-
1. Data: 2010-08-27 09:46:12
Temat: Play Fresh -reklamacja a brak danych osobowych
Od: a...@p...pl
Czesc,
zasililem konto (kasa weszla), aktywowalem pakiet kodem (tym co
zwykle) 100[200] minut za 5 zl a minuty do Play i stacjonarne sie nie
pojawily. Kiedys pare razy bylo OK, tym razem nie.
Zlozylem wiec reklamacje via WWW i opisalem sprawe.....a w odpowiedzi
dostalem, ze sie zajma moja reklamacja - ale MUSZE sie zarejestrowac
powoluja sie na
regulamin
http://www.playmobile.pl/resources/pdf/Regulamin_swi
adczenia_uslug_telekomunikacyjnych_dla_uzytkownikow.
pdf
paragraf 9.3 - dla uzytkownikow zarejestrowanych
Jest to nagmina praktyka? Przeciez po to zorganizowali sie
elektorniczna obsluge i zezwolili na nierejestrowanie sie uzytkownikow
(do dzwonienia), to dlaczego nikt sie nie chce zajac reklamacja bez
rejestracji? Reklamacja nie dotyczy mnie jako czlowieka, tylko
jakiegos p........ numeru telefonu, a kontakt z czlowiekiem, ktory
uzywa tego numeru jest przez p........ system elektroniczny (WWW). To
co jeszcze potrzeba?
Macie z tym czyms podobne doswiadczenia? A moze macie jakies pismo,
ktory mogloby ich "wyprostowac"?
--
ThinkXtra
-
2. Data: 2010-08-27 09:58:49
Temat: Re: Play Fresh -reklamacja a brak danych osobowych
Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>
a...@p...pl pisze:
> Macie z tym czyms podobne doswiadczenia? A moze macie jakies pismo,
> ktory mogloby ich "wyprostowac"?
Rozporządzenie określa, że reklamacja powinna zawierać dane
użytkownika. Nie ma użytkownika, nie ma reklamacji.
--
Liwiusz
-
3. Data: 2010-08-27 09:59:05
Temat: Re: Play Fresh -reklamacja a brak danych osobowych
Od: "SDD" <s...@t...pl>
Uzytkownik <a...@p...pl> napisal w wiadomosci
news:9o1f76pkh70dq6sr226sdffsl2rmk72mot@4ax.com...
> Macie z tym czyms podobne doswiadczenia? A moze macie jakies pismo,
> ktory mogloby ich "wyprostowac"?
No tak. Ale pismo moze wystosowac tylko czlowiek, nie jakis p... numer.
Podobnie w sadzie tez nie bedzie pozywal P4 p.... numer, tylko czlowiek.
A skad P4 ma wiedziec, jaki czlowiek uzywa tego p.... numeru?
Pozdrawiam
SDD
-
4. Data: 2010-08-27 12:50:05
Temat: Re: Play Fresh -reklamacja a brak danych osobowych
Od: J.F. <j...@p...onet.pl>
On Fri, 27 Aug 2010 11:59:05 +0200, SDD wrote:
>Uzytkownik <a...@p...pl> napisal w wiadomosci
>> Macie z tym czyms podobne doswiadczenia? A moze macie jakies pismo,
>> ktory mogloby ich "wyprostowac"?
>
>No tak. Ale pismo moze wystosowac tylko czlowiek, nie jakis p... numer.
>Podobnie w sadzie tez nie bedzie pozywal P4 p.... numer, tylko czlowiek.
>A skad P4 ma wiedziec, jaki czlowiek uzywa tego p.... numeru?
Tym niemniej do zalatwienia wiekszosci reklamacji czlowiek i/lub jego
dane osobowe wcale nie sa potrzebne.
J.
-
5. Data: 2010-08-27 20:56:14
Temat: Re: Play Fresh -reklamacja a brak danych osobowych
Od: "Maciej Muran" <m...@g...com>
Uzytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisal
> Tym niemniej do zalatwienia wiekszosci reklamacji czlowiek i/lub
> jego
> dane osobowe wcale nie sa potrzebne.
Alez oczywiscie. Do zalatwienia _wiekszosci spraw, problemów,
itp.,itd._ nie jest potrzebna *biurokracja*. P4, tak samo jak kazdy
inny operator to struktura korporacyjna. Albo za chwile bedzie a na
razie tylko powoli zaciskaja zwieracze. Jak ustalili na poczatku tak
ma byc i ch**. Pplkomtel tez ma swoje widzimisie - OIDP chec
nieotrzymywania sms-ów reklamowych na numer *abonamentowy* nalezalo
zglaszac *listem najlepiej poleconym*.
Byc moze za jakis czas sie zreflektuja i poluzuja procedury (co moze
potrwac kilka lat) ale i tu widac czarne chmury na horyzoncie -
terrorysci, to przeciez dla naszego bezpieczenstwa, itd.
Przy czym dla mnie koniecznosc rejestracji w przypadku reklamacji jest
logiczna i nie budzi sprzeciwu. A jesli ktos w dalszym ciagu nie
rozumie, to zawsze moze zmienic operatora, na zasadzie dobrowolnosci
zawierania umów, prawda Liwiusz? Co i ja niedawno uczynilem z
Polkomtelem wlasnie po tym, gdy kazali mi napisac snajla majla ;)
M.
-
6. Data: 2010-08-27 21:35:26
Temat: Re: Play Fresh -reklamacja a brak danych osobowych
Od: J.F. <j...@p...onet.pl>
On Fri, 27 Aug 2010 22:56:14 +0200, Maciej Muran wrote:
>Uzytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisal
>> Tym niemniej do zalatwienia wiekszosci reklamacji czlowiek i/lub
>> jego dane osobowe wcale nie sa potrzebne.
>
>Alez oczywiscie. Do zalatwienia _wiekszosci spraw, problemów,
>itp.,itd._ nie jest potrzebna *biurokracja*. P4, tak samo jak kazdy
>inny operator to struktura korporacyjna. Albo za chwile bedzie a na
>razie tylko powoli zaciskaja zwieracze. Jak ustalili na poczatku tak
>ma byc i ch**. Pplkomtel tez ma swoje widzimisie - OIDP chec
No, maja wsparcie ze strony ministra, ktory wymaga, i znow ministra
czy ustawy, ktory nakazuje im pisemna odpowiedz itp.
>Przy czym dla mnie koniecznosc rejestracji w przypadku reklamacji jest
>logiczna i nie budzi sprzeciwu.
W wiekszosci przypadkow zupelnie nie rozumiem po co.
Mowie ze np ciagle pobieraja za pakiet ktory wylaczylem,
to oni zwracaja co nieslusznie pobrali, dzwonia, przepraszaja, pytaja
czy jestem zadowolony i koniec procedury ..
>A jesli ktos w dalszym ciagu nie
>rozumie, to zawsze moze zmienic operatora, na zasadzie dobrowolnosci
>zawierania umów, prawda Liwiusz? Co i ja niedawno uczynilem z
>Polkomtelem wlasnie po tym, gdy kazali mi napisac snajla majla ;)
Ale nowy tez ci kaze wypisywac. I jeszcze zeby przeniesc numer znow
trzeba sie rejestrowac ..
J.
-
7. Data: 2010-08-27 22:52:43
Temat: Re: Play Fresh -reklamacja a brak danych osobowych
Od: "Maciej Muran" <m...@g...com>
Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał
> W wiekszosci przypadkow zupelnie nie rozumiem po co.
Zostań posłem, to momentalnie zrozumiesz po co ;)
A na poważnie, to spróbuj pracy w helpdesku. Jeśli nie narzucisz
użytkownikom procedur (tu: rejestracji numeru), to po prostu pojęcie
"pożar w burdelu" zacznie obowiązywać na Twoim biurku w trybie
365/24/7. Nie dasz sobie rady. Po prostu.
Wyobrażasz sobie, że co minutę odbierasz połączenie "ku**a, co z tym
poj****m pakietem za 0,50 zł, który sobie KUPIŁEM a mi nie działa!!!"?
Tak, do niedawna też byłem zdania, że jeżeli płacę to wymagam. Ale
umówmy się, że aby np. oddać pieniądze za niezrealizowaną usługę,
Operator (czyli firma płacąca podatki i podlegająca kontrolom
podatkowym) po prostu MUSI wykazać komu, za co, kiedy, komu, komu,
komu...
Uważam, że lepiej jest podać operatorowi dane *do korespondencji* w
celu załatwienia sprawy kilku/nastu/dziesięciu złotych niż doczekać
czasów, gdy bez odcisku palca nic nie załatwisz. Innymi słowy - jeśli
nie masz nic do ukrycia, to czemu coś ukrywać? Adres do
korespondencji, pod którym bywasz raz w roku?
Jeśli ONI zechcą Cię znaleźć i pognębić to zrobią to, choćbyś
korzystał z aparatu skonstruowanym przez siebie, z wymyślonym przez
siebie IMEI, karty nierejestrowanej u operatora działającego
gdziekolwiek na Ziemi. Zrobią to.
IMHO problem leży w naszej (społecznej) psychice ciemiężonej przez
kilkadziesiąt lat. Nie pochwalam "permanentnej inwigilacji" a'la
Google, urzędy państwowe ale... Gdyby nie logowanie ruchu userów w
Sieci nigdy bym nie odzyskał kilku stów, na które kiedyś dałem się
przekręcić. No to korzystam z Androida i mam w d*, czy ktoś patrzy,
czy nie.
Niech się wstydzi ten kto widzi :)
M.
-
8. Data: 2010-08-28 10:20:58
Temat: Re: Play Fresh -reklamacja a brak danych osobowych
Od: J.F. <j...@p...onet.pl>
On Sat, 28 Aug 2010 00:52:43 +0200, Maciej Muran wrote:
>Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał
>> W wiekszosci przypadkow zupelnie nie rozumiem po co.
>A na poważnie, to spróbuj pracy w helpdesku. Jeśli nie narzucisz
>użytkownikom procedur (tu: rejestracji numeru), to po prostu pojęcie
>"pożar w burdelu" zacznie obowiązywać na Twoim biurku w trybie
>365/24/7. Nie dasz sobie rady. Po prostu.
>Wyobrażasz sobie, że co minutę odbierasz połączenie "ku**a, co z tym
>poj****m pakietem za 0,50 zł, który sobie KUPIŁEM a mi nie działa!!!"?
No i co ? Klient trzy razy przeklnie, zarejestruje sie, i bedzie dalej
dzwonil co minute :-)
>Tak, do niedawna też byłem zdania, że jeżeli płacę to wymagam. Ale
>umówmy się, że aby np. oddać pieniądze za niezrealizowaną usługę,
>Operator (czyli firma płacąca podatki i podlegająca kontrolom
>podatkowym) po prostu MUSI wykazać komu, za co, kiedy, komu, komu,
>komu...
Przeciez to nie musi byc w pieniadzu [bankowym].
Cofnie na "konto" numeru prepaid. Urzedu Skarbowego nawet to nie
zainteresuje.
>Uważam, że lepiej jest podać operatorowi dane *do korespondencji* w
>celu załatwienia sprawy kilku/nastu/dziesięciu złotych niż doczekać
>czasów, gdy bez odcisku palca nic nie załatwisz. Innymi słowy - jeśli
>nie masz nic do ukrycia, to czemu coś ukrywać?
Ale po co w tak prostej sprawie ? Pomylili sie, to niech skoryguja, a
nie jakies pisma, odpowiedzi, cala biurokracja.
Oraz w imie, k*, zasad - skoro kupowac karty i dzwonic mozna bylo bez
rejestracji, to czemu do zgloszenia bledu jest cos wiecej potrzebne ?
J.
-
9. Data: 2010-08-28 15:32:45
Temat: Re: Play Fresh -reklamacja a brak danych osobowych
Od: a...@p...pl
On Sat, 28 Aug 2010 00:52:43 +0200, "Maciej Muran" <m...@g...com>
wrote:
>Uważam, że lepiej jest podać operatorowi dane *do korespondencji* w
>celu załatwienia sprawy kilku/nastu/dziesięciu złotych niż doczekać
ale ja chcialem podac adres do korespondencji, ale pani twierdzi, ze
musze "zapi....." 20km, z dowodem i PUKiem aby sie zarejestrowac.
Ja tylko chcialem, aby wlaczyli to co mialo byc wlaczone a nie zostalo
wlaczone - Play pakiet 100 minut za 5 zl (bo byla promocja 100+100) a
bylo to do 24.08.
Poza tym w systemie play24 nie ma opcji na podanie swoich danych (do
korespondencji) a zapier......40 km nie bede.
--
ThinkXtra
-
10. Data: 2010-08-28 15:37:41
Temat: Re: Play Fresh -reklamacja a brak danych osobowych
Od: a...@p...pl
On Sat, 28 Aug 2010 12:20:58 +0200, J.F.
<j...@p...onet.pl> wrote:
>Ale po co w tak prostej sprawie ? Pomylili sie, to niech skoryguja, a
>nie jakies pisma, odpowiedzi, cala biurokracja.
>
>Oraz w imie, k*, zasad - skoro kupowac karty i dzwonic mozna bylo bez
>rejestracji, to czemu do zgloszenia bledu jest cos wiecej potrzebne ?
wlasnie takie jest moje zdanie!
A moze operatorowi przyjdzie do glowy taki myk, ze jak user zasili
kwota np. 50-100 i...."przez specjalny przypadek" nie wejdzie, na
konto kas, to wymagajac rejestracji przy reklamacji, uzupelni sobie
dane userow? Wystarczy zrobic taki przypadek, dla wszystkich
nierazejstrowanych SIMow....i ludziska biegna sie rejestrowac!
--
ThinkXtra