  • 11. Data: 2009-12-03 16:18:59
    Temat: Re: Paragraf 44 równie zaraźliwy co świńska grypa...
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    adam pisze:
    > http://www.independent.co.uk/news/uk/home-news/warni
    ng-do-not-take-this-picture-1833127.html

    Widzę przypadkowe, ale jakże wiele mówiące podobieństwo w numerze
    paragrafu - paragraf 44 jest 2x lepszy od paragrafu 22 ;)

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

  • 12. Data: 2009-12-03 16:23:13
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik ""Paweł W."" napisał

    > Pewnie tak, tylko dlaczego pozwalają mi trzymać w ręku skalpel??? ;)

    Przeoczenie.
    Niedługo leczenie moze się okazać niebezpieczne dla Matki Ziemi - mniej
    ludzi, mniej CO2 ; )

    adam

  • 13. Data: 2009-12-03 16:23:14
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "Andrzej Lawa" napisał
    ng-do-not-take-this-picture-1833127.html

    > "A yellow-coded curfew is now in effect. Any unauthorized personnel will
    > be subject to arrest. This is for your protection."

    Od razu czuję się bezpieczniej.

    Użytkownik ""Paweł W."" napisał
    > Widzę przypadkowe, ale jakże wiele mówiące podobieństwo w numerze
    > paragrafu - paragraf 44 jest 2x lepszy od paragrafu 22 ;)

    Może wcale nie takie przypadkowe ; )

    adam

  • 14. Data: 2009-12-04 10:48:00
    Od: Dariusz Zygmunt <i...@a...net>

    Jakub Jewuła pisze:

    > Tak to nie mozna - z pewnoscia jestes nieodpowiadzialny alboco...

    Wiesz co to jest cykl świński?
    To jest sytuacja w której odpowiedzialni i samodzielni hodowcy trzody
    chlewnej kierują się prostymi zasadami rynkowymi* co prowadzi do
    sytuacji cyklicznych niedoborów mięsa albo fali bankructw tychże hodowców.

    Z pozdrowieniami
    Dariusz Zygmunt

    * - wysoki popyt winduje ceny co zachęca do zwiększenia produkcji, ale
    gdy już świnie podrosną na tyle żeby można je "rzucić na stół" okazuje
    się że jest ich za dużo co obniża ceny poniżej kosztów produkcji.