    > Nikona D5000 z ob.18-105 + 70-300 mm +lampa i pierdółki.Dwukomorowy,
    > ponieważ często chodzę z dzieciakami i stale potrzebne są jakieś rzeczy
    > i przekąski.Użytkowany będzie głównie w mieście, ale czasem wybieram
    > sie też w teren, dlatego wymagana jest jak największa odporność na
    > warunki atmosferyczne.Miło by było gdyby dało się podczepić statyw, ale
    > nie jest to warunek niezbędny.Budżet do 300 zł.

    Na Twoim miejscu pod rozwagę wziąłbym jeszcze zestaw torba biodrowa +
    jakikolwiek plecak o porządanej pojemności. Zwykłe plecaki są dość
    upierdliwe w użytkowaniu, jedynie "slingshoty" dają komfort i szybkość
    dostępu do sprzętu, jednak większość jest dość słaba pod względem
    pakowności części niefotograficznej. Porządna torba biodrowa daje i
    komfort i szybki dostęp, da się ją bez problemu nosić z niezadużym
    plecakiem.

    de Fresz

  • 14. Data: 2010-02-02 10:38:51
    Od: Profesor Nic <p...@g...com>

    On Feb 1, 5:13 pm, de Fresz <d...@N...pl> wrote:
    > (...)
    >
    > Takie wyposażenie to zaiste, musi być marzenie każdego narciarza-fotografa.

    Marzenie pewnie tak, bo... moglby wszystko opchnac w cholere i
    posmigac sobie za to w paru ciekawych miejscach swiata ;)

    A serio - dlatego pisalem ze raczej niszowy produkt, bo wycelowany w
    malo popularna polke (ale istniejaca!). Poza tym pomijajac uprzaz do
    mocowania deski, rozkladana kieszen na kask i druga wylozona filcem na
    gogle - to zupelnie normalny i naprawde funkcjonalny plecak. Jesli
    ktos szuka czegos pojemniejszego, na wiekszy komplet sprzetu (statyw
    tez da sie zamocowac) i jakis dodatkowy niewielki bagaz - to niewiele
    lepszych plecakow jest na rynku w tej cenie.

    P.

  • 15. Data: 2010-02-02 12:16:01
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "Pan Piskorz" napisał

    > IMO spełni.
    > U góry jest osobna część zamykana zamkiem,
    > wejdą tam kanapki i mała butelka z wodą.
    > Ja sobie taki plecak chwalę bardzo.

    A takie przepasanie przez jedno ramię nie daje po krzyżu ?
    Masz doświadczenia z solidnym tego upakowaniem + cały dzień po górach np. ?
    Da się go raz mieć założonego przez jedno, raz przez drugie ramię ?

    adam

  • 16. Data: 2010-02-02 12:16:21
    Od: "JD" <j...@g...com>

    Użytkownik "de Fresz" <d...@N...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > pakowności części niefotograficznej. Porządna torba biodrowa daje i
    > komfort i szybki dostęp, da się ją bez problemu nosić z niezadużym

    Dobra rada.

    Np. taka: http://www.torbylowepro.pl/torby/lowepro-off-trail-2
    ,425s

    Mam i jestem zadowolony, pomieści to co potrzebuje pytacz,
    można dopiąć lub odpiąć w razie potrzeby 2 kaburki na teleobiektyw
    lub 2 mniejsze obiektywy (jest miękka przekładka w środku)
    Zmieści też lampę ze 2 filtry. Ma pas biodrowy i odpinany pasek na ramię.

    Mnie się w niej mieści GX-20 z gripem + 50-200(złożony) + 18-55
    + drobiazgi (wszystko w części centralnej)
    + 2 stałki w jednej kaburce + puszka browarka w drugiej ;)
    Kaburka izoluje termicznie i pifko trzyma chłodek :)

    JD

  • 17. Data: 2010-02-02 12:21:13
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "JD" napisał
> [...]
    > + 2 stałki w jednej kaburce + puszka browarka w drugiej ;)
    > Kaburka izoluje termicznie i pifko trzyma chłodek :)

    Podobnie jak w przypadku SlingShota:
    A takie przytroczenie do boku nie daje po krzyżu ?

  • 18. Data: 2010-02-02 12:54:39
    Od: "JD" <j...@g...com>

    Użytkownik "adam" <j...@o...maile.com> napisał
    w wiadomości news:4b6818b5$1@news.home.net.pl...
> [...]
    > A takie przytroczenie do boku nie daje po krzyżu ?
    > Masz doświadczenia z solidnym tego upakowaniem + cały dzień po górach np.

    Po górach to nie, ale dwa dni z rzędu na imprezie plenerowej.
    Dobrze przypięta do biodra obciąża tylko miednicę i nogi.
    Krzyż i plecy są swobodne, a z plecakiem jednak są.

    JD

  • 19. Data: 2010-02-02 13:02:02
    Od: "JD" <j...@g...com>

    > Po górach to nie, ale dwa dni z rzędu na imprezie plenerowej.
    > Dobrze przypięta do biodra obciąża tylko miednicę i nogi.
    > Krzyż i plecy są swobodne, a z plecakiem jednak są

    ... obciążone.

    --
    JD

  • 20. Data: 2010-02-02 13:45:27
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "JD" napisał

    > Po górach to nie, ale dwa dni z rzędu na imprezie plenerowej.
    > Dobrze przypięta do biodra obciąża tylko miednicę i nogi.
    > Krzyż i plecy są swobodne, a z plecakiem jednak są.

    Pytam bo powszechna jest opinia, że takie nierówne obciążenie na pierwszy
    rzut oka nie daje negatywnych efektów ale po czasie zaczyna być bolesne.

    adam