  • 51. Data: 2009-09-26 20:49:25
    Temat: Re: Pen i Helios
    Od: drmoriarty <s...@g...com>

    On 26 Wrz, 21:05, Janko Muzykant <j...@w...pl> wrote:

    > Gdyby nie drożyzna nie byłoby emocji. Kto dziś zbiera puszki po piwie? A
    > w komunie to było trendy (i nawet się tak nie nazywało), taka puszka to

    Wiem wiem, pamiętam. Też kolekcjonowałem. Nie powiem gdzie się je
    znajdowało. Dzieciom również....
    pzdr
    S jak sz-n

  • 52. Data: 2009-09-26 21:42:10
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Matt wrote:

    > Jeśli chodzi o zdjęcie, to wy tam na prawdę w Krakowie macie
    > niebieskie cienie, czy przesadziłeś z saturacją?

    a jaki kolor maja wg ciebie cienie :)

  • 53. Data: 2009-09-27 18:41:28
    Od: "JD" <j...@g...com>

    > Wstąp do jakiejś partii, zostań działaczem - tam im większy kretyn, tym
    > większa kariera. Zajmiesz się czymś, nie będziesz pajacował tutaj.

    dobre :)

    -
    Pozdrawiam
    JD

  • 54. Data: 2009-09-27 19:47:20
    Od: "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@send.no.spam>

    Nieznajomy wrote:

    > A podaj choć jeden powód na to abym ci powiedział.

    Mnie powiedz. Janko nie czytaj odpowiedzi na tego posta!

    > Z resztą chłopaki na OC wiedzą, spytaj się to ci wyjaśnią. Chyba, że
    > taki miszcz jak ty wstydzi się zapytać?

    Czyli znasz kogoś kto wie. No (prawie) nie jest tragicznie.

    --
    pozdrawiam
    Mikolaj