    From: "WASYL" <k...@p...com>
    Newsgroups: pl.rec.telewizja
    Subject: Re: PVR cyfry jak nagrywać??
    Date: Tue, 31 Aug 2010 16:20:45 +0200

    Użytkownik " Wmak" <w...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:i5j0sl$lin$1@inews.gazeta.pl...
    > Przez ok miesiąc, gdy zepsuł mi się Philips PVR, używałem Pace.
    > Działał poprawnie tylko podłączony przez Scarta do kineskopowego
    > telewizora
    > miał za małe literki w EPG - trudno...
    > Wróciłem do Philipsa i tu mnie coś zaskoczyło.
    > Z powodu remontu elewacji zdjąłem miskę i chciałem odbierać DVB-T.
    > Po wejściu na programy naziemnej TV (antena OK) dostaję komunikat:
    > "Brak uprawnień do odbioru tego programu"
    > Dlaczego? Przecież to powinien być "backup" na okazję zaniku odbioru SAT
    > np.
> [...]

    Kolego mysle, ze zle pojmujesz kwestie DVB-T w tunerze C+. To zupelnie inna
    siec TV i nie mozesz traktowac tego, jak backup do C+ w razie awarii sygnalu
    z SAT. TV cyfrowa naziemna to zupelnie inna bajka. Masz mozliwosc odbioru
    DVB-T w jednym tunerze,aby na przyszlosc nie kupowac drugiej skrzynki jak
    wylacza analog naziemnie i tylko po to. Naziemnie przeciez nie leci C+,
    chociaz w przyszlosci kto wie. W chwili obecnej nie ma takiej mozliwosci.