  • 1. Data: 2010-08-26 13:18:32
    Temat: tokfm na androidzie
    Od: Kotlet Mielony <m...@m...mail>

    Witam!
    Czy zna ktos program sprawdzony na androida dzieki ktoremu bedzie mozna
    posluchac radia online TOKFM (tokfm.pl), niestety nie wiem jak otworzyc
    plik rm progamem real player dla android bo nie umozliwia on wskazania
    pliku a sam tego pliku nie pokazuje mimo ze jest on w katalogu download
    --
    http://program.do.wystawiania.faktur.dumpingowiec.pl
    / - rewelacja !

  • 2. Data: 2010-08-27 08:20:24
    Temat: Re: tokfm na androidzie
    Od: Adramelech <a...@t...nie.ma>

    Kotlet Mielony <m...@m...mail> Odpowiedz na

> [...]
    > plik rm progamem real player dla android bo nie umozliwia on wskazania
    > pliku a sam tego pliku nie pokazuje mimo ze jest on w katalogu download

    tok.fm ma jeszcze normalną playliste w pls. Nie używaj takiego dziwactwa jak
    rm .

    Piotr Sobolewski
    adramel.cba.pl - portfolio 3d

  • 3. Data: 2010-08-27 15:16:20
    Od: Kotlet Mielony <m...@m...mail>

    W dniu 2010-08-27 10:20, Adramelech pisze:
    > Kotlet Mielony<m...@m...mail> Odpowiedz na

    > tok.fm ma jeszcze normalną playliste w pls. Nie używaj takiego dziwactwa jak
    > rm .

    no to odpowiedz na moje pytanie, w czym (sprawdzone, nie w teorii),
    widzialem pls, ale nie idzie tego niczym otworzyc.