  • Data: 2009-06-22 18:05:14
    Temat: Plus się stara :/
    Od: FINCH <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    22 maja podpisałem z plusem dokumenty o przeniesieniu numeru z Orange
    do Simplus. Wykonałem wpłatę 12,50 i spokojnie czekałem aż numer
    zostanie przeniesiony .

    22 czerwca zjawiłem się w salonie firmowym we Wrocławiu z pytaniem
    dlaczego jeszcze numer nie został przeniesiony . Miła Pani pobiegała
    trochę po salonie poszeptała porobiła dziwne miny wraca do mnie i mówi
    że cytuję: "Konsultant który przyjmował zlecenie był mało
    doświadczony . Nie wiadomo kiedy wysłał dokumenty a poza tym to nie
    wiadomo gdzie są dokumenty. Najlepiej będzie jeśli podpiszemy umowę od
    nowa"

    Ponieważ rzucam palenie trochę mi ciśnienie skoczyło . Poinformowałem
    Panią że zapłaciłem 12,50 i nie mam zamiaru nic popisywać "od nowa" .
    Wyszedłem .

    Jutro zabieram komplet dokumentów . Jeśli ktoś ma propozycję jak to
    załatwić to proszę pisać . Najciekawsza propozycja zostanie
    wprowadzona w życie