  • 31. Data: 2013-06-21 03:00:38
    Temat: Re: Pijany -> winny... jednak niewinny
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail j...@k...invalid napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > To może jak tylko pije i nie jeździ też Cię uprzedza.

    Ze co?

    > No właśnie takim jak Ty tylko trochę dłużej myśleć :-)

    Zdaje sie, ze musisz te obelge wyjasnić.

    > Ale prawa obywatelskie bardziej wartościowe.

    O jakich prawach mówisz?
    Które prawo obywatelskie zostałoby złamane gdyby kierowcy autobusu złapanym
    na jezdzie po pijaku osobówką zabrano wszystkie uprawnienia i zakazano
    prowadzenia wszystkich pojazdów mechanicznych?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "No bo jest tak: ludzie dzielą się na trzy grupy: tych, którzy umieją

  • 32. Data: 2013-06-21 03:00:39
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail j...@k...invalid napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Nie wiesz że pijak i nie potrafi się opanować tylko sobie wymyślasz.
    > Może w pracy właśnie trzeźwy jest tylko jak ma wolne chleje. To za
    > komuny tak było, że się wyrzucało z pracy albo ze studiów bo cośtam
    > poza nimi przeskrobałeś.

    ???
    Ale warunki brzegowe są ustalone.
    Facet w czasie wolnym pije i jezdzi samochodem. Jest złapany.
    Chcesz zeby jezdził autobusem?
    Zaryzykujesz, ze nie starczyło mu zdrowego rozsadku aby nie wsiadac d
    osobówki ale do autobusu to juz na pewno nie?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Życie ma to do siebie, że nie można go powtórzyć."

  • 33. Data: 2013-06-21 08:32:33
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-06-21 03:00, Budzik pisze:
> [...]
    > Zaryzykujesz, ze nie starczyło mu zdrowego rozsadku aby nie wsiadac d
    > osobówki ale do autobusu to juz na pewno nie?

    A to normą już nie jest, że kierowcę autobusu miejskiego bada się przed
    każdym rozpoczęciem pracy?

    --
    Liwiusz

  • 34. Data: 2013-06-21 09:11:23
    Od: LEPEK <n...@n...re>

    W dniu 2013-06-21 08:32, Liwiusz pisze:

    > A to normą już nie jest, że kierowcę autobusu miejskiego bada się przed
    > każdym rozpoczęciem pracy?

    Wtedy, to by były dopiero korki... ;)

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 35. Data: 2013-06-21 11:33:25
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail l...@b...tego.poczta.onet.pl napisał(a) w poprzednim
    odcinku co następuje:

    > A to normą już nie jest, że kierowcę autobusu miejskiego bada się przed
    > każdym rozpoczęciem pracy?

    Nie mam pojęcia ale nawet jeżeli to tylko na trzeźwośc a na zdrowy rozsądek
    to chyba jeszcze testu nie ma.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "TPSA - to ludzka rzecz okradać"

  • 36. Data: 2013-06-21 16:00:53
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Budzik" napisał w wiadomości
> [...]
    >Zaryzykujesz, ze nie starczyło mu zdrowego rozsadku aby nie wsiadac d
    >osobówki ale do autobusu to juz na pewno nie?

    Ale facet ma w autobusie 10 czy 20 lat praktyki, i go ani razu nie
    przylapano nietrzezwego..

    J.

  • 37. Data: 2013-06-21 17:09:27
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail j...@p...onet.pl napisał(a) w poprzednim odcinku
    co następuje:

    > Ale facet ma w autobusie 10 czy 20 lat praktyki, i go ani razu nie
    > przylapano nietrzezwego..

    No i? To ma odpowiedzieć na moje pytanie dotyczące jego zdrowego rozsądku?
    To że go nie złapano?

    Zadałem proste pytanie: zaryzykujesz?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Henry Louis Mencken

  • 38. Data: 2013-06-21 17:21:22
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Zacznijmy od tego, ze dyskutować na poziomie "puknij się" to mozesz z
    > szanowną małżonką.
    > Albo wstaniesz z jezykiem z poziomu bruku albo nie kontynuujmy.

    Plonk

  • 39. Data: 2013-06-21 17:23:49
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > ???
    > Ale warunki brzegowe są ustalone.

    Warunki brzegowe może tak, ale czerep zryty

    > Facet w czasie wolnym pije i jezdzi samochodem. Jest złapany.
    > Chcesz zeby jezdził autobusem?

    Spoko, nie zatrudnij go

  • 40. Data: 2013-06-21 17:29:01
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Nie mam pojęcia ale nawet jeżeli to tylko na trzeźwośc a na zdrowy
    > rozsądek
    > to chyba jeszcze testu nie ma.

    Postuluj