    From: "Pszemol" <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Podobno azbestowy był gdzieś w Azji?
    Date: Sat, 13 Oct 2012 08:24:20 -0500

    "BaX" <bax@_klub.chip.pl> wrote in message
    news:50791e84$0$26703$65785112@news.neostrada.pl...

    > Aha, czyli każdy kto nie ma ogryzka nie ma go dlatego bo go nie stać, a
    > nie dlatego że chce inne fajny telefon?

    Ty tak napisałeś... Ja tylko napisałem że na plakacie było że posiadacze
    iPhone mają więcej pieniędzy niż rozumu - ktoś im po prostu zazdrości
    tego, że stać ich na taką zabawkę jaka im się podoba. Tylko ludzie którzy
    przyciśnięci są do ściany biedą muszą każdą decyzję zakupu dokładnie
    przemyślać, analizować, porównywać "co się im bardziej opłaca"...
    Ludzie których stać na zabawki często kupują coś na dużym luzie, dla
    zabawy, i podejrzewam że tego biedakom żal i zazdroszczą ajfoniarzom :-)