-
61. Data: 2012-04-19 14:29:28
Temat: Re: Parkowanie po "warszawsku", reakcja służb - też po "warszawsku"
Od: The_EaGle <g...@d...pl>
W dniu 2012-04-19 14:05, Artur Maśląg pisze:
> W dniu 2012-04-19 13:39, The_EaGle pisze:
>> W dniu 2012-04-19 12:38, Artur Maśląg pisze:
>>
>>> Jeszcze śmiechem nie zabili?
>>
>> Tak żeby udowodnić do końca że zrobiłeś z siebie głupka cytaty z grupy
>> kierowców autobusów MZA:
>
> Wychodzenie głupka to świetnie Tobie wychodzi :)
Skompromitowałeś się i to wiele razy w tym wątku... a masz tyle to
powiedzenia co poniżej trzy litery ;))))
>> http://wawkom.waw.pl/forum/viewtopic.php?t=5558
>>
>> dot skręcania:
>>
>> cyt: "Wypuszcza się do przodu jak typowy wóz 12 metrowy. Tak samo jeździ
>> się np Jelczem :D Jazda przegubem jest zawsze łatwiejsza bo zauważ że w
>> jego połowie (tj po jakiś 8-9 m) go łamiesz więc w zasadzie jedziesz jak
>> U10"
>>
>> i dalej:
>>
>> cyt"Druga oś w przegubie przechodzi podobnie jak w SU10, ale pozostaje
>> jeszcze ścinająca naczepa. :-# "
>>
>> i dalej:
>>
>> "Solówka jeździ się gorzej bo jest "dłuższa" od przeguba i trzeba ją
>> dalej wypuszczać, co by nie zaliczyć krawężnika lub to co stoi na
>> chodniku. Ale lepiej jeździ się ikarusem 280, bo ma skrętną trzecią oś.
>> Natomiast jelcz 181, jak go troszeczkę nie wyciągniesz to ostatnim
>> bliźniakiem na pewno zaliczysz krawężnik"
>
> Czasem warto przeczytać ze zrozumienie, a nie tylko przeklejać bez
> zrozumienia. Szczególnie, że pisałeś:
> <cite>
> Nie ma znaczenia czy przegubowiec czy nie - te autobusy skręcają
> dokładnie tak samo jak krótkie.
> </cite>
>
>
>> Tak wiec skończ waść...
>
> LOL
I to tyle co masz do powiedzenia w tej kwestii ? Kierowcy twierdzą że
skręcia się nawet łatwiej niż solówką a ty dalej swoje :))))))))
faktycznie LOL albo nawet ROTFL
-
62. Data: 2012-04-19 14:50:56
Temat: Re: Parkowanie po "warszawsku", reakcja służb - też po "warszawsku"
Od: Artur Maśląg <f...@p...com>
W dniu 2012-04-19 14:27, The_EaGle pisze:
> W dniu 2012-04-19 13:47, Artur Maśląg pisze:
>> W dniu 2012-04-19 13:03, The_EaGle pisze:
>>> W dniu 2012-04-19 12:38, Artur Maśląg pisze:
>>>> W dniu 2012-04-19 12:17, The_EaGle pisze:
>>>>> W dniu 2012-04-19 11:42, Artur Maśląg pisze:
>>>>>> W dniu 2012-04-19 10:51, The_EaGle pisze:
>>>>>> (...)
>>>>>>> Nie ma znaczenia czy przegubowiec czy nie - te autobusy skręcają
>>>>>>> dokładnie tak samo jak krótkie.
>>>>>>
>>>>>> Idź i powtórz to na jakiejś zajezdni - mam nadzieję, że śmiechem
>>>>>> Ciebie nie zabiją :)
>>>>>
>>>>> Znowu pierniczysz jak potłuczony nie mając pojęcia o tym co mówisz.
>>>>
>>>> Jeszcze śmiechem nie zabili?
>>>
>>> Masz coś konkretnego do dodania czy znowu sobie wesoło poklikasz?
>>
>> Konkretem jest to, że nie było tam miejsca do bezpiecznego przejechania
>> Solarisem U18 i tyle.
>
> Wg tego kierowcy - bo tak się blisko wpakował krawężnika że zakręt już
> nie był możliwy.
No tak, Ty byś przecież przejechał :)
> Gdyby pojechał szerzej by się pewnie zmieścił. Słowem
> gdyby przewidział że tam nie skręci - bo ten samochód widząc było od
> ronda to by się udało a jak pojechał (jak zwykle) czyli blisko
> krawężnika to nic nie dało się już zrobić.
Oczywiście, przecież Ty wiesz lepiej.
> To że prowadzenie i skręcanie przegubowcem jest jest takie samo łatwe
> lub nawet łatwiejsze niż solówki podrzuciłem ci w innym poście i to są
> wypowiedzi kierowców wiec znów pierdzielisz jak potłuczony ale do tego
> już sie zdążyłem przyzwyczaić. Zapewne w następnym odpiszesz że wiesz
> lepiej niż ci kierowcy :)))
Póki co, to tylko podrzucasz bez zrozumienia różne rzeczy z internetu.
> Udowodniłem ci misiaczku że solówka np U15 skręca gorzej niż przegubowy
> U18 a ty dalej swoje :))) Wiesz...jesteś zabawny po prostu po ludzku
> zabawny :>
Udowodniłeś tylko tyle, że nie masz o tym zielonego pojęcia i na siłę
ja zwykle próbujesz jakoś obronić swoje brednie. To, że Solaris U15
gorzej pokonuje zakręty niż Solaris U18 nie jest żadną tajemnicą
od dawna.
> Krótka jazda po placu nie dała ci nic jak widać. Wszystko widać jak na
> dłoni a sami kierowcy przyznają to co napisałem a ty dalej wiesz
> lepiej...
Ty nie rozumiesz tego co napisali - pewnie z tego forum się
dowiedziałeś, ze solówki mają różną długość i one same w sobie
się różnie prowadzą.
> prosze cię po prostu się już wyłącz.
Poczekam na kolejną porcję bredni o kierowcach autobusów, którzy
jeździć nie potrafią.
>> Od razu widać, żeś marny teoretyk :)
>> Po pierwsze to nie jest oś samoskrętna a skrętna (choć to pewnie
>> szczegół), ale nieprawdą jest, że jak to napisałeś (wykrzyczałeś)
>> tylko koło przegubu idzie dosłownie po śladzie osi środkowej.
>> Gdyby tak było, to nigdy by naczepa nie uderzyła samochodu po
>> przeciwnej stronie do skrętu.
>
> Wiesz co ... nawet nie chce mi sie tego komentować...
No właśnie :)
> Jeździłeś
> autobusem a nic kompletnie z tego nie pojąłeś ...Po przeciwnej stronie
> (po lewej jak skręca w prawo)to może uderzyć przyczepa właśnie podczas
> prostowania w I280 i TO JEST WYNIKIEM tego że jest oś skrętna... Gdyby
> była nie skrętna to tak jak w solarisie tył zachodził by mniej albo
> wcale...
Wcześniej pisałeś, ze:
<cite>
oś samoskrętna tylne koło DOSŁOWNIE po śladzie środkowego
</cite>
Skoro idzie po śladzie środkowego, to jakim cudem uderza na zewnątrz?
> Jak tego nie rozumiesz to narysuj sobie na kartce bo ja nie mam siły ci
> dalej tłumaczyć fundamentalnych rzeczy...
Sam sobie to narysuj, obejrzyj konstrukcję. Możesz przy okazji
wjechać w kałużę i sprawdzić jak te ślady idą, by kolejnych bredni
nie produkować.
>> Nie wiem skąd sobie wziąłeś ten metr, ale nawet na filmiku widać, że
>> przegub "tnie" zakręt i dodatkowo mam duży zwis tylny.
>
> To przypatrz się na długość linii poziomej na jezdni - gdzie przechodzi
> koło środkowe a gdzie tylne. Widać jak na dłoni - nawet tam nie ma 1m.
A co ja mam na tym filmiku oglądać? Widziałeś kiedykolwiek jak się
zachowuje tył autobusy przy ciasnych manewrach z małą prędkością?
> A tu dodatkowo:
>
> http://ewane.republika.pl/
No, co tam ciekawego?
>>> Ikarus 280 zostawia ślady przy skręcie z przedniego i środkowego koła po
>>> każdej stronie a PRZYCZEPIA porusza się PO ŚLADZIE osi środkowej.
>>
>> Nieprawda.
>
> :) bo? jakiś dowód...
Narysuje sobie - reszta jest wyżej.
> znów twój autorytet... sz
Mój autorytet (czy tez jego brak) nie ma nic do tego.
--
Jutro to dziś, tyle że jutro.
-
63. Data: 2012-04-19 14:59:29
Temat: Re: Parkowanie po "warszawsku", reakcja służb - też po "warszawsku"
Od: Artur Maśląg <f...@p...com>
W dniu 2012-04-19 14:29, The_EaGle pisze:
> W dniu 2012-04-19 14:05, Artur Maśląg pisze:
>> W dniu 2012-04-19 13:39, The_EaGle pisze:
>>> W dniu 2012-04-19 12:38, Artur Maśląg pisze:
>>>
>>>> Jeszcze śmiechem nie zabili?
>>>
>>> Tak żeby udowodnić do końca że zrobiłeś z siebie głupka cytaty z grupy
>>> kierowców autobusów MZA:
>>
>> Wychodzenie głupka to świetnie Tobie wychodzi :)
>
> Skompromitowałeś się i to wiele razy w tym wątku... a masz tyle to
> powiedzenia co poniżej trzy litery ;))))
A ja mam traktować Twoje teoretyzowanie i oskarżenia, skoro Ty nie masz
bladego pojęcia jaka jest różnica w prowadzeniu solówek o różnych
długościach, że o jeździe "przegubem" nie wspomnę? Podobnie o
jak odpowiedzialności kierowcy komunikacji itd.
--
Jutro to dziś, tyle że jutro.
-
64. Data: 2012-04-19 15:03:58
Temat: Re: Parkowanie po "warszawsku", reakcja służb - też po "warszawsku"
Od: masti <g...@t...hell>
Dnia pięknego Thu, 19 Apr 2012 09:08:16 +0000 osobnik zwany to wystukał:
> begin Artur Maśląg
>
>> Z całą pewnością. Lubię teoretyków z internetu, którzy w większości
>> nawet za kierownicą czegoś większego nie siedzieli, a są specjalistami
>> od jazdy autobusem przegubowym oraz myślenia.
>
> Nie trzeba być kierowcą autobusu, żeby wiedzieć, że robiąc "szerszy łuk"
> by skręcił, a na zdjęciach widać doskonale, że było na to miejsce, a
> nawet mnóstwo miejsca. ZTCP byłoby to nawet zgodne z PoRD, bo ten
> dopuszcza skręt z lewego pasa w prawo w przypadku bardzo długich
> pojazdów.
na zdjęciach to nawet latali helikopterami w tunelu
--
Ford Mondeo 2.0 PMS edition, Jeep Grand Cherokee 4.0
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
-Wiem co mówię, to grunt zabija!" T.Pratchett
-
65. Data: 2012-04-19 15:07:16
Temat: Re: Parkowanie po "warszawsku", reakcja s?u?b - te? po "warszawsku"
Od: Artur Maśląg <f...@p...com>
W dniu 2012-04-19 15:03, masti pisze:
> Dnia pięknego Thu, 19 Apr 2012 09:08:16 +0000 osobnik zwany to wystukał:
>
>> begin Artur Maśląg
>>
>>> Z całą pewnością. Lubię teoretyków z internetu, którzy w większości
>>> nawet za kierownicą czegoś większego nie siedzieli, a są specjalistami
>>> od jazdy autobusem przegubowym oraz myślenia.
>>
>> Nie trzeba być kierowcą autobusu, żeby wiedzieć, że robiąc "szerszy łuk"
>> by skręcił, a na zdjęciach widać doskonale, że było na to miejsce, a
>> nawet mnóstwo miejsca. ZTCP byłoby to nawet zgodne z PoRD, bo ten
>> dopuszcza skręt z lewego pasa w prawo w przypadku bardzo długich
>> pojazdów.
>
> na zdjęciach to nawet latali helikopterami w tunelu
W filmikach na youtube nawet w odległości 3 metrów od ścian tunelu :)
--
Jutro to dziś, tyle że jutro.
-
66. Data: 2012-04-19 16:22:36
Temat: Re: Parkowanie po "warszawsku", reakcja służb - też po "warszawsku"
Od: Esen <z...@p...onet.pl.invalid>
W dniu 19.04.2012 08:15, Artur Maśląg pisze:
[...]
>>
>> Ale zapewne ma sterowany przegub.
>> Jeżeli jest dobrze zaprogramowany (a powinien) to nie ma powodu gorzej
>> skręcać niż
>> autobus jednoczłonowy.
>
> LOL - a jakiego jednoczłonowego? Mógłbyś przybliżyć konstrukcję tego
> "sterowanego przegubu"?
>
Wydaje mi się, że ten cudzysłów oznacza ironię, którą chcesz przykryć
niewiedzę.
Wyobraź sobie, że w autobusach z napędzaną ostatnią osią (pchających)
przegub jest czymś trochę bardziej skomplikowanym niż zwykłe zawiasy.
Resztę doczytaj np. w internecie.
--
Sławek
-
67. Data: 2012-04-19 16:24:27
Temat: Re: Parkowanie po "warszawsku", reakcja służb - też po "warszawsku"
Od: The_EaGle <g...@d...pl>
W dniu 2012-04-19 14:50, Artur Maśląg pisze:
> No tak, Ty byś przecież przejechał :)
> Oczywiście, przecież Ty wiesz lepiej.
>
> Póki co, to tylko podrzucasz bez zrozumienia różne rzeczy z internetu.
>
O i to tyle co jesteś w stanie wyprodukować wobec oczywistych
argumentów. Słowem komunały i frazesy...zero ... zero konkretów, zero
informacji. Po ca ja w ogóle tracę czas na dyskusje z Tobą?
>> Udowodniłem ci misiaczku że solówka np U15 skręca gorzej niż przegubowy
>> U18 a ty dalej swoje :))) Wiesz...jesteś zabawny po prostu po ludzku
>> zabawny :>
>
> Udowodniłeś tylko tyle, że nie masz o tym zielonego pojęcia i na siłę
> ja zwykle próbujesz jakoś obronić swoje brednie. To, że Solaris U15
> gorzej pokonuje zakręty niż Solaris U18 nie jest żadną tajemnicą
> od dawna.
ROTFL :)))) Coś ty od kiedy to wiesz od 2h ?
>> Krótka jazda po placu nie dała ci nic jak widać. Wszystko widać jak na
>> dłoni a sami kierowcy przyznają to co napisałem a ty dalej wiesz
>> lepiej...
>
> Ty nie rozumiesz tego co napisali - pewnie z tego forum się
> dowiedziałeś, ze solówki mają różną długość i one same w sobie
> się różnie prowadzą.
I co jeszcze powiesz? Powiedz coś konkretnego...bo dalej szkoda mi czasu
z tobą gadać... Puste bzdury i nic więcej.
>> prosze cię po prostu się już wyłącz.
>
> Poczekam na kolejną porcję bredni o kierowcach autobusów, którzy
> jeździć nie potrafią.
Dalej nic jesteś w stanie z siebie wyartykułować?
>>> Od razu widać, żeś marny teoretyk :)
>>> Po pierwsze to nie jest oś samoskrętna a skrętna (choć to pewnie
>>> szczegół), ale nieprawdą jest, że jak to napisałeś (wykrzyczałeś)
>>> tylko koło przegubu idzie dosłownie po śladzie osi środkowej.
>>> Gdyby tak było, to nigdy by naczepa nie uderzyła samochodu po
>>> przeciwnej stronie do skrętu.
>>
>> Wiesz co ... nawet nie chce mi sie tego komentować...
>
> No właśnie :)
Odpowiedziałeś ... LOL
>> Jeździłeś
>> autobusem a nic kompletnie z tego nie pojąłeś ...Po przeciwnej stronie
>> (po lewej jak skręca w prawo)to może uderzyć przyczepa właśnie podczas
>> prostowania w I280 i TO JEST WYNIKIEM tego że jest oś skrętna... Gdyby
>> była nie skrętna to tak jak w solarisie tył zachodził by mniej albo
>> wcale...
>
> Wcześniej pisałeś, ze:
> <cite>
> oś samoskrętna tylne koło DOSŁOWNIE po śladzie środkowego
> </cite>
>
> Skoro idzie po śladzie środkowego, to jakim cudem uderza na zewnątrz?
Przegubem ? Powiedz coś od siebie ikarusowy mądralo z zerową wiedzą ;)
>> Jak tego nie rozumiesz to narysuj sobie na kartce bo ja nie mam siły ci
>> dalej tłumaczyć fundamentalnych rzeczy...
>
> Sam sobie to narysuj, obejrzyj konstrukcję. Możesz przy okazji
> wjechać w kałużę i sprawdzić jak te ślady idą, by kolejnych bredni
> nie produkować.
I to tyle jeżeli chodzi o twoje wywody...
>>> Nie wiem skąd sobie wziąłeś ten metr, ale nawet na filmiku widać, że
>>> przegub "tnie" zakręt i dodatkowo mam duży zwis tylny.
>>
>> To przypatrz się na długość linii poziomej na jezdni - gdzie przechodzi
>> koło środkowe a gdzie tylne. Widać jak na dłoni - nawet tam nie ma 1m.
>
> A co ja mam na tym filmiku oglądać? Widziałeś kiedykolwiek jak się
> zachowuje tył autobusy przy ciasnych manewrach z małą prędkością?
Przestań proszę dalej się ośmieszać. Na filmie masz tak jasno że nawet
kretyn po 3 klasach podstawówki by zrozumiał.
>> A tu dodatkowo:
>>
>> http://ewane.republika.pl/
>
> No, co tam ciekawego?
>
>>>> Ikarus 280 zostawia ślady przy skręcie z przedniego i środkowego
>>>> koła po
>>>> każdej stronie a PRZYCZEPIA porusza się PO ŚLADZIE osi środkowej.
>>>
>>> Nieprawda.
>>
>> :) bo? jakiś dowód...
>
> Narysuje sobie - reszta jest wyżej.
No właśnie zaproponowałem Tobie abyś zrozumiał o czym pitolisz od 2-3h...
>> znów twój autorytet... sz
>
> Mój autorytet (czy tez jego brak) nie ma nic do tego.
Twój autorytet jest tylko w Twojej wyobraźni bo z wiedzą nie ma nic
wspólnego.
Masz chociaż prawo jazdy kat C+E albo chociaż B+E żeby się w ogóle
wypowiadać jak zachowuje się pojazd z przyczepą? Bo mam wrażenie ze
rozmawiam z dzieckiem...
PS. Wg jednego z kolegów z KMKM, który rozmawiał z tym kierowcą on mógł
przejechać ale specjalnie zrobił z tego taki burdel żeby ktoś wreszcie
wziął za dupę tych kierowców którzy tam parkują. Jeżeli to prawda to
....dalej sam się domyśl...
Popytaj kumpli z zajezdni :) może pośmieją się razem z Tobą tylko nie
mów im co pisałeś na grupie.
--
Pozdrawiam
Rafał
-
68. Data: 2012-04-19 16:26:14
Temat: Re: Parkowanie po "warszawsku", reakcja służb - też po "warszawsku"
Od: The_EaGle <g...@d...pl>
W dniu 2012-04-19 14:59, Artur Maśląg pisze:
> A ja mam traktować Twoje teoretyzowanie i oskarżenia, skoro Ty nie masz
> bladego pojęcia jaka jest różnica w prowadzeniu solówek o różnych
> długościach, że o jeździe "przegubem" nie wspomnę? Podobnie o
> jak odpowiedzialności kierowcy komunikacji itd.
Oskarżam cie tylko o głupotę bo ją widać jak na dłoni. Piep... tak i nic
z tego nie wynika... Zieeewww....
-
69. Data: 2012-04-19 16:29:29
Temat: Re: Parkowanie po "warszawsku", reakcja służb - też po "warszawsku"
Od: kamil <k...@s...com>
On 19/04/2012 15:26, The_EaGle wrote:
> W dniu 2012-04-19 14:59, Artur Maśląg pisze:
>
>> A ja mam traktować Twoje teoretyzowanie i oskarżenia, skoro Ty nie masz
>> bladego pojęcia jaka jest różnica w prowadzeniu solówek o różnych
>> długościach, że o jeździe "przegubem" nie wspomnę? Podobnie o
>> jak odpowiedzialności kierowcy komunikacji itd.
>
> Oskarżam cie tylko o głupotę bo ją widać jak na dłoni. Piep... tak i nic
> z tego nie wynika... Zieeewww....
Krótka piłka i zaraz będzie jasne, kto wie o czy mówi.
Prowadziłeś kiedyś przegubowca, czy nie prowadziłeś? Tak albo nie.
--
Pozdrawiam,
Kamil
http://bynajmniej.net
-
70. Data: 2012-04-19 16:42:42
Temat: Re: Parkowanie po "warszawsku", reakcja służb - też po "warszawsku"
Od: The_EaGle <g...@d...pl>
W dniu 2012-04-19 16:29, kamil pisze:
> On 19/04/2012 15:26, The_EaGle wrote:
>> W dniu 2012-04-19 14:59, Artur Maśląg pisze:
>>
>>> A ja mam traktować Twoje teoretyzowanie i oskarżenia, skoro Ty nie masz
>>> bladego pojęcia jaka jest różnica w prowadzeniu solówek o różnych
>>> długościach, że o jeździe "przegubem" nie wspomnę? Podobnie o
>>> jak odpowiedzialności kierowcy komunikacji itd.
>>
>> Oskarżam cie tylko o głupotę bo ją widać jak na dłoni. Piep... tak i nic
>> z tego nie wynika... Zieeewww....
>
> Krótka piłka i zaraz będzie jasne, kto wie o czy mówi.
>
> Prowadziłeś kiedyś przegubowca, czy nie prowadziłeś? Tak albo nie.
Prowadziłem wiele pojazdów z przyczepą zarówno jedno jak i dwu osiowych.
Prowadziłem także pojazdy z naczepą. Przegubowca nie prowadziłem (nie
mam kat D) ale co to ma do rzeczy. Wszyscy których znam a najbliżej
siedzi jeden w odległości 4m ode mnie śmieją z pierd... Artura aż miło.
To że on prowadził przegubowca po parkingu tylko wzbudza we mnie śmiech
:))) i twierdzi że tylna oś by nie zmieściła się w ten zakręt zwyczajnie
pierniczy. Tam wielokrotnie tak stają kierowcy sam osobowych i autobusy
przejeżdżają, wiec to świadczy o tym że że Artur pierdzieli jak potłuczony.
Powiem tak w ten zakręt zmieściłbym się tirem z 16.5m zestawem albo
prawie 19m solówką z przyczepą a skoro tak to przegubem przejechał by
TYM BARDZIEJ bo o wiele łatwiej się skręca. Artur pokręcił się po
parkingu jak ślepe dziecko i pisze głupoty...uważając siebie za
znaffffce...
--
Pozdrawiam
Rafał