  • 1. Data: 2012-04-16 20:36:29
    Temat: Seat > skrzynia biegów
    Od: s...@g...com

    Musze troche ponarzekać
    .
    Mam Seata Cordoba 99 rok 1.4 benzyna najsłabszy silnik.
    I dwie sprawy
    Pierwsza odkąd go miałem (5 lat) zawsze mi wył jak zjeżdzałem z górki.
    I zawsze jak byłem u mechanika (a było ich paru) każdemu o tym mówiłem i każdy
    odpowiadał : mały silnik duży samochód więc wyje.
    Rozpadła mi sie w końcu skrzynia. Zamontowałem nową skrzynie i nie WYJE.

    CUD

    Chyba ta nowa skrzynia jakaś lżejsza albo ????....

    I drugie pytanie.
    Narazie jestem z niego zadowolony poza jedną kwestią okazuje sie że że ponieważ jest
    z 99 roku więc np skrzynia albo pompa wspomagania nie może być ta najtańsza tylko
    musi być droższa bo to jakiś ekstra egzemntlarz.
    I stąd moje pytania.
    Jak bede chciał kiedyś kupić kolejny NIE NOWY samochód to skąd mam wiedzieć że to
    jest znowu jakiś ekstra samochód i musze do niego np kupić żarówke za 10 a nie 5
    złotych.
    Można to jakoś sprawidzić?

  • 2. Data: 2012-04-16 22:19:49
    Temat: Re: Seat > skrzynia biegów
    Od: trudny <t...@g...com>

    Piłeś - nie pisz.

  • 3. Data: 2012-04-16 23:59:09
    Od: "bratPit" <k...@o...pl>

    > Piłeś - nie pisz.

    wiesz co, z dwojga złego już lepiej niech nie jeździ w takim stanie ;-)

    brat

  • 4. Data: 2012-04-17 00:44:55
    Od: "Iksinski" <nie_pisz@tu_nic_nie_ma.pl>

    ion-forums@vbhc14...

> [...]
    >że to jest znowu jakiś ekstra samochód i musze do >niego np kupić żarówke

    Można. Robisz sobie listę elementów i idziesz zapytać w sklepie ile
    kosztują.

  • 5. Data: 2012-04-17 08:35:10
    Od: "Przemysław Czaja" <p...@p...fm>

    Użytkownik "trudny"

    > Piłeś - nie pisz.

    Piłeś nie odpowiadaj....to naprawdę działa.

  • 6. Data: 2012-04-17 11:39:35
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

[...]

    Nowa skrzynia jest albo mniej zużyta, albo nawet całkowicie sprawna. :)

[...]

    Niektóre serie danego modelu samochodu różnią się częściami w zależności
    czasu produkcji albo od kraju, w którym były sprzedawane.
    Musisz zadać konkretne pytanie na tej grupie albo na forum poświęconym danej
    marce. Np. co jakiś czas przewija się tu dyskusja o wyższości niektórych
    serii silników TDI na innymi. Silniki różnych serii różnią się osprzętem,
    który może być wadliwy albo bardzow wytrzymały.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 7. Data: 2012-04-17 22:21:17
    Od: "Arek ;-)" <a...@g...com>

    On 17 Kwi, 08:35, "Przemysław Czaja" <p...@p...fm> wrote:
    > Użytkownik "trudny"

    > Piłeś nie odpowiadaj....to naprawdę działa.

    Plonk.