  • Data: 2014-06-15 22:18:27
    Temat: Płytka - front
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam.

    Maly problem. Musze połaczyc pcb z aluminowym frontem (grubośc ok 1mm).

    Pcb nie musi być jakoś specjalnie mocno połaczone, nie przenosi żadnych
    obciązeń poza własnym ciężarem.

    Całośc mała, około 10cm styku pcb-front.

    Teraz: widziałem już kilka razy takie plastikowe "trojkąty" pozwalające
    wkręcić śrubę z dwoch stron, od frontu i pcb. Coś podobnego co mozna
    znaleźc do łaczenia płyt meblowych w castoramie, tylko tutaj mówimy o
    rozmiarze M3. Niektóre mają nawet wyprofilowane od razu gniazdo
    sześciokątne na nakrętkę. Widziałem to w kilku urządzeniach produkcji
    niemieckiej i wydaje mi się że to jest jakieś uniwersalne "coś"
    stosowane przez kilku producentów.

    Szukam, stukam, pukam i nie mogę znaleźc czegoś takiego w sklepach.
    Zapewne ma nazwę której nie znam. Czy ktoś mógłby mnie poratować slowem
    kluczowym do googla?