-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
-for-mail
From: J.F. <j...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
Subject: Re: Play Fresh -reklamacja a brak danych osobowych
Date: Sat, 28 Aug 2010 12:20:58 +0200
Organization: -
Lines: 37
Message-ID: <m...@4...com>
References: <9...@4...com> <i58299$j39$1@news.onet.pl>
<6...@4...com> <i598os$qdt$1@news.onet.pl>
<g...@4...com> <i59fj8$865$1@news.onet.pl>
NNTP-Posting-Host: h82-143-187-50-static.e-wro.net.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1282990851 17072 82.143.187.50 (28 Aug 2010 10:20:51 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Sat, 28 Aug 2010 10:20:51 +0000 (UTC)
X-Newsreader: Forte Agent 1.93/32.576 English (American)
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:998749
[ ukryj nagłówki ]On Sat, 28 Aug 2010 00:52:43 +0200, Maciej Muran wrote:
>Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał
>> W wiekszosci przypadkow zupelnie nie rozumiem po co.
>A na poważnie, to spróbuj pracy w helpdesku. Jeśli nie narzucisz
>użytkownikom procedur (tu: rejestracji numeru), to po prostu pojęcie
>"pożar w burdelu" zacznie obowiązywać na Twoim biurku w trybie
>365/24/7. Nie dasz sobie rady. Po prostu.
>Wyobrażasz sobie, że co minutę odbierasz połączenie "ku**a, co z tym
>poj****m pakietem za 0,50 zł, który sobie KUPIŁEM a mi nie działa!!!"?
No i co ? Klient trzy razy przeklnie, zarejestruje sie, i bedzie dalej
dzwonil co minute :-)
>Tak, do niedawna też byłem zdania, że jeżeli płacę to wymagam. Ale
>umówmy się, że aby np. oddać pieniądze za niezrealizowaną usługę,
>Operator (czyli firma płacąca podatki i podlegająca kontrolom
>podatkowym) po prostu MUSI wykazać komu, za co, kiedy, komu, komu,
>komu...
Przeciez to nie musi byc w pieniadzu [bankowym].
Cofnie na "konto" numeru prepaid. Urzedu Skarbowego nawet to nie
zainteresuje.
>Uważam, że lepiej jest podać operatorowi dane *do korespondencji* w
>celu załatwienia sprawy kilku/nastu/dziesięciu złotych niż doczekać
>czasów, gdy bez odcisku palca nic nie załatwisz. Innymi słowy - jeśli
>nie masz nic do ukrycia, to czemu coś ukrywać?
Ale po co w tak prostej sprawie ? Pomylili sie, to niech skoryguja, a
nie jakies pisma, odpowiedzi, cala biurokracja.
Oraz w imie, k*, zasad - skoro kupowac karty i dzwonic mozna bylo bez
rejestracji, to czemu do zgloszenia bledu jest cos wiecej potrzebne ?
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 28.08.10 15:32 a...@p...pl
- 28.08.10 15:37 a...@p...pl
- 29.08.10 21:16 Arek
- 29.08.10 21:26 Piotr M
- 30.08.10 06:13 J.F.
- 30.08.10 07:09 Piotr M
Najnowsze wątki z tej grupy
- Kosz, gdzie??
- GNSS Motorola G85 vs Redmi Note 9 pro
- Dlaczego nie pasuję do świata APLE?
- karta SIM nie działa w konkretnym smartfonie.
- smartfon i zewnętrzny ekran
- Gdzie w smartfonie są SMSy/MMSy ?
- VM i Fakt
- Re: Całujmy ukrów w dupę, tak szybko odchodzą :)
- uwazajmy na haczyki w umowach
- doładowania 5zł
- nawigacyjna dokładność latawca
- Thunderbird na androida
- Nie można pobrać nowego Firefoxa na telefon
- Próby RCB SMS alarmowy
- Bye Bye Aero2
Najnowsze wątki
- 2024-11-11 Wyważanie kół rowerowych
- 2024-11-11 Kosz, gdzie??
- 2024-11-11 Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
- 2024-11-11 Opole => SAP HANA Cloud Dev / Data Engineer <=
- 2024-11-11 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-11-11 Lublin => Senior PHP Developer <=
- 2024-11-11 Marki => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2024-11-11 Chrzanów => Team Lead / Tribe Lead FrontEnd <=
- 2024-11-11 Gliwice => Specjalista ds. public relations <=
- 2024-11-11 Gdańsk => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-11-11 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-11-11 Warszawa => Sales Development Representative (in German) <=
- 2024-11-11 Marsz niepodległości
- 2024-11-08 Belka
- 2024-11-09 pierdolec na punkcie psa