  • 41. Data: 2009-12-27 19:51:30
    Temat: Re: Po prostu
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Marek Dyjor" hh8cq8$bh$...@n...onet.pl

    > Może idź do lekarza... zanim ci się nie pogorszy tak że już nawet silne
    psychotropy i elektrowstrząsy nie pomogą.

    PLONK...

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

    Postscriptum: Moja siostra odsyłała mnie do psychiatrów i proponowała
    kuracje psychotropami. Aktualnie ledwo żyje -- ma kłopoty
    z sercem. Ciekawe, czy z Twoim sercem będzie podobnie... :) Nie wiem,
    czy serce pada od psychotropów czy od papierosów, ale chyba jednak od
    psychotropów chętniej... Ja ćpam tylko Neplity, Diffumaxy i Ventoliny...

  • 42. Data: 2009-12-27 21:21:20
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Eneuel Leszek Ciszewski wrote:
    > "Marek Dyjor" hh8cq8$bh$...@n...onet.pl

    > PLONK...

    Nie palę, nie zażywam...

    a twoja siostra miała chyba rację.

    ale i tak tego nie przeczytasz bo mnie splonkowałeś.

  • 43. Data: 2009-12-27 22:19:54
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Marek Dyjor" hh8j55$ide$...@n...onet.pl

    > a twoja siostra miała chyba rację.

    Powie o tej racji kardiologom. :)

    > ale i tak tego nie przeczytasz bo mnie splonkowałeś.

    To PLONKi quasi-automagiczne. Jak w aparacie fotograficznym -- są
    programy pełnej automatyki i są inne. :) Te PLONKi Mówią mi o tym,
    że dana osoba niczego ciekawego mi nie powie -- że rozmowa z tą
    osoba jest stratą czasu. :) No... Może wywoła napady śmiechu...
    Ponadto wielu mądrych_inaczej czyta i pyta o to, o co pytają tacy
    jak Ty... Oni pytają ,,w duchu'' -- Ty (i inni) tutaj, dzięki czemu
    mogę wyjaśnić, jak się ot dzieje, że mam pleśń -- że nie jest to
    zawinione przeze mnie, lecz przez administratorów. :)

    "Eneuel Leszek Ciszewski" hh8e7j$6rf$...@i...gazeta.pl

    > "JA" hh8dgf$3qd$...@i...gazeta.pl

    O tym, że Polacy nie myją się (dzięki czemu inni nie muszą mieć pleśni
    w łazienkach) wiadomo każdemu lekarzowi -- wymycie się (nawet staranne)
    tuż przed wizytą niewiele daje. Ja nawet oglądając zdjęcie fotograficzne
    mogę zauważyć, że dana osoba nie myje się zbyt ;) często. :)

    O tym, że Polacy nie mają szacunku do prawdy też powszechnie wiadomo
    -- budują domy wraz z kominami, znają normy dotyczące wentylacji, ale
    wolą życie byle jakie. Mają mierniki, ale wolą wyniki zakłamane -- z tego
    powodu nastąpił kilka lat temu wybuch w kopalni; zginęli ludzie...

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'
    `-: chętnie sprzedam niebitego 75-300 III USM o.`.,
    o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,;.. ; ;. . ,.;\|/....

    Postscriptum:

    Kiedy widziałem swoją siostrę dyszącą, natychmiast pomyślałem,
    że mógłby jej pomóc Ventolin. Wiesz, dlaczego tak pomyślałem?
    Bo sam ćpam ten specyfik. :) I teraz wiesz, dlaczego każdy, kto
    czyta Twoją radę, wie, dlaczego mi radzisz psychotropy? Bo Ty
    ćpasz psychotropy. Tyle tylko, że ja swojej siostrze nie
    zaproponowałem Ventolinu, bo nie jestem lekarzem, a Ty
    uznałeś się za lekarza. :)

  • 44. Data: 2009-12-28 07:17:30
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

> [...]
    > mogę wyjaśnić, jak się ot dzieje, że mam pleśń -- że nie jest to
    > zawinione przeze mnie, lecz przez administratorów. :)

    plączesz wątki i masz lekką sałatkę słowną to jest poważne zaburzenie.

  • 45. Data: 2009-12-28 13:54:42
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Marek Dyjor" hh9m2v$cls$...@n...onet.pl

    > plączesz wątki i masz lekką sałatkę słowną to jest poważne zaburzenie.

    Być może modlisz się o to, abym plątał, być może ,,dajesz na tacę'' Ojcu
    Rydzykowi, aby Radio Maryja modliło się o to, abym plątał, ale nie plączę. :)
    Ozorowscy zmarnowali mi zdrowie ciała, ale nie rozumu. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.

  • 46. Data: 2009-12-28 18:15:55
    Od: R2r <b...@m...net.pl>

    W dniu 2009-12-26 16:07, Olgierd pisze:

    > boże, co to by było, gdybyśmy te szkoły okończyli!

    Kto wie, może pisałbyś poprawnie po polsku... :->

    --
    Pozdrawiam. Artur.
    ____

  • 47. Data: 2009-12-28 19:06:32
    Od: kuba <k...@y...com>

    On 28 Gru, 14:54, "Eneuel Leszek Ciszewski"

    > Ozorowscy zmarnowali mi zdrowie ciała, ale nie rozumu. :)
    eneuel@@gmail.com

    ...lamali Cie kolem?

  • 48. Data: 2009-12-28 19:42:15
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    kuba wrote:
    > On 28 Gru, 14:54, "Eneuel Leszek Ciszewski"

    > eneuel@@gmail.com
    >
    > ...lamali Cie kolem?

    chyba go karmili narkotykami, albo mu kazali klej wąchać :)

  • 49. Data: 2009-12-28 20:35:28
    Od: "TheGuru" <t...@o...pl>

    > Ozorowscy zmarnowali mi zdrowie ciała, ale nie rozumu. :)

    znajdź milion(y) innych pokrzywdzonych załóżcie organizacje i sadźcie się za
    utracone zdrowie, majątki i co wam tam do schorowanych głów przyjdzie

  • 50. Data: 2009-12-28 22:01:41
    Od: "Marek Wyszomirski" <w...@t...net.pl>

    "TheGuru" <t...@o...pl> napisał:

    > znajdź milion(y) innych pokrzywdzonych załóżcie organizacje i sadźcie się
    za
    > utracone zdrowie, majątki i co wam tam do schorowanych głów przyjdzie

    Bardziej prawdopodobne jest, że któraś z wymienionych pzrez Eneuela po
    nazwisku osób dowie sie o jego wypowiedziach na liscie i wytoczy proces o
    zniesławienie. Nie jestem prawnikiem, ale na moje oko to dobry prawnik na
    podstawie tych publicznych wypowiedzi - kilka całkiem sporych odszkodowań
    byłby w stanie przed sądem wywalczyć.

    --
    Pozdrawiam!
    Marek Wyszomirski (w...@t...net.pl)