  • 51. Data: 2009-12-28 22:09:23
    Temat: Re: Po prostu
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "kuba" e...@j...goog
    legroups.com

    > Ozorowscy zmarnowali mi zdrowie ciała, ale nie rozumu. :)

    : ...lamali Cie kolem?

    Nie. Udaremnili sądowne rozstrzygniecie sporu z administratorami,
    efektem czego jest pleśń na suficie łazienki. :) Pleśń staje się
    takim kołem czyli narzędziem kaźni. :) Duchowni walczą w duchu,
    nie w ciele -- intrygami lub wymuszeniami bądź innymi wpływami.
    Gdyby łamali kogoś kołem, pewnie by prokuraturę to wzruszyło,
    choć niekoniecznie. :)

    Jankowski, sypiający z chłopcem, z ministrantem, niezbyt mocno poruszył
    opinię publiczną, bo jednak co ksiądz to ksiądz -- nawet, gdy grzeszy,
    czyni to w Imię Pańskie. Ozorowski ma lepszy cel niż seks z dzieckiem,
    dlatego trudnij z nim walczyć.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 52. Data: 2009-12-28 22:10:17
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Marek Dyjor" hhb1ne$3b8$...@n...onet.pl

    > chyba go karmili narkotykami, albo mu kazali klej wąchać :)

    Bingo -- pleśń.

    --
    .`'.-. ._. .-.

  • 53. Data: 2009-12-28 22:13:40
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Marek Wyszomirski" hhb9om$pm5$...@n...onet.pl

    > Bardziej prawdopodobne jest, że któraś z wymienionych pzrez Eneuela po
    > nazwisku osób dowie sie o jego wypowiedziach na liscie i wytoczy proces o
    > zniesławienie. Nie jestem prawnikiem, ale na moje oko to dobry prawnik na
    > podstawie tych publicznych wypowiedzi - kilka całkiem sporych odszkodowań
    > byłby w stanie przed sądem wywalczyć.

    Niech walczy. :) Niech się prawnicy wypowiedzą co to ego, czym jest prawda. :)
    Niech cały świat dowie się, jakimi metodami walczą polscy kapłani! :)
    Może wówczas łatwiej będzie pojąć, dlaczego JPII nadal tkwi
    w poczekalni do świętości. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.

  • 54. Data: 2009-12-28 22:16:31
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    Marek Wyszomirski napisal:
> [...]
    > podstawie tych publicznych wypowiedzi - kilka całkiem sporych odszkodowań

    Od goscia z potencjalnie 'zoltymi papierami'? Nie ma mowy... ;)
    Co najwyzej po paru tygodniach przekonamy sie, czy w pewnych
    osrodkach zamnknietych daja w ramach leczenia dostep do sieci :D
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 55. Data: 2009-12-28 22:41:17
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Eneuel Leszek Ciszewski wrote:
> [...]
    > gdy grzeszy, czyni to w Imię Pańskie. Ozorowski ma lepszy cel niż
    > seks z dzieckiem, dlatego trudnij z nim walczyć.

    Ale napisz nam co te twoje prawdziwe czy urojone cierpienia mają wspólnego z
    tematyką grupy foto.cyfrowa

  • 56. Data: 2009-12-28 22:43:01
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Jacek_P wrote:

    > Od goscia z potencjalnie 'zoltymi papierami'? Nie ma mowy... ;)
    > Co najwyzej po paru tygodniach przekonamy sie, czy w pewnych
    > osrodkach zamnknietych daja w ramach leczenia dostep do sieci :D

    daj spokój na razie jest nieszkodliwy i nie będą go zamykać, chyba że trafi
    się cwany prawnik i zażąda przymusowej obserwacji psychiatrycznej zgodnie z
    takim jednym zapomnianym paragrafem jeszcze z czasów komuny.

  • 57. Data: 2009-12-28 23:00:06
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Jacek_P" hhbanv$beb$...@s...cyf-kr.edu.pl

    > Od goscia z potencjalnie 'zoltymi papierami'? Nie ma mowy... ;)
    > Co najwyzej po paru tygodniach przekonamy sie, czy w pewnych
    > osrodkach zamnknietych daja w ramach leczenia dostep do sieci :D

    Dlaczego mieliby żądać odszkodowania od Ciebie? :)

    --
    .`'.-. ._. .-.

  • 58. Data: 2009-12-28 23:04:08
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Marek Dyjor" hhbcac$vv4$...@n...onet.pl

> [...]
    > chyba że trafi się cwany prawnik i zażąda przymusowej obserwacji
    > psychiatrycznej zgodnie z takim jednym zapomnianym paragrafem

    Pokrzyżowałoby to plany Ozorowskich -- mam płacić z Waszych (szanowni
    podatnicy!!) pieniędzy na Kościół JPII. Z wariatkowa nie zapłaciłbym. :)

    Ale chore kolana czy chore płuca nie stanowią przeszkody. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.

  • 59. Data: 2009-12-28 23:11:07
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "Marek Wyszomirski" napisał

> [...]
    > podstawie tych publicznych wypowiedzi - kilka całkiem sporych odszkodowań

    Ja mu już to próbowałem powiedzieć.
    To nic nie daje, a jeszcze bardziej go podkręca.
    Na moje oko to nawet najsłabszy z roku student medycyny by go wybronił przed
    konsekwencjami.
    Wytarczy poczytać jego stronę i widać, że "chore kolana czy chore płuca" to
    nie pierwsze sprawy na liście niezbędnych konsultacji.

    adam

  • 60. Data: 2009-12-28 23:32:55
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "adam" 4b393b0d$...@n...home.net.pl

    > Ja mu już to próbowałem powiedzieć.
    > To nic nie daje, a jeszcze bardziej go podkręca.
    > Na moje oko to nawet najsłabszy z roku student medycyny by go wybronił przed
    konsekwencjami.

    Żadna ze studentek nie podjęła się bronienia Ciebie?

    > Wytarczy poczytać jego stronę i widać, że "chore kolana czy chore płuca" to nie
    pierwsze sprawy na liście niezbędnych konsultacji.

    U Ciebie zapewne nie pierwsze.

    --