  • 21. Data: 2012-10-13 02:38:02
    Temat: Re: Podobno azbestowy był gdzieś w Azji?
    Od: Pszemol <P...@P...pl>

    "bolo" <b...@p...pl> wrote:
    > Użytkownik "Pszemol" <P...@P...pl> napisał w wiadomości
    s.eternal-september.org...

    > Co mi tu z jakąś Hondą wyjeżdżasz, wtf?

    Cos Ci to przeszkadza??

  • 22. Data: 2012-10-13 09:56:19
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > Nie, po prostu jak ktos nie ma kasy i stac go tylko na Nokie C1 to sobie
    > dorabia ideologie ze Ci co maja fajne telefony to jakies glupki...

    Aha, czyli każdy kto nie ma ogryzka nie ma go dlatego bo go nie stać, a nie
    dlatego że chce inne fajny telefon?

  • 23. Data: 2012-10-13 12:10:27
    Od: "bolo" <b...@p...pl>

    Użytkownik "Pszemol" <P...@P...pl> napisał w wiadomości
    .eternal-september.org...
    s.eternal-september.org...

    > Cos Ci to przeszkadza??

    Tak, jesteś kretynem. Dlatego PLONK i GTFO!

  • 24. Data: 2012-10-13 15:24:20
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "BaX" <bax@_klub.chip.pl> wrote in message

    > Aha, czyli każdy kto nie ma ogryzka nie ma go dlatego bo go nie stać, a
    > nie dlatego że chce inne fajny telefon?

    Ty tak napisałeś... Ja tylko napisałem że na plakacie było że posiadacze
    iPhone mają więcej pieniędzy niż rozumu - ktoś im po prostu zazdrości
    tego, że stać ich na taką zabawkę jaka im się podoba. Tylko ludzie którzy
    przyciśnięci są do ściany biedą muszą każdą decyzję zakupu dokładnie
    przemyślać, analizować, porównywać "co się im bardziej opłaca"...
    Ludzie których stać na zabawki często kupują coś na dużym luzie, dla
    zabawy, i podejrzewam że tego biedakom żal i zazdroszczą ajfoniarzom :-)

  • 25. Data: 2012-10-15 09:54:52
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > Ludzie których stać na zabawki często kupują coś na dużym luzie, dla
    > zabawy, i podejrzewam że tego biedakom żal i zazdroszczą ajfoniarzom :-)
    Dobrze, że w końcu doszedłeś do tego sam. Ogryzki to takie 'festyniarskie
    zabawki' dla ludzi kupujących oczami nie rozumem, nikt normalny nie da się
    PIĘĆ razy naciągnąć na te samą "ulepszoną" zabawkę.

  • 26. Data: 2012-10-15 14:25:58
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Dobrze, że w końcu doszedłeś do tego sam. Ogryzki to takie 'festyniarskie
    > zabawki' dla ludzi kupujących oczami nie rozumem, nikt normalny nie da się
    > PIĘĆ razy naciągnąć na te samą "ulepszoną" zabawkę.

    Podoba mi się argumentacja z użyciem słowa "nikt normalny". :-)
    Czemu tak bardzo wszystkim zależy aby być normalnym, pasować do normy?

    Nie, to nie są festyniarske zabawki - po prostu nie wszyscy kupując telefon
    analizują najdrobniejsze rzeczy których pewnie nigdy nie użyją ale chcą
    wydać najmniej pieniedzy na "najfafniejszą okazję"... Robią listę co telefon
    ma a czego nie ma a nie interesuje ich za bardzo to, jak to co telefon ma
    działa w porównaniu do działania konkurencji... I tak jak telefony z
    Androidem
    są w gruncie rzeczy do siebie bardzo podobne i ta strategia porównywania
    jest OK, to jednak ciężko ją zastosować do porównywania zupełnie różnych
    urządzeń jakim jest iPhone w porównianiu z telefonami z androidem.
    No ale to opowiadanie jak niewidomemu o kolorach...

  • 27. Data: 2012-10-15 16:09:49
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

> [...]
    > jest OK, to jednak ciężko ją zastosować do porównywania zupełnie różnych
    > urządzeń jakim jest iPhone w porównianiu z telefonami z androidem.

    Aha! Czyli w/g Ciebie ogryzki "chodzą wyższej lidze niż reszta smartfonowego
    świata"

    No to w sumie po chuj się tu produkujesz na tej przyziemnej grupie gdzie
    wszyscy iphona mają w d...ie?

  • 28. Data: 2012-10-15 19:08:59
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > No to w sumie po chuj się tu produkujesz na tej przyziemnej grupie gdzie
    > wszyscy iphona mają w d...ie?

    Ty = wszyscy?
    Ja = my? :-))

    Naprawdę sądzisz, że reprezentujesz tu jakąś grupę? No właśnie...

  • 29. Data: 2012-10-15 19:52:09
    Od: "Tomek" <p...@z...spamem>

    Użytkownik "Pszemol" <P...@P...com> napisał:

    > Ty = wszyscy?

    Prawie. Bez Ciebie.

    > Naprawdę sądzisz, że reprezentujesz tu jakąś grupę? No właśnie...

    Tak, reprezentuje normalność. Ty Kościół.

  • 30. Data: 2012-10-15 23:26:01
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Tomek" <p...@z...spamem> wrote in message

    > Prawie. Bez Ciebie.

    Następny co mu się blednie wydaje że dostał upoważnienie
    od całej grupy do wypowiadania się w ich imieniu...
    Urojenia panowie, urojenia!