  • 1. Data: 2011-01-02 22:11:46
    Temat: Pochlaniacz samochodowy wilgoci
    Od: "hadam" <n...@n...pl>

    Mam problem z zaparowanymi szybami i ogolna wilgocia w aucie.

    Na allegro dostepne sa takie 'cuda' jak samochodowe pochlaniacze wilgoci.
    Uzywal ktos ? Jakies efekty?
    Ktory ewentualnie wybrac?

  • 2. Data: 2011-01-02 22:17:42
    Temat: Re: Pochlaniacz samochodowy wilgoci
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-01-02, hadam <n...@n...pl> wrote:
    > Mam problem z zaparowanymi szybami i ogolna wilgocia w aucie.
    >
    > Na allegro dostepne sa takie 'cuda' jak samochodowe pochlaniacze wilgoci.
    > Uzywal ktos ? Jakies efekty?
    > Ktory ewentualnie wybrac?

    Wybierz naprawę/oczyszczenie/poprawienie wentylacji, zmień nieco sposób
    korzystania z samochodu.

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 3. Data: 2011-01-02 22:27:24
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin hadam

    > Mam problem z zaparowanymi szybami i ogolna wilgocia w aucie.
    >
    > Na allegro dostepne sa takie 'cuda' jak samochodowe pochlaniacze
    > wilgoci. Uzywal ktos ? Jakies efekty?
    > Ktory ewentualnie wybrac?

    Napraw klimę, umyj szyby, wysusz wnętrze...

    --
    ignorance is bliss

  • 4. Data: 2011-01-02 22:32:43
    Od: "Mario" <m...@g...pl>

    > Mam problem z zaparowanymi szybami i ogolna wilgocia w aucie.

    musisz wysuszyc auto w jakims pomieszczeniu, dokladnie je oczysc (zarowno
    piasek i kurz ktore trzymaja wilgoc jak i tluszcz z szyb), a nastepnie
    zadbaj o nowy filtr kabinowy czy tam jeszcze klimatyzacji.... sprawdz czy
    nie ma mikro-wycieku z nagrzewnicy - to czesty powod parowania....

    jesli to nie pomoze to pozostaja zmiany nawykow.... np. palenie w aucie lub
    zostawianie auta wciaz nagrzanego wewnatrz na postoj "pod chmurka" przy
    niskiej temperaturze...

    > Na allegro dostepne sa takie 'cuda' jak samochodowe pochlaniacze wilgoci.
    > Uzywal ktos ? Jakies efekty?
    > Ktory ewentualnie wybrac?

    wybierz (jesli nie masz mozliwosci wykonania tego co napisalem wczesniej)
    taki "stacjonarny"... im wiekszy tym lepszy - wklad i tak szybko sie
    skonczy... dziala dobrze ale to nie rozwiarze problemu... w dodatku
    pamietaj, ze w aucie blyskawicznie zamarznie :)

    pzdr

  • 5. Data: 2011-01-02 22:36:12
    Od: "Tomek" <W...@p...onet.pl>

    Użytkownik "hadam" napisał
    > Na allegro dostepne sa takie 'cuda' jak samochodowe pochlaniacze wilgoci.
    > Uzywal ktos ? Jakies efekty?
    > Ktory ewentualnie wybrac?
    jakiś czas temu w lidlu były pochłaniacze wilgoci. kosztowało coś koło 20 zł
    za pojemnik + 3 wkłady (chlorek wapnia, woreczki po 450 g). kupiłem toto na
    próbę i jakoś nie widzę różnicy w zaparowywalności szyb. raczej nie licz że
    allegrowy pochłaniacz wielkości choinki zapachowej zapobiegnie parowaniu

  • 6. Data: 2011-01-02 22:38:49
    Od: "kogutek" <k...@v...pl>

    > Wybierz naprawę/oczyszczenie/poprawienie wentylacji, zmień nieco sposób

    > korzystania z samochodu.

    > Pzdr,

    > Krzysiek Kiełczewski

    Jasne dodatkowy wentylator zamiast szyby w tylnych drzwiach niech sobie zaloży.
    Albo jak wsiada to paputki niech zakląda. Czy Ty normalny jesteś. Ma zmnienic
    nieco sposób uzytkowania. To co ma zrobić? Otwieram drzwi, wsiadam, odpalam,
    jadę, zatrzymuję się, wylązcam silnik, wysiadam, zamykam drzwi. Szyby mi nie
    paruja. To jest podstawowy sposób użytkowania samochodu. I w zasadzie jedyny.
    Niektórzy osobowymi cegly i pralki wożą. Ale to nie liczacy się margines. Może
    ma nie oddychać do czasu aż się w środku rozgrzeje?

  • 7. Data: 2011-01-02 22:39:25
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "hadam" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
    > Mam problem z zaparowanymi szybami i ogolna wilgocia w aucie.
    >
    > Na allegro dostepne sa takie 'cuda' jak samochodowe pochlaniacze wilgoci.
    > Uzywal ktos ? Jakies efekty?
    > Ktory ewentualnie wybrac?

    ale filtr przeciwpyłkowy wymieniłeś, a dywaniki nie są przemoczone jak gąbka
    podczas kąpieli?

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl

  • 8. Data: 2011-01-02 22:47:31
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin kogutek

    > Jasne dodatkowy wentylator zamiast szyby w tylnych drzwiach niech sobie
    > zaloży. Albo jak wsiada to paputki niech zakląda. Czy Ty normalny
    > jesteś.

    Jest normalny i jego rada jest bardzo dobra, bo tego typu problemy to
    najczęściej skutek niesprawnej klimatyzacji lub syfu w aucie.

    --
    ignorance is bliss

  • 9. Data: 2011-01-02 22:55:57
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    hadam pisze:
    > Mam problem z zaparowanymi szybami i ogolna wilgocia w aucie.
    >
    > Na allegro dostepne sa takie 'cuda' jak samochodowe pochlaniacze
    > wilgoci. Uzywal ktos ? Jakies efekty?
    > Ktory ewentualnie wybrac?
    nie wiem jak pochłaniacz z allegro działa, ale pomyśl ze z tą
    pochłoniętą wodą coś trzeba będzie zrobić. czyli jak urządzenie ma 1dm3
    objętości, to wystarczy na tydzień.Potem powinno byc o 1kg cieższe i
    wyrzucone/opróżnione. jeśli jest inaczej - zapytaj sprzedawce jak

    ToMasz

  • 10. Data: 2011-01-02 22:57:52
    Od: "Bugatti" <s...@m...pl>

    Użytkownik "hadam" napisał w wiadomości:

    > Mam problem z zaparowanymi szybami i ogolna wilgocia w aucie.
    >
    > Na allegro dostepne sa takie 'cuda' jak samochodowe pochlaniacze wilgoci.
    > Uzywal ktos ? Jakies efekty?
    > Ktory ewentualnie wybrac?

    Najtańszy lecz dziwaczy ale w miarę efektywny to "szorstkie" gazety typu
    gazeta wyborcza - rozłożyć na dużej powierzchni wnętrza jak najbliżej szyb.

    Kolejny sposób to niewielkie uchylenie szyby na parę minut przed wyjściem z
    auta po to aby odparowała wilgoć.

    Warto też wymienić filtr kabinowy i dodatkowo ciut wydajnieszy od gazet
    pochłaniacz - http://www.moto-center.pl/produkt.php?products_id=50
    24

    Pozdr.

    --