  • 1. Data: 2009-12-03 14:13:15
    Temat: Paragraf 44 równie zaraźliwy co świńska grypa...
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    http://www.independent.co.uk/news/uk/home-news/warni
    ng-do-not-take-this-picture-1833127.html

    adam

  • 2. Data: 2009-12-03 14:46:07
    Temat: Re: Paragraf 44 równie zaraźliwy co świńska grypa...
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    adam pisze:
    > http://www.independent.co.uk/news/uk/home-news/warni
    ng-do-not-take-this-picture-1833127.html

    Znajdźcie mi człowieka, a paragraf się znajdzie. Stalinowskie metody.
    Jeszcze żyje pokolenie, które widzi absurdalność tego przepisu, więc nie
    jest taki groźny.

    Proponuję drugi paragraf - każdy posiadający aparat fotograficzy będzie
    podejrzany o pedofilię (odnośnie ostatniej audycji w TokFM o prawach
    autorskich, gdzie jakaś organizacja zaproponowała ustawę, żeby
    opodatkować aparaty fotograficzne na rzecz twórców, bo aparatami kopiuje
    się książki itp, itd. Audycja z udziałem Piotra Waglewskiego, więc link
    do niej pewnie jest też na jego stronie). :/

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

  • 3. Data: 2009-12-03 14:50:51
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik ""Paweł W."" napisał
    > Znajdźcie mi człowieka, a paragraf się znajdzie. Stalinowskie metody.
    > Jeszcze żyje pokolenie, które widzi absurdalność tego przepisu, więc nie
    > jest taki groźny.

    Jak widać oponenci tego paragrafu niezbyt sobie z nim radzą :/

> [...]
    > itp, itd. Audycja z udziałem Piotra Waglewskiego, więc link do niej pewnie

    Genialne.
    To lepiej wogóle opodatkować ludzi - niech becalują comiesięczne składki za
    posiadanie zmysłu wzroku, słuchu i powonienia np.
    Nieroby jebane, tylko kombinują jak tu dla siebie przytulić trochę szmalu...

    adam

  • 4. Data: 2009-12-03 15:05:54
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    > Genialne.
    > To lepiej wogóle opodatkować ludzi - niech becalują comiesięczne składki
    > za posiadanie zmysłu wzroku, słuchu i powonienia np.

    Juz za chwileczke, juz za momencik:
    http://www.youtube.com/watch?v=xCI1-D3gW9k

  • 5. Data: 2009-12-03 15:10:35
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    Jakub Jewuła pisze:

    > Juz za chwileczke, juz za momencik:
    > http://www.youtube.com/watch?v=xCI1-D3gW9k

    Możesz słówko, bo jestem na internecie z komórki?

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

  • 6. Data: 2009-12-03 15:20:16
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    Użytkownik ""Paweł W."" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Możesz słówko, bo jestem na internecie z komórki?
    > Pozdrawiam,
    > Paweł W.

    Barroso na pytanie czy zamierza wprowadzac "unijne podatki"
    baknal, ze ma zamiar "przygladnac sie sprawom podatkowym w UE".

    Nic konkretnego, ale jak moga doic kase to czemu nie?
    Grajdol leci po rowni pochylej, to wylacznie kwestia czasu.

    Socjalistyczny rzad zrobi wszystko zeby Ci pomoc...

  • 7. Data: 2009-12-03 15:26:31
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    Jakub Jewuła pisze:

    > Socjalistyczny rzad zrobi wszystko zeby Ci pomoc...

    Ale czemu za moje pieniądze chce mi pomagać? Bo za swoje, to ja sam
    sobie pomogę i to lepiej ;)

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

  • 8. Data: 2009-12-03 15:33:47
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    > Ale czemu za moje pieniądze chce mi pomagać? Bo za swoje, to ja sam sobie
    > pomogę i to lepiej ;)

    Tak to nie mozna - z pewnoscia jestes nieodpowiadzialny alboco...

  • 9. Data: 2009-12-03 15:46:59
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    Jakub Jewuła pisze:
    > Tak to nie mozna - z pewnoscia jestes nieodpowiadzialny alboco...

    Pewnie tak, tylko dlaczego pozwalają mi trzymać w ręku skalpel??? ;)

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

  • 10. Data: 2009-12-03 16:04:21
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    adam pisze:
    > http://www.independent.co.uk/news/uk/home-news/warni
    ng-do-not-take-this-picture-1833127.html

    "A yellow-coded curfew is now in effect. Any unauthorized personnel will
    be subject to arrest. This is for your protection."