  • 1. Data: 2012-10-12 13:03:49
    Temat: Podobno azbestowy był gdzieś w Azji?
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Oni sie o tym dowiedzieli i na niego czekali:
    http://www.giantrobot.com/wp-media-uploads/mK22W-645
    x483.jpg

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 2. Data: 2012-10-12 14:05:21
    Temat: Re: Podobno azbestowy był gdzieś w Azji?
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    2012-10-12 13:03, Waldek Godel wysłał(a) wiadomość:
    > Oni sie o tym dowiedzieli i na niego czekali:
    > http://www.giantrobot.com/wp-media-uploads/mK22W-645
    x483.jpg

    "Because you have more money than sense". Piękne.

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 3. Data: 2012-10-12 14:36:52
    Od: Pszemol <P...@P...pl>

    Krystek <s...@k...art.pl> wrote:
    > 2012-10-12 13:03, Waldek Godel wysłał(a) wiadomość:
    x483.jpg

    > "Because you have more money than sense". Piękne.

    Podoba się to wszystkim, których nie stać na iPhone: myślą sobie teraz "to
    nie bieda, to wielki rozum jaki mamy" :)))))))

  • 4. Data: 2012-10-12 15:30:53
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    >>> http://www.giantrobot.com/wp-media-uploads/mK22W-645
    x483.jpg

    > Podoba się to wszystkim, których nie stać na iPhone: myślą sobie teraz "to
    > nie bieda, to wielki rozum jaki mamy" :)))))))

    Nooo, emejzing, znaczy jak ktoś nie ma ogryzka to biedak bo go nie stać.
    Doobre kryterium w/g pszemola.

  • 5. Data: 2012-10-12 16:41:29
    Od: Pszemol <P...@P...pl>

    "BaX" <bax@_klub.chip.pl> wrote:

    > Nooo, emejzing, znaczy jak ktoś nie ma ogryzka to biedak bo go nie stać.
    > Doobre kryterium w/g pszemola.

    Nie, po prostu jak ktos nie ma kasy i stac go tylko na Nokie C1 to sobie
    dorabia ideologie ze Ci co maja fajne telefony to jakies glupki...

  • 6. Data: 2012-10-12 16:56:58
    Od: ALEX <a...@o...pl>

    W dniu piątek, 12 października 2012 16:41:29 UTC+2 użytkownik Pszemol napisał:
    > Nie, po prostu jak ktos nie ma kasy i stac go tylko na Nokie C1 to sobie
    >
    > dorabia ideologie ze Ci co maja fajne telefony to jakies glupki...

    Ile zapacieś za swojego iPhone w kontrakcie od AT&T?

    --
    ALEX Alpha MR, Pod Cusimą flota japońska nie tylko zatopiła flotę rosyjską, zatopiła
    coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy :-D

  • 7. Data: 2012-10-12 17:40:57
    Od: Pszemol <P...@P...pl>

    ALEX <a...@o...pl> wrote:
    > W dniu pitek, 12 pazdziernika 2012 16:41:29 UTC+2 u|ytkownik Pszemol napisaB:

    > Ile zapacie[ za swojego iPhone w kontrakcie od AT&T?

    A co to ma do rzeczy ile ja zapłaciłem? Tu, w USA, iPhone jest relatywnie
    tani bo ludzie generalnie bardzo dużo wydają na komunikację komórkową i
    abonamenty z tysiacami minut i gigabajtami danych.

    To plakat zdaje sie sugerowac ze iPhone jest drogi...

  • 8. Data: 2012-10-12 17:54:32
    Od: ALEX <a...@o...pl>

    W dniu piątek, 12 października 2012 17:40:57 UTC+2 użytkownik Pszemol naredził:

    No to ile?

  • 9. Data: 2012-10-12 18:25:52
    Od: Pszemol <P...@P...pl>

    ALEX <a...@o...pl> wrote:
    > W dniu pitek, 12 pazdziernika 2012 17:40:57 UTC+2 u|ytkownik Pszemol naredziB:

    > No to ile?

    Nie dam Ci pożywki do wyciągania błednych i nieuzasadnionych wnioskow.
    Najpierw napisz do czego zmierzasz.

    Mogę Ci napisać tyle: jeden iPhone4 kosztował mnie jednorazowo troche mniej
    niż płacę brutto miesięcznie abonamentu za trzy komórki w planie rodzinnym
    w AT&T gdzie mamy w abonamencie 1400 minut do sieci stacjonarnych do
    podzialu miedzy trzy osoby, w tym bez ograniczeń minuty do wszystkich sieci
    komórkowych, bez ograniczeń wieczory i weekendy do wszystkich numerów w
    obrębie całego USA (z alaską i Hawajami włącznie), bez ograniczen SMSy, no
    i 2Gb danych na głowę (x3) miesięcznie.

  • 10. Data: 2012-10-12 18:46:27
    Od: ALEX <a...@o...pl>

    W dniu piątek, 12 października 2012 18:25:52 UTC+2 użytkownik Pszemol nabredził:

    > Nie dam Ci pożywki do wyciągania błednych i nieuzasadnionych wnioskow.
    >
    > Najpierw napisz do czego zmierzasz.

    Najpierw napisz ile za niego zapłaciłeś.