  • 1. Data: 2013-06-19 23:06:36
    Temat: Pijany -> winny... jednak niewinny
    Od: ":D@w!d J@$" <w...@w...pl>

    http://krajna.com.pl/a/tymecki-winny-nie-karany

    Coś z mojego podwórka... Dyrektor oświaty prowadzi po pijaku... staje
    przed sądem i jest winny // nie winny... cyrk normalnie. Jeszcze
    niechcący by go skazali i na wsi trzebaby było konkurs na nowego
    huja-dyrektora rozpisać. Nóż w kieszeni się otwiera normalnie...

  • 2. Data: 2013-06-20 00:40:57
    Temat: Re: Pijany -> winny... jednak niewinny
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 19 Jun 2013 23:06:36 +0200, :D@w!d J@$ napisał(a):
> [...]
    > niechcący by go skazali i na wsi trzebaby było konkurs na nowego
    > huja-dyrektora rozpisać. Nóż w kieszeni się otwiera normalnie...

    Aj tam noz. Opcja warunkowego umorzenia jest przewidziana w kodeksie,
    m.in. wlasnie na podobne "przestepstwa" mniejszej wagi.
    Zastosowano kary dodatkowe, mniej wiecej w przecietnej wysokosci.

    A ze zachowa stanowisko ... a przestepstwo mialo cos wspolnego ze
    stanowiskiem, ze powinien je stracic ?

    J.

  • 3. Data: 2013-06-20 00:45:12
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2013-06-20 00:40, J.F. pisze:

> [...]
    > Zastosowano kary dodatkowe, mniej wiecej w przecietnej wysokosci.
    >
    > A ze zachowa stanowisko ... a przestepstwo mialo cos wspolnego ze

    Jeśli jego piastowanie wymaga świadectwa niekaralności to i owszem.

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 4. Data: 2013-06-20 00:47:09
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail D@w napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

> [...]
    > niechcący by go skazali i na wsi trzebaby było konkurs na nowego
    > huja-dyrektora rozpisać. Nóż w kieszeni się otwiera normalnie...

    Takie wyniki sprawiaja, że nadal wierze w polskie spolecznestwo.
    Gdyby bowiem bylo w nim tylko odrobine mniejsze poszanowanie prawa, tacy
    ludzie powoli zaczeliby być odstrzeliwani na ulicy. Cfaniaczki, które
    uczepiły sie na panstwowych posadkach i majacy problemy z zebami, bo tak
    mocno trzymają stolki.
    Pytania zasuwająsię tylko dwa:
    - dlaczego sąd na to pozwala? Układ, pójscie na rekę, a moze zwykła
    nieswiadomosc.
    - kiedy kropla goryczy sie przeleje?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Bóg ukrył piekło w samym sercu raju,

  • 5. Data: 2013-06-20 09:34:31
    Od: "TW Dziobak" <d...@h...pl>

    Przecież twarz tego gościa zastępuje jego cv i partii, która go na to
    stanowisko wkręciła. przeciez to żul przedostatniej kategorii, klucza do kół
    bym mu nie dał potrzymać - bo ukradnie.
    Bareja się w grobie obraca, tematy dalej same się pchają.

    pozdrawiam

    Pieszy

  • 6. Data: 2013-06-20 10:00:33
    Od: LEPEK <n...@n...re>

> [...]

    > m.in. wlasnie na podobne "przestepstwa" mniejszej wagi.
    > Zastosowano kary dodatkowe, mniej wiecej w przecietnej wysokosci.

    Szkoda, że tak rzadko stosowana...

    > A ze zachowa stanowisko ... a przestepstwo mialo cos wspolnego ze
    > stanowiskiem, ze powinien je stracic ?

    Urzędnik - osoba zaufania, reprezentuje władzę, pośrednio piastuje
    stanowisko z wyboru obywateli, obywatele swoimi podatkami składają się
    na jego pensję, powinien swoją postawą... itp.
    Tym bardziej powinien się pilnować, a odpowiedzialność ponosić bez
    taryfy ulgowej. Tyle, że jak to u nas bywa - jest dokładnie odwrotnie...

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 7. Data: 2013-06-20 10:52:10
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2013-06-20 10:00, LEPEK pisze:
    > W dniu 2013-06-20 00:40, J.F. pisze:
    [NTG]

    A teraz, żeby ludzie nie uważali was za kompletnych tępaków, niech ktoś
    z waszej szóstki uzasadni toczenie tej dyskusji na grupie poświęconej
    rowerom.

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.avx.pl

  • 8. Data: 2013-06-20 13:51:50
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "LEPEK" napisał w wiadomości
    >Szkoda, że tak rzadko stosowana...

    Wcale nie tak rzadko, czasem sie slyszy

    >Urzędnik - osoba zaufania, reprezentuje władzę, pośrednio piastuje
    >stanowisko z wyboru obywateli, obywatele swoimi podatkami składają
    >się na jego pensję, powinien swoją postawą... itp.

    On ponoc od jakiejs edukacji ? Zaufanie ci spadlo, bo go zlapali po
    pijaku ?
    No chyba ze z jakies wizytacji wracal i nauczycieli rozpijal :-)

    Przecietny czlowiek by dostal grzywne, zabrali by mu PJ na rok, moze
    by cos dostal do odsiadki w zawiasach, i nikt by go z pracy nie
    wyrzucal.
    Nasz delikwent dostal grzywne, PJ mu zabrali, zawiasy nad nim wisza,
    bo sprawe mozna odwiesic, i mieli go jeszcze z roboty wylac ?
    To chyba byloby niesprawiedliwe ? :-)

    Przecietnego czlowieka co prawda nie pytaja czy mu PJ do pracy
    potrzebne, aczkolwiek zdarzaly sie przypadki gdy zatrzymywano kat B,
    ale kat D zostawiano. I mogl dalej pracowac w MPK i wozic ludzi
    autobusem.

    J.

  • 9. Data: 2013-06-20 13:52:49
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Akarm" napisał w wiadomości
    >A teraz, żeby ludzie nie uważali was za kompletnych tępaków, niech
    >ktoś z waszej szóstki uzasadni toczenie tej dyskusji na grupie
    >poświęconej rowerom.

    Moglby rowerem jechac po pijaku, i co - tez go maja z pracy wyrzucic ?
    :-)

    J.

  • 10. Data: 2013-06-20 13:56:25
    Od: LEPEK <n...@n...re>

    W dniu 2013-06-20 13:51, J.F pisze:

> [...]
    > Nasz delikwent dostal grzywne, PJ mu zabrali, zawiasy nad nim wisza, bo
    > sprawe mozna odwiesic, i mieli go jeszcze z roboty wylac ?

    A on jakiś nieprzeciętny jest, że zasługuje na łagodniejsze traktowanie?
    Według mnie, to akurat raczej więcej się powinno od niego wymagać, jako
    że nie pracuje na własny rachunek, tylko jako urzędnik.

    Pozdr,