  • 51. Data: 2013-06-24 00:33:06
    Temat: Re: Pijany -> winny... jednak niewinny
    Od: Jarosław Augustyniak vel Kot Bury <k...@o...pl>

    wiadomości grup dyskusyjnych:2...@b...poznan.pl...
    > Ja to w ogole jestem za złagodzeniem przepisów dotyczacych jazdy po piwku
    > na rowerze.
    >
    > --
    > Pozdrawia... Budzik
    > b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń
    > także "_")
    > "Miłość jest tryumfem wyobrażni nad inteligencją."
    > Henry Louis Mencken

    A niby dla czego na rowerze a nie również samochodem?! 0,5 promila w
    samochodzie w wielu krajach jest dopuszczalne a to jest równe dużemu piwu.
    Jarosław Augustyniak vel Kot Bury

  • 52. Data: 2013-06-24 02:00:42
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail k...@o...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

    > A niby dla czego na rowerze a nie również samochodem?! 0,5 promila w
    > samochodzie w wielu krajach jest dopuszczalne a to jest równe dużemu
    > piwu.

    Mówiłem o tym wielokrotnie: mniejsze predkosci, mniejsza masa, mniejsze
    niebezpieczenstwo itd.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Dyplomata to człowiek, który pamięta o urodzinach kobiety,

  • 53. Data: 2013-06-24 18:47:36
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Mówiłem o tym wielokrotnie: mniejsze predkosci, mniejsza masa, mniejsze
    > niebezpieczenstwo itd.

    Ale negatywny wpływ na prowadzenie pojazdu większy

  • 54. Data: 2013-06-24 22:00:58
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail j...@k...invalid napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Ale negatywny wpływ na prowadzenie pojazdu większy

    Bo?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    ("""""""""")

  • 55. Data: 2013-06-24 22:24:23
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Bo?

    Bo nie jest w stanie utrzymać równowagi na tej swojej hulajnodze

  • 56. Data: 2013-06-25 00:52:59
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail j...@k...invalid napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Bo nie jest w stanie utrzymać równowagi na tej swojej hulajnodze

    ROTFL
    Chcesz powiedzieć, ze nie mogąc jechać na rowerze, nadal jestes w stanie
    jechać samochodem?

    Zreszta nieważne, naprawde sądzisz, ze bedac za złagodzeniem przepisów
    dotyczących promili na rowerze, postuluje umozliwienie jechania komus, kto
    nie potrafi utrzymać się na hulajnodze?

    --
    Pozdrawia... Budzik

  • 57. Data: 2013-06-25 12:08:33
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 24 Jun 2013, Budzik wrote:

> [...]
    następuje:

    > ROTFL
    > Chcesz powiedzieć, ze nie mogąc jechać na rowerze, nadal jestes w stanie

    Formalnie i fizycznie rzecz biorąc, jest w stanie, jakby to
    miało nie brzmieć.
    Przypadków jazdy rowerem z >3,5 promila raczej trzeba szukać
    lupą (prowadzenie pieszego przez rower pod tę kategorię nie
    podpada), samochodem się zdarzają, z parkowaniem w przystanku
    albo bez.

    > Zreszta nieważne, naprawde sądzisz, ze bedac za złagodzeniem przepisów
    > dotyczących promili na rowerze, postuluje umozliwienie jechania komus, kto
    > nie potrafi utrzymać się na hulajnodze?

    A, tego np. ja nie podejrzewam.
    Ale smutno i straszno jest, że to właśnie samochodem człowiek
    "jest w stanie" jechać samochodem do samej granicy utraty
    przytomności.

    pzdr, Gotfryd

  • 58. Data: 2013-06-25 15:00:54
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail s...@s...com.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

> [...]
    > lupą (prowadzenie pieszego przez rower pod tę kategorię nie
    > podpada), samochodem się zdarzają, z parkowaniem w przystanku

    Hmm, rzeczywiście.
    Przyznaję, że wrzucając temat, nawet nie przyszło mi do głowy ze pójdzie w
    strone pijanych w sztok.
    Nie takich "po piwku" miałem na mysli.

    > A, tego np. ja nie podejrzewam.

    :)

    > Ale smutno i straszno jest, że to właśnie samochodem człowiek
    > "jest w stanie" jechać samochodem do samej granicy utraty
    > przytomności.

    Niestety.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Początek i koniec zawsze są jednością."

  • 59. Data: 2013-06-26 09:27:30
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 25 Jun 2013, Budzik wrote:

    > Nie takich "po piwku" miałem na mysli.

    Wiem :)
    Ale tak wyszło. Skutek sławnego nieporozumienia w kwestii
    "nie da się" vs "nie wolno"/"nie powinien" :)

    pzdr, Gotfryd