  • 1. Data: 2013-06-19 15:01:41
    Temat: Mszczonów - Władysławowo jutro start koło 11-12
    Od: s...@g...com

    Dzień Dobry
    Czas ruszyć nad morze :-)
    Raczej alternatyw dla autostrady z przerwą pomiędzy Kowalem i Toruniem, brak?
    Czy pokonanie tej dziury pomiędzy Kowalem i Toruniem zajmie dużo czasu, zakładając,
    że ten odcinek będzie atakowany około godziny 13-15?

    Do Kowala na pewno przy samej autostradzie stacji benzynowej brak.
    Jak ze stacjami pomiędzy Toruniem i Gdańskiem?

    Bartek

  • 2. Data: 2013-06-19 15:16:27
    Temat: Re: Mszczonów - Władysławowo jutro start koło 11-12
    Od: ZIWK <w...@o...pl>

    W dniu 2013-06-19 15:01, s...@g...com pisze:
> [...]
    > Czy pokonanie tej dziury pomiędzy Kowalem i Toruniem zajmie dużo czasu, zakładając,
    że ten odcinek będzie atakowany około godziny 13-15?
    Jechałem trochę wcześniej tylko wyjazd z Włocławka stał - jakieś 15
    minut opóźnienia - roooooboooootyyyyy drogowe.

    > Do Kowala na pewno przy samej autostradzie stacji benzynowej brak.
    :( - nawet brak MOP-ów aby się zatrzymać w najważniejszej sprawie ;)

    > Jak ze stacjami pomiędzy Toruniem i Gdańskiem?
    :) Są - życiodajny płyn nawet w we wmiarę normalnej cenie :)

    --
    /\ Wojciech Smagowicz - Kraków /\
    /\ SzpachelSzmelcPussyWagen - Polo '93 /\

  • 3. Data: 2013-06-19 18:31:00
    Od: BAREK <b...@p...pl>

    W dniu 2013-06-19 15:16, ZIWK pisze:
> [...]
    > :( - nawet brak MOP-ów aby się zatrzymać w najważniejszej sprawie ;)

    > :) Są - życiodajny płyn nawet w we wmiarę normalnej cenie :)

    Witam,
    A tak przy okazji, gdzie włanie tak Włocławek-Toruń można coś dobrego
    zjeść, zatrzymać się na przerwę w drodze?

  • 4. Data: 2013-06-19 20:25:33
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2013-06-19 15:01, s...@g...com pisze:
    > Dzień Dobry
    > Czas ruszyć nad morze :-)

    GO !

    Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90

  • 5. Data: 2013-06-21 14:58:04
    Od: R2r <b...@a...pl>

    W dniu 2013-06-19 18:31, BAREK pisze:

    > Witam,
    > A tak przy okazji, gdzie włanie tak Włocławek-Toruń można coś dobrego
    > zjeść, zatrzymać się na przerwę w drodze?
    Kiedyś dość smacznie było koło przejazdu kolejowego przy rozjazdach na
    Aleksandrów i Ciechocinek. Ale jak jest teraz - nie wiem.

    --
    Pozdrawiam. Artur.
    __

  • 6. Data: 2013-06-22 13:23:02
    Od: xyz <x...@i...pl>

    W dniu 2013-06-21 14:58, R2r pisze:
    > Kiedyś dość smacznie było koło przejazdu kolejowego przy rozjazdach na
    > Aleksandrów i Ciechocinek. Ale jak jest teraz - nie wiem.

    Na A1 Stryków-Kowal masz tylko jednego MOPa zaraz po wjeździe z A2,
    później do Kowala
    nie ma nic.
    W Kowalu jedna stacja, we Włocławku BR, Orlen, Statoil przy trasie.
    Za Włocławkiem 2 Orleny do Ciechocinka.
    Ciechocinek Orlen a w stronę Aleksandrowa Kujawskiego też jest jakaś stacja.
    Do Torunia już nie zatankujesz, później to już na A1.

    Bary za Kowalem po lewej - nie jadłem ale sporo TIRów
    Chata Kujawska zaraz za Włocławkiem po prawej (zaraz za skrzyżowaniem) -
    słabo
    Bar przy Orlenie za Włocławkiem po lewej - podobno OK, reklamują się na
    CB - nie jadłem
    Ciechocinek jest OK.
    Zajazd Leśny za Ciechocinkiem po lewej - nie jadłem ale i mało tirów
    Dalej to już raczej na A1, są jakieś MCD, na MOPach są automaty z kawą i
    herbatą oraz napojami i batonami.
    A1 Toruń - Gdańsk niecałe 30pln

    pzdr

    --
    --- xyz

  • 7. Data: 2013-06-22 13:27:58
    Od: xyz <x...@i...pl>

    W dniu 2013-06-21 22:09, huri_khan pisze:
    > Cały czas jedziesz 90 km/h ;)
    Aleksandrów - Odolion 90 km/h ?
    Większość to teren zabudowany i ostry zjazd z zakrętami, życzę szczęścia
    przy 90 :)
    Służewo Aleksandrów to reż nie jakaś wspaniała droga

    Więc jednak nie "cały czas" :)

    --
    --- xyz