  • 1. Data: 2012-10-12 12:16:15
    Temat: Przenosiny
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    http://metromsn.gazeta.pl/Portfel/1,126512,12642604,
    Na_potege_zmieniamy_sieci_komorkowe__Najczesciej_prz
    echodzimy.html

    W pierwszych dziewięciu miesiącach tego roku w Polsce sieć
    telekomunikacyjną zmieniło 936,5 tys. osób
    Najwięcej użytkowników przyjął Play - 602,4 tys. Z sieci odeszło 51,8
    tys. abonentów. Na kolejnym miejscu uplasowała się Polska Telefonia
    Cyfrowa (T-Mobile): 122,5 tys. abonentów przeszło do tej sieci, a
    opuściło ją 267,5 tys. osób. Centertel (Orange) zyskał 114,7 tys.
    klientów, ale stracił najwięcej - 318 tys. abonentów. Wynik Polkomtelu
    (Plus) to: 94,3 tys. nowych osób i 292,3 tys. abonentów, którzy
    opuścili siec.. Pozostali, mali operatorzy zyskali 3,2 tys. nowych
    abonentów, a stracili 6,9 tys. użytkowników.

    A mowicie ze tak zle w de-mobilu :-)

    J.

  • 2. Data: 2012-10-12 17:58:24
    Temat: Re: Przenosiny
    Od: SP 1 QXL <s...@s...pl>

    W dniu 2012-10-12 12:16, J.F pisze:

    > opuściło ją 267,5 tys. osób. Centertel (Orange) zyskał 114,7 tys.
    > klientów, ale stracił najwięcej - 318 tys. abonentów. Wynik Polkomtelu

    Nie dziwię się że tyle stracił. mieszkam na dużym osiedlu w 400
    tysięcznym mieście. Do czasu połączenia roamingowego Orange i T-mobile
    miałem zasięg choć w pokoju, o kuchni położonej w głębi mieszkania nie
    wspomnę, bo tam zasięg "uciekał". Teraz, po migracji muszę wychodzić NA
    BALKON aby porozmawiać. Czekam tylko na koniec umowy i spierdzielam do
    PLAY! Orange mam w dupie za takie numery!

    TL

  • 3. Data: 2012-10-12 20:38:53
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2012-10-12 12:16:15 +0200, "J.F" <j...@p...onet.pl> said:

> [...]

    > opuścili siec.. Pozostali, mali operatorzy zyskali 3,2 tys. nowych
    > abonentów, a stracili 6,9 tys. użytkowników.

    A może tak?

    Play +550 600
    PTC -145 000
    Plus -198 000
    Centerel -203 300
    Pozostali -3700

    Więc w de-mobilu jest tak samo źle, jak w innych sieciach tracjących
    klientów.:-)

    --
    Bydlę

  • 4. Data: 2012-10-13 14:43:48
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 12 Oct 2012 20:38:53 +0200, Bydlę napisał(a):
    Na_potege_zmieniamy_sieci_komorkowe__Najczesciej_prz
    echodzimy.html
    [...]
    > A może tak?
    > Play +550 600
    > PTC -145 000
    > Plus -198 000
    > Centerel -203 300
    > Pozostali -3700

    > Więc w de-mobilu jest tak samo źle, jak w innych sieciach tracjących
    > klientów.:-)

    No nie - najmniej zle ;-)
    Poza tym dla 122 tys lepiej.

    A ze traca ... to z gory zalozone, bonusy dla Playa sie skoncza i zobaczymy
    jak to dalej bedzie :-)

    A propos - to jakos tak w nastepnym roku sie juz chyba koncza ?

    J.