  • 71. Data: 2011-01-07 10:49:24
    Temat: Re: Pochlaniacz samochodowy wilgoci
    Od: "Artur\(m\)" <m...@i...pl>

    Użytkownik "kamil" <k...@s...com> napisał w wiadomości
    news:ig2a2h$k0h$1@inews.gazeta.pl...

    > Pomyliles sie o jakies 3-8 tysiecy.

    Jak mówimy o klimie od pana Miecia, - to tak
    Pomyliłem się

  • 72. Data: 2011-01-07 10:50:16
    Od: "Artur\(m\)" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Kuba (aka cita)" <y...@w...pl> napisał w wiadomości

    > EOT

    Nareszcie coś z sensem
    Artur(m)

  • 73. Data: 2011-01-07 11:06:11
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 07/01/2011 09:49, Artur(m) wrote:

    > Użytkownik "kamil" <k...@s...com> napisał w wiadomości

    > Jak mówimy o klimie od pana Miecia, - to tak
    > Pomyliłem się

    Losowo wybrany, popularny samochod rodzinny:

    http://cenniki.konfigurator-vw.pl/pdf/touran.pdf

    Klimatyzacja dwustrefowa z regulacja elektroniczna "Climatronic" Cena:
    1240PLN.

    Nikt oczywiscie nie zabrania Ci zyc urojeniami o temperaturze 25'C
    wewnatrz samochodu przy 35'C zewnetrznej i klimatyzacjach za 9000.

    Kamil

  • 74. Data: 2011-01-07 11:13:12
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 07/01/2011 10:06, kamil wrote:

    > Losowo wybrany, popularny samochod rodzinny:
    >
    > http://cenniki.konfigurator-vw.pl/pdf/touran.pdf
    >
    > Klimatyzacja dwustrefowa z regulacja elektroniczna "Climatronic" Cena:
    > 1240PLN.

    W zasadzie patrzac po dostepnych obecnie modelach, trzeba sie naprawde
    sporo napocic, zeby znalezc samochod bez klimatyzacji. Przejrzalem
    Megane, 207/307, Grande Punto - wszystko ma klime w standardzie.

    Sam nie pamietam, kiedy ostatni raz mialem samochod bez klimy, a w sumie
    mialem juz ze 14 roznych, nowych i starych.

    Kamil