  • 1. Data: 2010-08-26 16:25:54
    Temat: Wyposażenie NOKII 5230 NAVI
    Od: Karol MARCHEWKA <a...@s...pl>

    Czy do telefonu NOKIA 5230 NAVI Plus dokłada kabel do transmisji danych
    pomiędzy telefonem i komputerem?

    Karol

  • 2. Data: 2010-08-26 18:11:09
    Temat: Re: Wyposażenie NOKII 5230 NAVI
    Od: Dexte-r <dexterus@(CUTitOUT)o2.pl>

    Dnia Thu, 26 Aug 2010 18:25:54 +0200, Karol MARCHEWKA napisał(a):

    > Czy do telefonu NOKIA 5230 NAVI Plus dokłada kabel do transmisji danych
    > pomiędzy telefonem i komputerem?

    Nie spotkałem jeszcze zestawu sprzedażowego bez kabla USB, takiego jak
    CA-101 choćby takiego bardzo krótkiego w wersji "laptopowej" więc i telefon
    z Plusa zapewne taki posiada.

    dx

  • 3. Data: 2010-08-26 18:31:35
    Od: Karol MARCHEWKA <a...@s...pl>

    W dniu 2010-08-26 20:11, Dexte-r pisze:

    > Nie spotkałem jeszcze zestawu sprzedażowego bez kabla USB, takiego jak
    > CA-101 choćby takiego bardzo krótkiego w wersji "laptopowej" więc i telefon
    > z Plusa zapewne taki posiada.

    Tak sobie w wolnym czasie przeglądam aukcje na Alledrogo i widzę, że ten
    kabel jest dokładany do wyższego modelu Nokii 5800. W międzyczasie
    zadzwoniłem do miejscowego "salonu" Plusa gdzie miła Pani powiedziała,
    że nie ma takiego kabelka.

    Biorąc pod wagę powyższe chciałbym rzeczony kabel nabyć na All..
    Mam tylko pytanie - na jak szybki transfer mogę liczyć :-)
    Np: filmik 400-500MB śle _xxx_ minut...

    Karol

  • 4. Data: 2010-08-26 19:39:21
    Temat: Odp: Wyposażenie NOKII 5230 NAVI
    Od: "m4rkiz" <a...@b...cpl>

    Użytkownik "Karol MARCHEWKA" <a...@s...pl> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:i564ie$8mk$...@n...onet.pl...
    > Czy do telefonu NOKIA 5230 NAVI Plus dokłada kabel do transmisji danych pomiędzy
    > telefonem i komputerem?

    ztcw nie

  • 5. Data: 2010-08-26 19:46:01
    Od: "m4rkiz" <a...@b...cpl>

    Użytkownik "Karol MARCHEWKA" <a...@s...pl> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:i56bu3$u0r$...@n...onet.pl...
    > Biorąc pod wagę powyższe chciałbym rzeczony kabel nabyć na All..

    99% szans na podrobke, twarda izolacja, dupiate wtyczki z ostrymi brzegami

    > Mam tylko pytanie - na jak szybki transfer mogę liczyć :-)

    mam tylko pod reka karty klasy 4 i na nich zapis mam rzedu 4-4,5 MB/s

  • 6. Data: 2010-08-26 19:56:40
    Od: Karol MARCHEWKA <a...@s...pl>

    Któryś jest godzien uwagi - http://utnij.net/7k7

    > mam tylko pod reka karty klasy 4 i na nich zapis mam rzedu 4-4,5 MB/s

    4-4,5 MB/s - przez ów rzeczony kabelek ???

    Skąd go masz? Z Allegro?

    Karol

  • 7. Data: 2010-08-26 20:40:29
    Od: "m4rkiz" <a...@b...cpl>

    Użytkownik "Karol MARCHEWKA" <a...@s...pl> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:i56gtm$da4$...@n...onet.pl...
    > Któryś jest godzien uwagi - http://utnij.net/7k7

    > 4-4,5 MB/s - przez ów rzeczony kabelek ???
    >
    > Skąd go masz? Z Allegro?

    z kompletu z e71 ztcp, inne kupilem na allegro, mialy byc oryginalne,
    okazaly sie podrobami, transfery wlasnie sprawdzilem, sa takie same
    (4,5 MB/s zapis ~6 odczyt), tylko jakosc wykonania mizerna, bez usuniecia
    nadlewow to mozna sobie nawet o wtyczki lapy pociac, a przewod bardzo
    sztywny i pewnie za dlugo nie pozyje

  • 8. Data: 2010-08-27 00:17:17
    Od: "Rabbit McCroolick" <b...@w...pl>

    Użytkownik "Karol MARCHEWKA" <a...@s...pl> napisał w
    wiadomości news:i564ie$8mk$1@news.onet.pl...
    > Czy do telefonu NOKIA 5230 NAVI Plus dokłada kabel do transmisji danych
    > pomiędzy telefonem i komputerem?

    Nie ma i to dla mnie jest co najmniej dziwne. Żeby oszczędzać na czymś
    takim?! A kablek micro USB nie jest tak łatwo kupić jak mini USB.

  • 9. Data: 2010-08-27 11:34:07
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Karol MARCHEWKA" <a...@s...pl> wrote in message

    > Któryś jest godzien uwagi - http://utnij.net/7k7

    > 4-4,5 MB/s - przez ów rzeczony kabelek ???

    Karolu - kabelek nie ma tu dużego wpływu na szybkość transmisji...

  • 10. Data: 2010-08-27 17:57:09
    Od: Karol MARCHEWKA <a...@s...pl>

    W dniu 2010-08-27 13:34, Pszemol pisze:

    > Karolu - kabelek nie ma tu dużego wpływu na szybkość transmisji...

    Czy aby na pewno :-)

    Kabelek kupiłem dziś, odbiór osobisty w Poznaniu.
    Karta microSD class 6 włożona do adaptera a ten bezpośrednio do czytnika
    w notebooku - zapis ok 7-8 MB / sek
    Ta sama karta w telefonie połączona kabelkiem zapis 3,5-4 MB /sek

    Ograniczenie wynika bądź z kabelka bądź z telefonu. Zresztą nieważne -
    prędkość "kabelkowa" mnie całkowicie satysfakcjonuje :-)

    Karol