  • 11. Data: 2009-09-25 19:56:31
    Temat: Re: Pen i Helios
    Od: Nieznajomy <j...@g...pl>

    On 25 Wrz, 21:34, Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>
    wrote:
> [...]
    e17.asp
    7_o20/page3.asp
    sp
    sp

    > Zwolennik wyższości teorii nad praktyką?

    I widzisz, ty nie załapałeś.

  • 12. Data: 2009-09-25 20:07:41
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Nieznajomy pisze:
    > No i ile trzeba wypić, naćpać ... itp , aby nie potrafić ustawić tych
    > samych ogniskowych ?

    Ile trzeba wypić i się naćpać, żeby 42mm rozciągnąć do 58mm? A może tam
    jest jakaś tajemnicza śrubka w kicie, co pozwala przekręcić pierścień
    jeszcze ze sześćdziesiąt stopni w prawo? :)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 13. Data: 2009-09-25 20:09:18
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Nieznajomy pisze:

    > Brawo, brawo, brawo ...
    >
    > Guru po raz kolejny udowadnia swoją ignorancję.

    Może masz jakąś fajną przeglądarkę, co pokazuje zdjęcia inaczej? :)

    > Pooglądaj sobie, może coś załapiesz, choć wątpię.

> [...]

    No, pooglądałem, ale mi nie wyszło. Może mam zepsutego kita? A, sorry,
    Olympusy się nie psują :)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /niestety, humaniści bywają równie głupi jak umysły ścisłe/

  • 14. Data: 2009-09-25 20:14:54
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Paweł W. pisze:
    > Masz jeszcze tego Canona 300D, coby zrobić porównawcze zdjęcie tym
    > Heliosem? Bo jak się patrzę na antenki, to mi się wydaje, że ten filtr
    > AA nie taki straszny. Ale ja ślepy jestem, to może się mylę.

    Nie taki straszny, ale z 450D jest lepiej, żeby nie powiedzieć znacznie:
    http://www.cyfrowka.neostrada.pl/helios.jpg

    Z 300D oczywiście też jest ostro, ale to 6Mpx więc po resajzie z olka
    wyjdzie ładnie (w sumie to deko ładniej).

    Stara zasada wciąż żyje - chcesz mieć potencjał, omijaj olka. Od
    jakiegoś czasu jednak zawsze dopisuję drugą część - chcesz mieć
    potencjał - a wiesz, co to znaczy? :)

    Nieznajomy znajomy nasz grupowy pajac numer dwa zaraz napisze mi coś
    mało oryginalnego, jako że targnąłem się na świętość.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /chciałbym postawić sobie pomnik - gdzie się coś takiego załatwia?/

  • 15. Data: 2009-09-25 20:19:40
    Od: Mikolaj Machowski <m...@w...pl>

    Paweł W. napisał:

> [...]
    > AA nie taki straszny. Ale ja ślepy jestem, to może się mylę.
    > Jak nie masz, to będę mógł ci podesłać Pentaksa 6mpx, jak dojdzie do

    Oryginalny adres to

    http://www.cyfrowka.neostrada.pl/helios.jpg

    Trochę inny krajobraz, ale antenki są. Wyglądają lepiej, ale może to
    wynikać z faktu, że zdjęcie jest staranniej obrobione.

    m.
    --
    Wszyscy leżymy w rynsztoku, ale niektórzy z nas patrzą w gwiazdy.
    - Oscar Wilde

  • 16. Data: 2009-09-25 20:23:14
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Mikolaj Machowski pisze:
    > http://www.cyfrowka.neostrada.pl/helios.jpg
    >
    > Trochę inny krajobraz, ale antenki są. Wyglądają lepiej, ale może to
    > wynikać z faktu, że zdjęcie jest staranniej obrobione.

    Inna pogoda, sprzyjająca takim testom. Ale fakt faktem, wystarczy rzucić
    okiem na anteny właśnie. Z pena można ostrzyć dalej, ale wyjdą
    artefakty, a szczegółów nie przybędzie.
    Wziąłbym jeszcze panasa do porównania, może będzie okazja.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /dojrzałość następuje z chwilą, gdy kończy się chemia, a zaczyna fizyka/

  • 17. Data: 2009-09-25 20:29:17
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Mikolaj Machowski pisze:
    > Się mi tylko wydaje czy Helios na rogach daje lepsze efekty niż kit
    > w środku?

    Trudno, żeby nie - w końcu to crop potężny, a kit jest przycięty na styk.

    > ps. A Panasonic grozi 15Mpx w następnej generacji aparatów...

    Fajnie :)

    > ps2. Ile kosztowała przejściówka i jak się z niej korzysta?

    Kosztowała zepsucie dekielka, kawałek popsutego Zenita, średni pierścień
    pośredni i cztery śrubki :)
    http://forum.olympusclub.pl/showthread.php?t=20487
    Korzysta się kijowo, bo nie ma zatrzasku. Może zrobię takowy.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /w niebie każdy będzie miał iphona, ipoda i ibooka/

  • 18. Data: 2009-09-25 21:00:54
    Od: Nieznajomy <j...@g...pl>

    On 25 Wrz, 22:09, Janko Muzykant <j...@w...pl> wrote:

> [...]
    sp
    sp

    > No, pooglądałem, ale mi nie wyszło. Może mam zepsutego kita? A, sorry,

    Słusznie wątpiłem, nie załapałeś bluesa miszczu.

  • 19. Data: 2009-09-25 21:01:49
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Nieznajomy pisze:
    > Słusznie wątpiłem, nie załapałeś bluesa miszczu.

    Obawiam się, że nikt poza tobą nie słyszy tego bluesa...

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /jestem błędem statystycznym, ale szczęśliwym/

  • 20. Data: 2009-09-25 21:16:30
    Od: Nieznajomy <j...@g...pl>

    On 25 Wrz, 23:01, Janko Muzykant <j...@w...pl> wrote:

    > Obawiam się, że nikt poza tobą nie słyszy tego bluesa...

    Kupując coś z 4/3 wypadałoby przyswoić sobie pewne podstawowe zasady,
    ale widać ignoranctwo masz w genach.
    Właśnie przeczytałem na OC twoja wypowiedź (o onaniźmie treści jak
    ulał pasuje do "testu" i o studentach - z piwnicznej oficyny, chyba,
    hahaha) i niestety pampers poszedł w diabły ...