  • 1. Data: 2012-10-12 13:56:40
    Temat: Telefony bez karty sim jak to działa?
    Od: Tomek Dido <d...@g...com>

    Znajomy mieszka w Japoni, jako że tam angielskim posługuje się tylko w pracy,
    japońskiego nie zna, a większość z Japończyków w jego gronie, to niestety
    atechniczni, więc jego imieniu mam pytanie moze z was się ktoś oriętuje.

    Chce w Polsce kupic Telefon SGIII, bo prawie połowę tańszy niż tam, i czy ten telefon
    będzie tam działać w ich sieci? Tam sieci nie mają kart sim, kiedyś będąc w usa, też
    spotkałem się z takimi telefonami, bez gniazd na karty sim, ale że byłem na roamintu
    ery a smsy były wtedy bezpłatne na cały świat będąć u nich na roamingu to nie
    interesował mnie temat :)

    Na jakiej to zasadzie działa i czy jak kupi telefon w Polsce Samsung galaxy SIII czy
    sieć japońska będzie mogła mu go aktywować, czy moze dla takich sieci specjalne
    wersje telefonów wychodzą i kupiony telefon w Polsce będzie bezużyteczny?

    pozdrawiam
    AT

  • 2. Data: 2012-10-12 18:02:58
    Temat: Re: Telefony bez karty sim jak to działa?
    Od: SP 1 QXL <s...@s...pl>

    W dniu 2012-10-12 13:56, Tomek Dido pisze:
> [...]
    wersje telefonów wychodzą i kupiony telefon w Polsce będzie bezużyteczny?

    W JP jest jedna sieć w której to będzie działać - SoftBank, reszta ma
    bezsimowe aparaty :)

  • 3. Data: 2012-10-12 18:25:51
    Od: Pszemol <P...@P...pl>

    SP 1 QXL <s...@s...pl> wrote:

    > W JP jest jedna sieć w której to będzie działać - SoftBank, reszta ma bezsimowe
    aparaty :)

    A Anerykańskie telefony CDMA będą działać w Japonii?