  • 11. Data: 2010-08-29 21:16:06
    Temat: Re: Play Fresh -reklamacja a brak danych osobowych
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde.invalid>

    J.F. napisał(a) w wiadomości: ...

    >Ale po co w tak prostej sprawie ? Pomylili sie, to niech skoryguja, a
    >nie jakies pisma, odpowiedzi, cala biurokracja.
    >
    >Oraz w imie, k*, zasad - skoro kupowac karty i dzwonic mozna bylo bez
    >rejestracji, to czemu do zgloszenia bledu jest cos wiecej potrzebne ?

    Popieram.
    Kupiłem w sklepiku konserwę (nie puszka z blachy ale "miękka"
    metalizowana). W domku zauważyłem wgniecenie-zadrapanie-rysa podejrzana.
    Otwieram - penicylinka... Po 20 minutach w sklepiku przeprosili
    (paragonu nie musiałem pokazywać).
    No i wcale się nie rejestrowałem, ani przy kupnie, ani przy reklamacji
    (blisko ale b. żadko zaglądam - z widzenia dobrze mnie nie znają).
    Skanu dowodu osobistego też nie chcieli... Dziwne, nie?

    Arek

  • 12. Data: 2010-08-29 21:26:06
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 29-08-2010 o 23:16:06 Arek <a...@p...onet.pl.usun_cde.invalid>
    napisał(a):

> [...]
    > (blisko ale b. żadko zaglądam - z widzenia dobrze mnie nie znają).
    > Skanu dowodu osobistego też nie chcieli... Dziwne, nie?

    Pewnie że nie dziwne. Nie dziwne dla tych co rozróżniają miejsca z
    procedurami i standardami, oraz takie gdzie ich nie ma np w cale. Zawsze
    są i będa sklepiki osiedlowe i duże molochy i to tez nie jest dziwne.

    Wisi w powietrzu jakaś paranoja obecnych czasów, min w danych osobowych i
    w anonimowości..

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

  • 13. Data: 2010-08-30 06:13:17
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 29 Aug 2010 23:26:06 +0200, Piotr M wrote:

> [...]
    >są i będa sklepiki osiedlowe i duże molochy i to tez nie jest dziwne.
    >Wisi w powietrzu jakaś paranoja obecnych czasów, min w danych osobowych i

    Nie nie Piotrze - tak wlasnie powinno byc - kupiles bubel, odnosisz,
    okazujesz paragon, dostajesz dobry towar lub pieniadze i zegnacie sie
    wzajemnie serdecznie.

    Paranoja to jest jak w prostej sprawie trzeba wypelnic wniosek
    reklamacyjny, napisac tysiaczne szczegoly, prosic o potwierdzenie na
    kopii i czekac dwa tygodnie na odpowiedz.

    J.

  • 14. Data: 2010-08-30 07:09:53
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 30-08-2010 o 08:13:17 J.F. <j...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
    > reklamacyjny, napisac tysiaczne szczegoly, prosic o potwierdzenie na
    > kopii i czekac dwa tygodnie na odpowiedz.

    No racja - bo to jest podwójna paranoja, pierwsza dążąca do całkowitej
    anonimowości obywatela i zagrożeń wynikających z poznania drugiego
    człowieka i tego jak się nazywa i gdzie mieszka, a druga to ta o której
    piszesz kiedy procedurą jest przerost biurokracji w przypadku prostej
    sprawy. Wszystko ma swoją przyczynę i cel, co nie znaczy że to nie idzie w
    kierunku paranoi.