  • 11. Data: 2012-10-12 19:17:29
    Temat: Re: Podobno azbestowy był gdzieś w Azji?
    Od: "Tomek" <p...@z...spamem>

    Użytkownik "Pszemol" <P...@P...pl> napisał:

    > w AT&T gdzie mamy w abonamencie 1400 minut do sieci stacjonarnych do
    > podzialu miedzy trzy osoby, w tym bez ograniczeń minuty do wszystkich sieci
    > komórkowych, bez ograniczeń wieczory i weekendy do wszystkich numerów w
    > obrębie całego USA (z alaską i Hawajami włącznie), bez ograniczen SMSy, no
    > i 2Gb danych na głowę (x3) miesięcznie.

    Ty masz coś z głową, czy zwyczajowo żalisz się lub chwalisz tym co robiłeś,
    gdzie byłeś i jakie masz plany taryfowe? Tu nikogo to nie interesuje, czy
    jeździsz z Tedem na węgorze, czy byłeś 2 tygodnie w Tajlandii czy gdzieś indziej
    i ile masz minut w ABO? Kogo to? Masz jakiś kompleks? C

  • 12. Data: 2012-10-12 19:40:09
    Od: Pszemol <P...@P...pl>

    "Tomek" <p...@z...spamem> wrote:

> [...]
    > Tajlandii czy gdzieś indziej i ile masz minut w ABO? Kogo to? Masz jakiś kompleks?

    To, że coś jest dla Ciebie Tomku za trudnie do zrozumienia nie znaczy że
    inni też nie rozumieją...

    Podałem szczegółowo jaki mam abonament bo koszt abonamentu podałem jako
    cena zakupu iPhone4. Rozumiesz?

    Trudno jest tlumaczyć gołą cenę w walucie nie znając warunków (kontekstu) w
    jakich ta cena jest "zanurzona".

    A więc poszukaj sobie u siebie gdzie mieszkasz podobnego planu taryfowego,
    sprawdź ile miesięcznie płaciłbyś za taki abonament i będziesz wiedział
    dokładnie znając cenę iPhone tam gdzie mieszkasz czy zapłaciłem mniej czy
    więcej od Ciebie...

    Za trudne to dla Ciebie? Zbyt skomplikowane? Wolisz coś wyłożone jak krowie
    na rowie? :) Rusz trochę głową, to nie powinno boleć!

  • 13. Data: 2012-10-12 20:30:09
    Od: Iksiński <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Pszemol" <P...@P...pl> napisał w wiadomości
    .eternal-september.org...

> [...]
    > obrębie całego USA (z alaską i Hawajami włącznie), bez ograniczen SMSy, no

    To ja zapytam wprost. Bez podtekstów. Ile w US kosztuje taki abonament?

  • 14. Data: 2012-10-12 21:06:09
    Od: Pszemol <P...@P...pl>

    Iksiński <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl> wrote:
    > Użytkownik "Pszemol" <P...@P...pl> napisał w wiadomości
    .eternal-september.org...

    > To ja zapytam wprost. Bez podtekstów. Ile w US kosztuje taki abonament?

    $210/miesiąc brutto.
    iPhone4 16GB kosztował w 2010 roku $199.
    Bez kontraktu/abonamentu ksztowal jakies $700.

  • 15. Data: 2012-10-12 21:18:08
    Od: "bolo" <b...@p...pl>

    Użytkownik "Pszemol" <P...@P...pl> napisał w wiadomości
    s.eternal-september.org...
    .eternal-september.org...

    > $210/miesiąc brutto.
    > iPhone4 16GB kosztował w 2010 roku $199.
    > Bez kontraktu/abonamentu ksztowal jakies $700.

    Ale drogo. To w Polsce są nielimitowane rozmowy już w abonamentach, a nie
    tylko wieczory i weekendy, więc można gadać ile wlezie.
    Poland wins. Usa ssie.

  • 16. Data: 2012-10-12 21:47:07
    Od: Pszemol <P...@P...pl>

    "bolo" <b...@p...pl> wrote:
> [...]
    >
    > Ale drogo. To w Polsce są nielimitowane rozmowy już w abonamentach, a nie
    > tylko wieczory i weekendy, więc można gadać ile wlezie.

    I dlatego na tym tle w Polsce iPhone kosztujący $200 będzie drogi a w USA
    ten sam iPhone kosztujący te same $200 będzie tani bo będzie jego koszt
    stanowił równowartość miesięcznego abonamentu :)

    Swoją drogą powinienem dodać dla pełnego obrazu, że ten mój abonament jest
    sprzed 2 lat... Teraz AT&T ma pewnie inne ceny - widziałem że nie mają już
    pakietu 2Gb/mies, dzis mają plany danych 3Gb i takie które można dzielić w
    puli abonamentu rodzinnego czego nie bylo dwa lata temu gdy wybieralem swoj
    abonament...

    Dla porównania dodam może, że 36-miesięczny leasing popularnego samochodu
    typu Honda Civic lub Toyota Corolla to koszt około $149/miesiecznie a ciut
    wyżej na drabince stojąca Honda Accord/Toyota Camry to miesięczny kosz
    właśnie $199.

    Czyli masz 3 komórki w abonamencie za tą cenę miesięcznie co leasing Hondy
    Accord, z tym że "troche" więcej płacisz za Hondę niż za iPhone przy
    podpisywaniu kontraktu i do tego Hondę musisz oddać a iPhone możesz
    zatrzymać po upływie kontraktu :))))

  • 17. Data: 2012-10-12 22:05:04
    Od: "bolo" <b...@p...pl>

    Użytkownik "Pszemol" <P...@P...pl> napisał w wiadomości
    s.eternal-september.org...
> [...]
    > Accord, z tym że "troche" więcej płacisz za Hondę niż za iPhone przy
    > podpisywaniu kontraktu i do tego Hondę musisz oddać a iPhone możesz

    Że tak zapytam: czy Ty jesteś normalny??

  • 18. Data: 2012-10-12 22:06:41
    Od: Pszemol <P...@P...pl>

    "bolo" <b...@p...pl> wrote:
    > Użytkownik "Pszemol" <P...@P...pl> napisał w wiadomości
    s.eternal-september.org...

    > Że tak zapytam: czy Ty jesteś normalny??

    A o co Ci chodzi???

  • 19. Data: 2012-10-12 23:10:21
    Od: "bolo" <b...@p...pl>

    Użytkownik "Pszemol" <P...@P...pl> napisał w wiadomości
    s.eternal-september.org...
    s.eternal-september.org...

    > A o co Ci chodzi???

    Co mi tu z jakąś Hondą wyjeżdżasz, wtf?

  • 20. Data: 2012-10-12 23:41:20
    Od: "Tomek" <p...@z...spamem>

    Użytkownik "bolo" <b...@p...pl> napisał:

    > Co mi tu z jakąś Hondą wyjeżdżasz, wtf?

    Ten idiota nigdy się nie przyzna, że przepłacił, odwróci wszystko od dupy
    strony, zasypie cenami za wczasy, rozmowy, węgorze, leasingi i będzie dalej tak
    długo kręcił, aż Ci wmówi, że się uczepiłeś. Nie wiesz tego?