    From: Piotr M <x...@x...xx>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: [Play] - "Przekręt dnia"
    Date: Mon, 14 Jun 2010 01:04:09 +0200

    W dniu 14 czerwca 2010 00:40, Marcin Kocur pisze:

    > Mam komórkę z playem już rok i nie dostałem ani jednej reklamy.
    > Wystarczy się zarejestrować i nie zaznaczyć odpowiedniego pola.

    Potwierdzam. Od początku Fresha nie dostałem ani jednej reklamy. Dla
    porównania, gdy "przeprowadziłem" moją mamę do Fresha, na jej żądanie
    ("chcę bo lubię"), wyraziła zgodę na te oferty. No i jej przychodzą,
    jedna co tydzień co 3 tygodnie. Tylko za każdym razem pyta się mnie czy
    jej się to opłaca, ale zrezygnować nie chce :D

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."