eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmPlay Fresh -reklamacja a brak danych osobowychRe: Play Fresh -reklamacja a brak danych osobowych
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
    -for-mail
    From: J.F. <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Play Fresh -reklamacja a brak danych osobowych
    Date: Sat, 28 Aug 2010 12:20:58 +0200
    Organization: -
    Lines: 37
    Message-ID: <m...@4...com>
    References: <9...@4...com> <i58299$j39$1@news.onet.pl>
    <6...@4...com> <i598os$qdt$1@news.onet.pl>
    <g...@4...com> <i59fj8$865$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: h82-143-187-50-static.e-wro.net.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1282990851 17072 82.143.187.50 (28 Aug 2010 10:20:51 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 28 Aug 2010 10:20:51 +0000 (UTC)
    X-Newsreader: Forte Agent 1.93/32.576 English (American)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:998749
    [ ukryj nagłówki ]

    On Sat, 28 Aug 2010 00:52:43 +0200, Maciej Muran wrote:
    >Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał
    >> W wiekszosci przypadkow zupelnie nie rozumiem po co.

    >A na poważnie, to spróbuj pracy w helpdesku. Jeśli nie narzucisz
    >użytkownikom procedur (tu: rejestracji numeru), to po prostu pojęcie
    >"pożar w burdelu" zacznie obowiązywać na Twoim biurku w trybie
    >365/24/7. Nie dasz sobie rady. Po prostu.
    >Wyobrażasz sobie, że co minutę odbierasz połączenie "ku**a, co z tym
    >poj****m pakietem za 0,50 zł, który sobie KUPIŁEM a mi nie działa!!!"?

    No i co ? Klient trzy razy przeklnie, zarejestruje sie, i bedzie dalej
    dzwonil co minute :-)

    >Tak, do niedawna też byłem zdania, że jeżeli płacę to wymagam. Ale
    >umówmy się, że aby np. oddać pieniądze za niezrealizowaną usługę,
    >Operator (czyli firma płacąca podatki i podlegająca kontrolom
    >podatkowym) po prostu MUSI wykazać komu, za co, kiedy, komu, komu,
    >komu...

    Przeciez to nie musi byc w pieniadzu [bankowym].
    Cofnie na "konto" numeru prepaid. Urzedu Skarbowego nawet to nie
    zainteresuje.

    >Uważam, że lepiej jest podać operatorowi dane *do korespondencji* w
    >celu załatwienia sprawy kilku/nastu/dziesięciu złotych niż doczekać
    >czasów, gdy bez odcisku palca nic nie załatwisz. Innymi słowy - jeśli
    >nie masz nic do ukrycia, to czemu coś ukrywać?

    Ale po co w tak prostej sprawie ? Pomylili sie, to niech skoryguja, a
    nie jakies pisma, odpowiedzi, cala biurokracja.

    Oraz w imie, k*, zasad - skoro kupowac karty i dzwonic mozna bylo bez
    rejestracji, to czemu do zgloszenia bledu jest cos wiecej potrzebne ?

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: