    From: " Wmak" <w...@g...pl>
    Newsgroups: pl.rec.telewizja
    Subject: Re: PVR cyfry jak nagrywać??
    Date: Tue, 31 Aug 2010 15:08:12 +0000 (UTC)

    WASYL <k...@p...com> napisał(a):

    > Kolego mysle, ze zle pojmujesz kwestie DVB-T w tunerze C+. To zupelnie inna
    > siec TV i nie mozesz traktowac tego, jak backup do C+ w razie awarii
    sygnalu
    > z SAT. TV cyfrowa naziemna to zupelnie inna bajka. Masz mozliwosc odbioru
    > DVB-T w jednym tunerze,aby na przyszlosc nie kupowac drugiej skrzynki jak
    > wylacza analog naziemnie i tylko po to. Naziemnie przeciez nie leci C+,
    > chociaz w przyszlosci kto wie. W chwili obecnej nie ma takiej mozliwosci.

    Nie mów mi o bajkach, bo działanie najróżniejszych systemów telewizji znam na
    bieżąco od kilkudziesięciu lat - SAT i DVB-T, C itd. także.
    To mój zawód.
    Pisząc "backup" nie miałem na myśli odbioru programów z pakietu cyfry tylko
    dostęp do jakiejkolwiek telewizji, chociaż kilku kanałów w przyzwoitej
    jakości.
    W czsie ulewy SAT znika a DVB-T z Raszyna działa u mnie całkiem dobrze na
    niewielkiej antenie za oknem, na różnych odbiornikach, w tym PVR Philipsa i
    Pace - dopóki nie odłączyłem miski.
    Analogu z tej anteny nie da się oglądać ze względu na cień dużego budynku.
    Uzależnienie odbioru naziemnej cyfrówki od obecności sygnału satelitarnego
    uważam za, delikatnie mówiąc, za poroniony pomysł.
    Trudno mi powiedzieć, czy autorzy softu przegapili to zjawisko czy to wymysł
    wrednych marketingowców.
    Może się dowiemy...
    Wmak