  • 51. Data: 2011-01-05 09:35:12
    Temat: Re: Pochlaniacz samochodowy wilgoci
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "WS" <L...@c...pl> napisał w wiadomości
    news:08d9a6af-c65b-41f1-a38c-5d51531baf15@i18g2000yq
    n.googlegroups.com...
    On 4 Sty, 21:58, to <t...@a...xyz> wrote:

> [...]

    Nie rozumiem jakie wietrzenie. Nigdy czegoś takiego w samochodzie z klimą
    nie musiałem robić i nie widze powodów.
    Wszystko jest kwestią umiejętności korzystania z klimatyzacji

    > jest sprawna, na ta bolaczke pierwszy zwrocil uwage wlasciciel ww
    > mondeo, zaraz po kupnie i nawet do serwisu pojechal, zeby mu ten limit
    > regulacji zmienili ;) ale sie nie da...
    > Po jakims czasie sie przyzwyczail...

    wystarczy wyłaczyć auto i ustawić nawiew zgodnie z własnymi wymaganiami.
    Kratki nawiewu można zamknąć. Wiele rzeczy mozna zrobic i mieć całość
    ustawioną dokładnie tak jak sie chce.

    Wiec nie narzekaj tylko naucz sie korzystać.

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl

  • 52. Data: 2011-01-05 09:38:06
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "WS" <L...@c...pl> napisał w wiadomości
    m.googlegroups.com...
    On 4 Sty, 22:10, to <t...@a...xyz> wrote:

    > Pare minut to ~1/3 czasu mojego powrotu z pracy...
    > No i podobno takie nagle zmiany temp. sa niezdrowe - koncza sie
    > przeziebieniami ;) akurat na mnie to jakos nie dziala - lae wskazane
    > niby nie jest...

    ale zauważyłeś, ze klimatyzacja ma wyłącznik oraz ze mozna z niej korzystać
    wtedy kiedy sie chce, a nie wtedy kiedy klima tego chce?
    Rezygnujesz z posiadania klimatyzacji, bo nie zdązy schłodzić auta jak
    jedziesz do pracy, ale nie bierzesz pod uwage, ze w innych sytuacjach może
    Ci sie przydac, jak bedziesz musiał z jakiś powodów spędzić w aucie troche
    więcej niż 15 min.

    Generalnie nie rozumiem po co w ogógle Ci samochod, skoro korzystasz z niego
    tylko 15 min dziennie. Zacznij jeździć rowerem.

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl

  • 53. Data: 2011-01-05 09:44:54
    Od: WS <L...@c...pl>

    On 5 Sty, 09:38, "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl> wrote:
    > U ytkownik "WS" <L...@c...pl> napisa w wiadomo
    cinews:9623b0d3-1711-4279-bfb6-ea65448bcc6b@j29g2000
    yqm.googlegroups.com...
    > On 4 Sty, 22:10, to <t...@a...xyz> wrote:

    > ale zauwa y e , ze klimatyzacja ma wy cznik oraz ze mozna z niej korzysta
    > wtedy kiedy sie chce, a nie wtedy kiedy klima tego chce?

    a czytales od poczatku co napisalem?
    zalet klimy nie neguje (czasem w lecie by sie przydala...), pisze
    natomiast glownie o wadach (dla mnie!), czyli zima - kiedy najczesciej
    jezdze i wtedy wylaczyc jej w mondeo nie mozna, po szyby paruja....

    > Generalnie nie rozumiem po co w og gle Ci samochod, skoro korzystasz z niego
    > tylko 15 min dziennie. Zacznij je dzi rowerem.

    Toz to tez napisalem - 3/4 roku jezdze rowerem (jesli nie leje) lub
    motocyklem
    Samochod spelnia role parasola + wyjazdy na narty :)

    WS

  • 54. Data: 2011-01-05 09:58:06
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Uzytkownik "WS" <L...@c...pl> napisal w wiadomosci
    f.googlegroups.com...
> [...]
    > natomiast glownie o wadach (dla mnie!), czyli zima - kiedy najczesciej
    > jezdze i wtedy wylaczyc jej w mondeo nie mozna, po szyby paruja....

    ja tam nie wiem, ale wg mnie klima zima i tak sie nie wlacza, kiedy temp.
    spada ponizej kilku stopni i nie sadze, zeby w Mondeo bylo inaczej.
    Parujace szyby bez klimy to efekt nie samej klimy, tylko niesprawnego
    samochodu - albo fitr kabinowy, albo zapchane odplywy, albo po prostu
    przemoczone dywaniki.
    Gdybys klimy nie mial to pewnikiem naprawilbys samochod, a ze klime miales
    to zrzuciles wine na nia uznajac to za jej ficzer.

    Jeszcze nikomu nigdy od samego posiadania klimy szyby nie parowaly.

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl

  • 55. Data: 2011-01-05 10:05:15
    Od: WS <L...@c...pl>

    On 5 Sty, 09:58, "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl> wrote:

    > ja tam nie wiem, ale wg mnie klima zima i tak sie nie wlacza, kiedy temp.
    > spada ponizej kilku stopni i nie sadze, zeby w Mondeo bylo inaczej.

    oj, czepiasz sie... nie konkretnie sama klima tylko chodzi o tryb
    "automatyczny"
    jesli chcesz cieply nawiew na szybe musisz go wlaczyc, a ustawic mozna
    tylko pozadana temp. wewnatrz (startujac od +16 bodajze, do ktorej to
    temp. automat dosc szybko zmierza walac goracym powietrzem)
    jak wylaczysz "auto" to moze wiac tylko zimnym powietrzem z
    zewnatrz..., co nie bardzo wystarcza... i paruje, wiec jazda zima z
    wylaczonym trybem "auto" odpada

    WS

  • 56. Data: 2011-01-05 10:14:52
    Od: WS <L...@c...pl>

    On 5 Sty, 09:35, "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl> wrote:

    > Nie rozumiem jakie wietrzenie. Nigdy czego takiego w samochodzie z klim
    > nie musia em robi i nie widze powod w.
    > Wszystko jest kwesti umiej tno ci korzystania z klimatyzacji

    Bo moc klimy jest mnijesza niz takiego wietrzenia ;),jak wsiadasz do
    samochodu, gdzie kierownica parzy to najoptymalniej jest wlaczyc klime
    i otworzyc wszystkie szyby..., przejechac kawalek i jak juz dmucha
    dobrze zimnym zamknac okna...

    WS

  • 57. Data: 2011-01-05 10:53:21
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-01-05 09:16, Artur(m) pisze:

    > sorry nie chciałem urazić.

    Spokojna głowa - jeśli masz takie potrzeby, to możesz nadal tak pisać.

    Nawet autobus :)

  • 58. Data: 2011-01-05 11:01:59
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Uzytkownik "WS" <L...@c...pl> napisal w wiadomosci
    n.googlegroups.com...

> [...]
    > samochodu, gdzie kierownica parzy to najoptymalniej jest wlaczyc klime
    > i otworzyc wszystkie szyby..., przejechac kawalek i jak juz dmucha

    mam teraz auto, którego klimatyzacja nie wlacza sie w zimie (gdy temp.
    powietrza na zewnatrz jest nizsza niz 4 st w plusie). Nie uzywalem wiec
    klimatyzacji od kilku miesiecy. Nie wietrze samochodu w jakis specjalny
    sposob i szyby mi nie paruja.
    W ogole nie rozumiem problemu.

    Jeszcze raz powtarzam - sprawny i suchy samochód czy z klima czy bez nie
    powoduje parowania szyb.
    Napraw samochód, a nie narzekaj i nie psiocz na klime. Nadmierne parowanie
    szyb w sprawnym samochodzie nie wystepuje.

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl

  • 59. Data: 2011-01-05 13:17:48
    Od: "Artur\(m\)" <m...@i...pl>

    > Spokojna głowa - jeśli masz takie potrzeby, to możesz nadal tak pisać.

    > Nawet autobus :)

    Staram się robić zakupy "sprawne", jak mi nie potrzebna dodatkowej
    powierzchni ładunkowej.- to nie kupuję.
    Klima przydaje się rzeczywiście 2-5% czasu
    (przy czym brak, mi nie przeszkadza) nie dam za to dodatkowo
    4-9 tysięcy

    Artur(m)

  • 60. Data: 2011-01-05 13:20:12
    Od: "Artur\(m\)" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Kuba (aka cita)" <y...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Artur(m)" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
    >
    > a w domu gotujesz na ognisku, czy masz moze kuchenke?
    > używasz zapałek, czy krzesiwa?
    >
    > ps. przecież skoro można ugotować zupe nad ogniskiem, to po co kupować
    > kuchenke?

    Jak bym gotował 10 - 20 razy w roku, to istotnie może rozpaliłbym ognisko.