  • 41. Data: 2009-09-26 05:24:52
    Temat: Re: Pen i Helios
    Od: drmoriarty <s...@g...com>

    On 26 Wrz, 00:15, Janko Muzykant <j...@w...pl> wrote:

    > pozdrawia Adam
    > różne takie tam:www.smialek.prv.pl
    > /...tylko jest taka jedna, trochę wstydliwa sprawa - jestem z Krakowa.../

    Ostatnio podpiąłem takiego heliosa do 5d, chyba muszę mu czerwony
    pasek i odpowiednią literkę domalować, bo szkło zaskakuje efektami. Do
    zabawy jak znalazł.
    A swoją drogą, weź nie odpowiadaj temu jak mu tam, znajomemu. Robi się
    z tego jakaś prywatna korespondencja.
    p.s. i tak uważam że obrazki z tego olka do d...py są. Sigma ma
    ciekawszą plastykę :P

  • 42. Data: 2009-09-26 07:34:30
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    > Tak sobie wygląda ep1 plus helios. W sumie nieźle, choć aa gryzie:
    > http://www.cyfrowka.neostrada.pl/ep1/pen_h.jpg

    Biorac pod uwage, ze napewno przy tym majdrowales to niezle mydliny :)

    Helios z DMC-G1:
    http://www.skanowanie.com.pl/tmp/liczydlo.jpg

  • 43. Data: 2009-09-26 08:09:56
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Gil pisze:
    > Cała ta zabawa z tym aparatem i obiektywem przypomina mi wczesne lata 80-te
    > kiedy pracołowicie szlifowałem płytę szklaną z kumplem aby otrzymać teleskop
    > zwierciadlany. Nawet się udało. I w pewnych państwowych zakładach natryskiwano
    > na to warstwę aluminium i już mielismy teleskop zwierciadlany 200 mm.
    > Tylko po co sie teraz tak męczyć.
    > Chyba dla zabawy albo, żeby sobie mieć sobie coś popisać.
    > Krótko mówiąć - odwaliłeś kawał solidnej, nikomu nie potrzebnej roboty.

    Czy aby nie przesadzasz? Cały ten ''kawał solidnej roboty'' to pięć
    minut, tyle poświęcić można choćby dla ciekawości.
    Ma wrażenie, że przy tego rodzaju testach niektórzy myślą, że siedzę
    dzień cały od rana i rzeźbię w szopie :)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /drogie omo, wyprałem i jest czyste, i białe, i wzruszyłem się to piszę/

  • 44. Data: 2009-09-26 08:11:35
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Jakub Jewuła pisze:
    > Biorac pod uwage, ze napewno przy tym majdrowales to niezle mydliny :)
    >
    > Helios z DMC-G1:
    > http://www.skanowanie.com.pl/tmp/liczydlo.jpg

    E tam, G1, brzydal :)
    Za to GF1 to będzie killer.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /jestem taki mądry, że aż boli mnie głowa.../

  • 45. Data: 2009-09-26 08:13:10
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    drmoriarty pisze:
    > Ostatnio podpiąłem takiego heliosa do 5d, chyba muszę mu czerwony
    > pasek i odpowiednią literkę domalować, bo szkło zaskakuje efektami. Do
    > zabawy jak znalazł.

    Na ff to już mu uszka więdną trochę (znaczy rogi).

    > A swoją drogą, weź nie odpowiadaj temu jak mu tam, znajomemu. Robi się
    > z tego jakaś prywatna korespondencja.

    Tfu, takich znajomych mi nie życz :)

    > p.s. i tak uważam że obrazki z tego olka do d...py są. Sigma ma
    > ciekawszą plastykę :P

    Ma przeskalować do 4Mpx? :)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /każdy z nas ma jakiegoś pieprzyka, którego wolałby nie mieć/

  • 46. Data: 2009-09-26 08:45:07
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

> [...]
    > Chyba dla zabawy albo, żeby sobie mieć sobie coś popisać.
    > Krótko mówiąć - odwaliłeś kawał solidnej, nikomu nie potrzebnej roboty.

    Prawda.
    Najlepiej siasc przed 60" plazma i cwiczyc kciuk na pilocie :)

  • 47. Data: 2009-09-26 10:49:47
    Od: grzybu <s...@s...sp>

    > Kosztowała zepsucie dekielka, kawałek popsutego Zenita, średni pierścień
    > pośredni i cztery śrubki :)
    > http://forum.olympusclub.pl/showthread.php?t=20487
    > Korzysta się kijowo, bo nie ma zatrzasku. Może zrobię takowy.

    Ja z dekielka (20zł) i ostatniego pierścienia pośredniego MD zrobiłem
    sobie adapter MD. Jest nawet zatrzask, bo wypełniłem dekielek szpachlą i
    przykleiłem na to metalowy krążek z dziurką ;)
    Działa normalnie.
    Adapter M42 mam już kupiony.

    --
    Pozdrowienia
    Grzegorz Rakoczy

  • 48. Data: 2009-09-26 16:55:21
    Od: drmoriarty <s...@g...com>

    > Na ff to już mu uszka więdną trochę (znaczy rogi).
    Tak, to prawda, ale nie liczę linii na cal i innych magicznych rzeczy,
    cieszę się tym co mam.

    > Ma przeskalować do 4Mpx? :)
    Ty mi nie zabieraj że prawie 5, prawie...

    Swoją drogą, coraz bardziej mi się podoba ta cyfrografia. Takie
    wartościowe tematy, o ilości liści widocznych na kolejnej ścianie
    tudzież gresu i płytkach ceramicznych. No i jeszcze można sobie korpus
    dwa razy w roku zmienić... tanie to, och... film to przy tym drożyzna
    Panie i Panowie. Drożyzna...
    pozdrawiam
    Sławek

  • 49. Data: 2009-09-26 19:05:06
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    drmoriarty pisze:
> [...]
    > tudzież gresu i płytkach ceramicznych. No i jeszcze można sobie korpus
    > dwa razy w roku zmienić... tanie to, och... film to przy tym drożyzna

    Gdyby nie drożyzna nie byłoby emocji. Kto dziś zbiera puszki po piwie? A
    w komunie to było trendy (i nawet się tak nie nazywało), taka puszka to
    była i dniówka pracy.

  • 50. Data: 2009-09-26 19:10:53
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    Janko Muzykant napisal:
    > Gdyby nie drożyzna nie byłoby emocji. Kto dziś zbiera puszki po piwie? A
    > w komunie to było trendy (i nawet się tak nie nazywało), taka puszka to
    > była i dniówka pracy.

    Zaczniesz zbierac znow, bo beda unikatowe. Juz dzis w niektorych krajach
    zakazuje sie torebek foliowych i puszek aluminiowych :D
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek