  • 41. Data: 2013-06-21 17:31:29
    Temat: Re: Pijany -> winny... jednak niewinny
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > O jakich prawach mówisz?
    > Które prawo obywatelskie zostałoby złamane gdyby kierowcy autobusu
    > złapanym
    > na jezdzie po pijaku osobówką zabrano wszystkie uprawnienia i zakazano
    > prowadzenia wszystkich pojazdów mechanicznych?

    Te, które wymieniłeś

  • 42. Data: 2013-06-21 18:06:50
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > No i? To ma odpowiedzieć na moje pytanie dotyczące jego zdrowego rozsądku?
    > To że go nie złapano?

    Dokładnie dlatego. Inaczej by go ukarano za czyn, którego nie popełnił. Może
    się nie podobać, ale takie są fakty.

    > Zadałem proste pytanie: zaryzykujesz?

    Nie takie proste bo hipotetyczne.

  • 43. Data: 2013-06-21 19:00:43
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail j...@k...invalid napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Dokładnie dlatego. Inaczej by go ukarano za czyn, którego nie
    > popełnił. Może się nie podobać, ale takie są fakty.

    Dlaczego? Przeciez takie sa przepisy, ze jak łapią cię pijanego w pojezdzie
    mechanicznym to mozesz stracić uprawnienia do prowadzenia tychze pojazdów.
    Masz praciez jedno rpawo jazdy a nie 10 róznych.

    > Nie takie proste bo hipotetyczne.

    Nie rozumiem. Pytanie jest trudne, bo sytuacja hipotetyczna?
    Przeciez nie jest hipotetyczna - jakis czas temu była dokładnie taka.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Henry Louis Mencken

  • 44. Data: 2013-06-21 19:03:11
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail j...@k...invalid napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Warunki brzegowe może tak, ale czerep zryty

    juz ci mówiłem: do małzonki w ten sposób proszę sie odzywać.

    > Spoko, nie zatrudnij go.

    ja tylko w kwestii formalnej: 2 minuty temu dałes mi plonka.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Błędy człowieka szlachetnego są jak zaćmienie Słońca lub Księżyca.

  • 45. Data: 2013-06-21 19:03:12
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail j...@k...invalid napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Użytkownik "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Te, które wymieniłeś

    Ale ja zadnych nie wymieniłem.
    A, rozumiem, chytra konstrukcja. Sugerujesz, ze żadne prawa nie są łamane.
    :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    którzy nie mają już nic do stracenia. " Janis Joplin

  • 46. Data: 2013-06-21 21:16:42
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <51c2ed17$0$1215$65785112@news.neostrada.pl>,
    "J.F" <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Moglby rowerem jechac po pijaku, i co - tez go maja z pracy wyrzucic ?
    > :-)
    >
    > J.

    No, a gdyby to Panska Matka jechala tym rowerem?
    --
    TA

  • 47. Data: 2013-06-22 18:47:01
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

> [...]

    > mechanicznym to mozesz stracić uprawnienia do prowadzenia tychze pojazdów.
    > Masz praciez jedno rpawo jazdy a nie 10 róznych.

    No właśnie masz 10 różnych uprawnień

    > Nie rozumiem. Pytanie jest trudne, bo sytuacja hipotetyczna?
    > Przeciez nie jest hipotetyczna - jakis czas temu była dokładnie taka.

    Sąd zaryzykował. Chyba wie co robi.

  • 48. Data: 2013-06-22 18:47:23
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > juz ci mówiłem: do małzonki w ten sposób proszę sie odzywać.

    Plonk

  • 50. Data: 2013-06-22 19:07:49
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail j...@k...invalid napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Plonk

    ROTFL

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Lubię pracę. Praca mnie fascynuje. Potrafię godzinami

  • 49. Data: 2013-06-22 19:07:49
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail j...@k...invalid napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje: