  • 21. Data: 2009-12-24 05:59:06
    Temat: Re: Po co fotograf?...
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    dominik napisał(a):

    > Ta podstawka sonego jest o tyle fajna, że robi zdjęcia rozpoznając twarze.

    Oceniasz to na podstawiwie wlasnych doswiadczen czy na podstawie
    materialow marketingowych producenta?

    j.

  • 22. Data: 2009-12-24 11:06:21
    Od: "Marek Wyszomirski" <w...@t...net.pl>

    "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl> napisał:

    > Super - w końcu fotograf też może pić do woli. Żeby tylko jeszcze GPS
    > wbudowali i aparat mógł do domu odprowadzić... ;-)

    Następna wersja - z możliwością podpięcia urządzenia do kierownicy i
    prowadzenia przez nie samochodu?;-)

    --
    Pozdrawiam!
    Marek Wyszomirski (w...@t...net.pl)

  • 23. Data: 2009-12-24 11:08:23
    Od: "Marek Wyszomirski" <w...@t...net.pl>

    "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> napisał:

    > teraz sie przestawić pewnie na fotografie biesiadną...

    Pokazywaną w formie panoram sferycznych?;-))))))

    --
    Pozdrawiam!
    Marek Wyszomirski (w...@t...net.pl)

  • 24. Data: 2009-12-24 11:12:33
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    W dniu 2009-12-24 12:08, Marek Wyszomirski pisze:

    > Pokazywaną w formie panoram sferycznych?;-))))))

    Zawsze to forma korekcji zniekształceń obrazu spowodowanych alkoholem ;)

  • 25. Data: 2009-12-25 16:18:41
    Od: dominik <n...@d...kei.pl>

    januszek wrote:
    > Oceniasz to na podstawiwie wlasnych doswiadczen czy na podstawie
    > materialow marketingowych producenta?

    Nie wiem co to ma do rzeczy i o co Ci chodzi.
    Jeśli pytasz, bo nie wierzysz w rozpoznawanie twarzy w kompakcie sonego
    (do tego jest podstawka, ale i lustrzanki sony mają już tę funkcję) - to
    uwierz, a jeśli wątpisz, że sprawuje się to lepiej niż opisany, raczej w
    ramach żartów sposób - to naprawdę pozostaje Ci współczuć.

    d.

  • 26. Data: 2009-12-25 19:45:37
    Od: Mikolaj Machowski <m...@w...pl>

    dominik napisał:

    > Ta podstawka sonego jest o tyle fajna, że robi zdjęcia rozpoznając twarze.

    Ale to chyba po prostu do AF a nie kadrowania?

    m.
    --
    Histories are more full of examples of the fidelity of dogs
    than of friends - Alexander Pope

  • 27. Data: 2009-12-25 22:36:12
    Od: dominik <n...@d...kei.pl>

    Mikolaj Machowski wrote:
    > Ale to chyba po prostu do AF a nie kadrowania?

    Do AF i do kadrowania.
    Ta podstawka nie miałaby sensu jak by strzelała na oślep. Na szczęście
    potrafi obracać aparatem, zmieniać kąt jego w pionie i używać zooma by w
    miarę rozsądnie utrafić ze zdjęciem. Oczywiście zdarzą się jej
    beznadziejne kadry, ale nie tak jak by były bez rozpoznawania twarzy.

    d.

  • 28. Data: 2009-12-26 07:28:01
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    dominik napisał(a):

> [...]
    > uwierz, a jeśli wątpisz, że sprawuje się to lepiej niż opisany, raczej w
    > ramach żartów sposób - to naprawdę pozostaje Ci współczuć.

    Ok, jak już opanujesz to wspolczucie to odpisz na zadane pytanie: czy
    masz wlasne doswiadczenia z takim rozpoznawaniem twarzy czy opierasz sie
    na informacjach marketingowych? A moze jest to kwestia Twojej Wiary? ;P

    j.

  • 29. Data: 2009-12-26 16:34:47
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Jan Rudziński" hgsn0q$hu7$...@i...gazeta.pl

    > http://www.fotopolis.pl/index.php?n=10137

    Aparat korzystając z funkcji detekcji twarzy wyszukuje ludzi,
    następne kadruje i robi zdjęcie. Podczas kadrowania aparat
    wyszukuje sąsiadujące twarze i uwzględnia je podczas fotografowania.

    Brzmi jak lekcja robienia zdjęć... :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 30. Data: 2009-12-26 16:54:00
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Marek Wyszomirski" hgvhs1$ace$...@n...onet.pl

    > Następna wersja - z możliwością podpięcia urządzenia do kierownicy i
    > prowadzenia przez nie samochodu?;-)

    Samochody samoparkujące jeżdżą od dawna. :)
    Nawet potrafią same szukać wolnego miejsca na parkingu...
    I pomyśleć tylko, że ja musiałem mieć swego kierowcę,
    aby korzystać z tego luksusu... Koszt tego urządzenia
    w zestawieniu z kosztem kierowcy jest żaden. :)

    --