  • 71. Data: 2012-04-19 16:52:26
    Temat: Re: Parkowanie po "warszawsku", reakcja służb - też po "warszawsku"
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 19/04/2012 15:42, The_EaGle wrote:

    > Prowadziłem wiele pojazdów z przyczepą zarówno jedno jak i dwu osiowych.
    >
    > Prowadziłem także pojazdy z naczepą. Przegubowca nie prowadziłem (nie
    > mam kat D) ale co to ma do rzeczy. Wszyscy których znam a najbliżej
    > siedzi jeden w odległości 4m ode mnie śmieją z pierd... Artura aż miło.

    Czyli nie prowadziłeś przegubowca, ale nie zgadzasz się z opinią
    kierowców przegubowca, którzy wypowiadają się na zacytowanym kilka
    postów wcześniej forum.

    Dziękujemy, to powinno nam wystarczyć.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 72. Data: 2012-04-19 16:54:03
    Od: The_EaGle <g...@d...pl>

    W dniu 2012-04-19 16:52, kamil pisze:

    > Czyli nie prowadziłeś przegubowca, ale nie zgadzasz się z opinią
    > kierowców przegubowca, którzy wypowiadają się na zacytowanym kilka
    > postów wcześniej forum.
    >
    > Dziękujemy, to powinno nam wystarczyć.

    Umiesz czytać ze zrozumieniem to co tam jest napisane? Skoro przegubowca
    wg kierowców prowadzi sie w zakręcie łatwiej niż solówkę to czym jest
    łatwiej skręcić? :)))

    Rafał

  • 73. Data: 2012-04-19 17:02:44
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-04-19 16:22, Esen pisze:
    > W dniu 19.04.2012 08:15, Artur Maśląg pisze:
    > [...]
    >>
    > Wydaje mi się, że ten cudzysłów oznacza ironię, którą chcesz przykryć
    > niewiedzę.

    To źle Ci się wydaje. Teraz po kolei - odpowiedz jakiego
    autobusu jednoczłonowego, a później przybliż tę konstrukcję
    "sterowanego przegubu". Jak wiesz coś więcej, to ja chętnie poczytam.

    > Wyobraź sobie, że w autobusach z napędzaną ostatnią osią (pchających)
    > przegub jest czymś trochę bardziej skomplikowanym niż zwykłe zawiasy.

    Doskonale o tym wiem, tyle, że z tego co wiem, to system hydrauliczny
    ma za zadanie kompensowanie sił 'pchających' i zapobieganie 'składaniu'
    składu, a nie zmianę geometrii w postaci np. nie cięcia zakrętów przez
    przegub.

    > Resztę doczytaj np. w internecie.

    Poproszę o konkrety - to co napisałeś można znaleźć w wiki.

  • 74. Data: 2012-04-19 17:27:27
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-04-19 16:24, The_EaGle pisze:

    > O i to tyle co jesteś w stanie wyprodukować wobec oczywistych
    > argumentów.

    Mogę tylko powtórzyć - obejrzałeś parę filmików, przeczytałeś
    coś tam w internecie (bez zrozumienia), kierowcę "oskarżyłeś"
    o PJ za łapówkę, trochę powyzywałeś (w tym chyba mnie) od
    idiotów, kretynów itd.

    To chyba tyle - jeżeli bardzo tego potrzebujesz, by odreagować
    stres życia codziennego, to cieszę się, że mogłem pomóc.
    Może dzięki temu będziesz mniej agresywny na drodze.

  • 75. Data: 2012-04-19 17:55:29
    Od: The_EaGle <g...@d...pl>

    W dniu 2012-04-19 17:27, Artur Maśląg pisze:

    > Mogę tylko powtórzyć - obejrzałeś parę filmików,

    Nie obejrzałem ale podałem ci link do filmiku który przeczy twoim opinią
    a do którego nie miałeś odwagi się odnieść.

    >przeczytałeś coś tam w internecie (bez zrozumienia),

    Nie przeczytałem coś tam ale podałem ci kawę na ławę opinie kierowców na
    temat tego że łatwiej prowadzi się autobus przegubowy niż długą solówkę
    czym jak widać otworzyłem ci oczy bo raczyłeś przyznać mi rację w tej
    kwestii. Dodatkowo kompletnie nie zrozumiałeś że właśnie o to chodziło w
    tym wowodzie że łatwiej tam skręcić autobusem przegubowym niż solówką.

    > kierowcę "oskarżyłeś" o PJ za łapówkę,

    Nikt po za tobą kwestii z łapówką nie wziął poważnie... ale widać
    musiałbyś wznieść się po za utarte schematy a tu już łatwo nie jest prawda?

    > trochę powyzywałeś (w tym chyba mnie) od
    > idiotów, kretynów itd.

    Nie wiem czy zauważyłeś ale ty pierwszy napisałeś o bredniach a dalej
    dostałeś to na co zasłużyłeś. Jak się okazało całkiem słusznie bo
    pogrążyłeś się kompletnie.

    > To chyba tyle - jeżeli bardzo tego potrzebujesz, by odreagować
    > stres życia codziennego, to cieszę się, że mogłem pomóc.
    > Może dzięki temu będziesz mniej agresywny na drodze.

    Uczestniczenie w tej dyskusji dostarczyło mi więcej humoru i tematu di
    dyskusji podczas obiadu wiec nie żałuje. Natomiast kwestie z
    odreagowaniem pasują do Ciebie skoro nie jesteś w stanie normalnie
    odpisać jak się z kimś nie zgadzasz a zaczynasz wątek od bredni to
    później nie dziw się jak ktoś pójdzie o krok dalej.

    Z mojej strony EOT

    Rafał

  • 76. Data: 2012-04-19 18:05:11
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-04-19 16:42, The_EaGle pisze:
    > W dniu 2012-04-19 16:29, kamil pisze:
    (...)

    Twoje chamskie wycieczki pominę, niemniej do kłamstw się jednak
    odniosę. Tego co wypisujesz nie mogę nazwać 'delikatnym mijaniem
    się z prawdą'.

    > To że on prowadził przegubowca po parkingu tylko wzbudza we mnie śmiech
    > :)))

    1. Nie twierdziłem, że jeździłem przegubowcem po parkingu.

    > i twierdzi że tylna oś by nie zmieściła się w ten zakręt

    2. Nie twierdziłem, że tylna oś by się w zakręt nie zmieściła.

    > zwyczajnie pierniczy.

    A to tak - zwyczajnie pierniczysz.

    > Tam wielokrotnie tak stają kierowcy sam osobowych i autobusy
    > przejeżdżają, wiec to świadczy o tym że że Artur pierdzieli jak potłuczony.

    Coś Ci zacytuję:
    <cite>
    Ogólnie to teoretyzowanie jest dobre najwyżej na kursie, potem to życie
    jest tak bogate, że w ten czy inny sposób i tak cię zaskoczy
    </cite>

  • 77. Data: 2012-04-19 18:10:10
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-04-19 17:55, The_EaGle pisze:
    (...)

    Bredzisz.

  • 78. Data: 2012-04-22 11:24:48
    Od: RadekNet <r...@r...com>

    On Tue, 17 Apr 2012 16:28:05 +0100, Cezary Daniluk
    <c...@n...com> wrote:

    > Sprawę cywilną komu ? Jak na mój gust kierowcy autobusu który zdał
    > egzamin na PJ kat D+E, a nie umie takim zestawem manewrować.

    Wspolczesny przegubowiec (z silnikiem calkiem z tylu) to jeden pojazd a
    nie pojazd z przyczepa (czyli D).

    Pozdr.
    --
    Radoslaw Wrodarczyk
    www.rejsy-czartery.com

  • 79. Data: 2012-04-22 13:49:44
    Od: to <t...@i...pl>

    begin masti

    > na zdjęciach to nawet latali helikopterami w tunelu

    Nie widzisz, że ma dużo miejsca z prawej, że nie skręcał z lewego pasa, a
    także, że niewiele brakuje mu od strony "blokującego" auta? To idź do
    okulisty.