  • 1. Data: 2012-05-08 00:58:59
    Temat: [Android] Kurcze, poradźcie w wyborze nowego smartfona
    Od: "Rabbit McCroolick" <b...@w...pl>

    Chcę się pozbyć mojego Wildfire S. Telefon generalnie mi się podoba, dzieli
    go przepaść od poprzedniej Spicy. Jest solidnie wykonany a przede wszystkim
    bardzo kompaktowy, działa płynnie mimo teoretycznie słabego procka, ale ma
    kilka irytujących cech. Po pierwsze, skandalicznie mały ROM, co sprawia, że
    nie mogę mieć zainstalowanych wszystkich aplikacji, które chciałabym. Nie
    pomaga przenoszenie na SD, wiadomo, że i tak część zostaje w ROM a ponadto
    część aplikacji robi sobie cache w ROM, nawet myk pozwalający na
    przenoszenie na SD aplikacji, których twórcy zablokowali taką możliwość nie
    rozwiązuje problemu (to już Spica była tu lepsza) no i Sense... Owszem
    mógłbym zmienić launcher, ale nie po to ma się HTC, by pozbawiać się
    Sense;-) Tak naprawdę to wku... mnie wychwalany pod niebiosa dialer, może
    jakiś nerwowy jestem ale wielokrotnie wykonałem przypadkowo połączenie do
    osoby do której albo przed chwilą dzwoniłem albo była pierwsza na liście. No
    a ponadto chciałbym czegoś nowego spróbować.

    Na czym mi zależy:

    - ekran 3,2 - 3.7 cala
    - możliwie duży ROM na aplikacje
    - zdjęcia jakości niegorszej jak WFS, choć Spica robiła jeszcze lepsze, mimo
    mniej MP
    - dioda doświetlająca i autofocus
    - mile widziana możliwość aktualizacji do ICS
    - cena do 999 zł (najchętniej jednak w przedziale 700 - 800 zł)

    Operator dał mi Galaxy Ace, ale to praktycznie żaden postęp w porównaniu z
    WFS, myślałem o Xperii Neo V, ale jakiś taki "metroseksualny" ten telefon,
    fajna wydaje się Defy+, ale zdjęcia z niej wydają się fatalne, no to jak
    taki pancerny, to może Galaxy XCover? Ale aparacik 3,2 MP, czyżby ten sam co
    w Spicy? Jeśli tak, to byłoby nienajgorzej, no ale ROM to tylko 150 MB:-(
    Jestem w kropce, może macie jakieś sugestie, które pozwolą mi dokonać wyboru
    nowej słuchawki?
    --------------
    Niezależny Portal Żar: http://zary.info/
    Największe żarskie forum dyskusyjne:
    Liceum Ogólnokształcące im. S. Banacha: http://www.lozagan.pl/

  • 2. Data: 2012-05-08 09:28:15
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    Rabbit McCroolick nabazgrał(a):

> [...]
    > - dioda doświetlająca i autofocus
    > - mile widziana możliwość aktualizacji do ICS
    > - cena do 999 zł (najchętniej jednak w przedziale 700 - 800 zł)

    SGS ale tu już ekran 4" (w sumie mniejszego nie polecam) i mimo takiego
    ekranu jest poręczny.

    albo

    IP4 jeśli chcesz przejść na ciemną stronę mocy :)

  • 3. Data: 2012-05-08 11:49:51
    Od: atm <...@v...pl>

> [...]
    > - dioda doświetlająca i autofocus
    > - mile widziana możliwość aktualizacji do ICS
    > - cena do 999 zł (najchętniej jednak w przedziale 700 - 800 zł)

    HTC Desire S ?
    Szkoda tylko, ze cena jest dosc wysoka:
    http://allegro.pl/nowy-htc-desire-s-s510e-bez-locka-
    8gb-najtaniej-i2323505995.html
    Polecam jednak wczesniej poczytac recenzje, zeby nie bylo na mnie ;]
    Zawsze tez mozesz wziac pod uwage SGS Plus:
    http://allegro.pl/samsung-galaxy-s-plus-gt-9001-nowy
    -szczecin-3xgrat-i2300661244.html

  • 4. Data: 2012-05-08 12:06:30
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2012-05-08 11:49, atm wrote:

> [...]

    Mozesz tez rozwazyc zakup starego HTC Desire i zainstalowac custom rom.
    Zyskasz wirtualna pamiec na aplikacje na karcie i chyba najnowszy Sense.
    Plus oczywiscie sporo zaoszczedzonych pieniedzy w kieszeni.

  • 5. Data: 2012-05-08 12:14:45
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    atm nabazgrał(a):

    > Mozesz tez rozwazyc zakup starego HTC Desire i zainstalowac custom rom.
    > Zyskasz wirtualna pamiec na aplikacje na karcie i chyba najnowszy Sense.
    > Plus oczywiscie sporo zaoszczedzonych pieniedzy w kieszeni.

    Najnowszego to chyba nie, max to chyba 3.0 albo 3.5

  • 6. Data: 2012-05-08 12:20:39
    Od: atm <...@v...pl>

    > Najnowszego to chyba nie, max to chyba 3.0 albo 3.5

    Byc moze, mysle ze przed zakupem Desire Rabbit musialby niezle
    przeczesac siec, zeby miec pewnosc ze takie rozwiazanie go satysfakcjonuje.

  • 7. Data: 2012-05-08 16:22:38
    Temat: Re: [Android] Kurcze, poradĽcie w wyborze nowego smartfona
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Tue, 8 May 2012 00:58:59 +0200, "Rabbit McCroolick"
    <b...@w...pl> wrote:

    >Operator dał mi Galaxy Ace, ale to praktycznie żaden postęp w porównaniu z
    >WFS, myślałem o Xperii Neo V, ale jakiś taki "metroseksualny" ten telefon,

    Ja właśnie jestem w trakcie "wymiany" Wildfire S na Neo V ;P

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 8. Data: 2012-05-09 17:55:36
    Od: "r." <n...@n...com>

> [...]
    > - dioda doświetlająca i autofocus
    > - mile widziana możliwość aktualizacji do ICS
    > - cena do 999 zł (najchętniej jednak w przedziale 700 - 800 zł)

    Polecam Motorolę Defy/Defy+. Dostaniesz w tej cenie to co powyżej, dobra
    baterię i świetnie wykonany sprzet. Poprzednio miałem HTC Magic (bez HTC
    sense bo na cyanie), i dzieli je przepaść.

    pozdrawiam
    radar

  • 9. Data: 2012-05-09 22:50:24
    Od: "Rabbit McCroolick" <b...@w...pl>

    Użytkownik "r." <n...@n...com> napisał w wiadomości

    > Polecam Motorolę Defy/Defy+. Dostaniesz w tej cenie to co powyżej, dobra
    > baterię i świetnie wykonany sprzet.

    No tak, byłbym się zdecydował, ale te sample fotek, które znajduję w sieci,
    to porażka a ja lubię pstrykać fotki, które wrzucam na fotobloga.

  • 10. Data: 2012-05-09 22:52:34
    Od: "Rabbit McCroolick" <b...@w...pl>

    A może Swift Black? Tylko jak to jest w końcu z tą baterią? Naprawdę jest
    tak źle?