  • 1. Data: 2009-08-21 12:13:08
    Temat: Pocztówki z Gór Izerskich - zapraszam
    Od: Dominik <d...@g...com>

    Zapraszam na fotorelację z wakacji, które spędziłem w Górach Izerskich
    i okolicach. Naszą bazą był Świeradów Zdrój.
    http://www.dominik.4me.pl/php-digital/index.php?dir=
    cyf918

    pozdrawiam
    Dominik i jego fotogalerie
    http://dominik.4me.pl

  • 2. Data: 2009-08-21 13:50:46
    Temat: Re: Pocztówki z Gór Izerskich - zapraszam
    Od: "Polon" <P...@o...pl>

    Fajne fotki!

    Polon

  • 3. Data: 2009-08-21 14:46:19
    Od: "maniooo (z domu)" <m...@g...com>

    Dominik pisze:
    > Zapraszam na fotorelację z wakacji

    Bardzo fajna, przemyślana koncepcja z tymi dyptykami. Dwa zarzuty ode
    mnie: za dużo (bo mnie tam nie było ;-) ), oraz puste białe miejsca na
    niektórych zdjęciach. Poza tym spójnie, przyjemnie, dobry przykład, jak
    można "opstrykać" i zademonstrować wyjazd. Gratulacje.

    --
    pozdrawiam, Marian

    http://www.maniooo.pl

  • 4. Data: 2009-08-21 14:55:48
    Od: "TheGuru" <t...@o...pl>

    >Użytkownik "Dominik" <d...@g...com> napisał w wiadomości
    qw.googlegroups.com...
    >Zapraszam na fotorelację z wakacji, które spędziłem w Górach Izerskich
    >i okolicach. Naszą bazą był Świeradów Zdrój.
    >http://www.dominik.4me.pl/php-digital/index.php?dir
    =cyf918

    jakaś nowa świecka tradycja zeby pokazywać 'dublety' i 'triplety' :-) ....
    jak by co to dwa lata temy robiłem takie próby.

    fotki fajne ale dużo ich.... nawet jeśli są podwójnie eksponowane.
    czy te doświetlałeś lampą ??
    http://www.dominik.4me.pl/php-digital/index.php?dir=
    cyf918&pic=FOTO080.jpg

  • 5. Data: 2009-08-21 15:06:47
    Od: " " <j...@g...SKASUJ-TO.pl>

    > http://www.dominik.4me.pl/php-digital/index.php?dir=
    3Dcyf918

    a te białe ramki dlaczego takie grubaśne ?

    --
    pozdr
    janku

  • 6. Data: 2009-08-21 19:25:26
    Od: Dominik <d...@g...com>

    Dziękuję wszystkim za odwiedziny
    Odpowiedz zbiorcza ponizej:

    1. to efekt moich poszukiwań - jak pokazać większą ilości ujęć na
    mniejszej ilości zdjęć
    2. bardzo często mam powazny porblem - które ujęcie wybrac spośród
    podobnych - za pomocą dyptyków i tryptyków można to rozwiązać.
    fotki o różnym rozmiarze zyskują różny "priorytet". np 3 ujecia
    wagoników kolejki gondolowej w pełnym wymiarze były by nudne - a ta
    jest jedno duże i dwa "towarzyszące:
    http://www.dominik.4me.pl/php-digital/index.php?dir=
    cyf918&pic=FOTO031.jpg

    cyf918&pic=FOTO08...

    zdjęcie prawe: pomiar punktowy jasnych obszarów i doświetlanie lampą
    wbudowaną - nie chciało mi się wyciagać dużej lampy z plecaka :)

    =3Dcyf918
    > a te białe ramki dlaczego takie grubaśne ?

    ramki są takie jakie są - w zasadzie pochodzą z oryginałów
    przeznaczonych do odbitek
    i w tym rozmiarze moze wydaj sie troche duze...

    pozdrawiam
    Dominik i jego fotogalerie
    http://dominik.4me.pl