  • 1. Data: 2014-03-02 19:46:30
    Temat: Droga wojewódzka nr 794
    Od: "Tomek" <m...@o...pl>

    Macie może aktualnie dane odnośnie nawierzchni tej drogi po zimie?
    Chodzi mi o dłuższe odcinki z bardzo połataną nawierzchnią.
    T.

  • 2. Data: 2014-03-02 20:40:59
    Temat: Re: Droga wojewódzka nr 794
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 2 Mar 2014 19:46:30 +0100, Tomek napisał(a):

    > Macie może aktualnie dane odnośnie nawierzchni tej drogi po zimie?
    > Chodzi mi o dłuższe odcinki z bardzo połataną nawierzchnią.

    Miedzy Krakowem a Skala jest OK. Dalej na Wolbrom troche gorzej, ale
    tragedii nie ma (jechalem jakos w styczniu). Dalszego odcinka nie znam.

    --
    Maciek

    Od kolijevke, pa do groba,
    za ispiranje mozga je doba

  • 3. Data: 2014-03-02 20:47:13
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2014-03-02 20:40, Maciek pisze:

    > Miedzy Krakowem a Skala jest OK. Dalej na Wolbrom troche gorzej, ale
    > tragedii nie ma (jechalem jakos w styczniu).

    Kolega pytał o *aktualne* dane, a nie informacje ze stycznia - jest
    już marzec. Sytuacja mogła się zmienić w każdą stronę i to nawet
    bardzo.

  • 4. Data: 2014-03-02 22:03:46
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 02 Mar 2014 20:47:13 +0100, Artur Maśląg napisał(a):

    > Kolega pytał o *aktualne* dane, a nie informacje ze stycznia - jest
    > już marzec. Sytuacja mogła się zmienić w każdą stronę i to nawet
    > bardzo.

    Jakby byla w miedzyczasie jakas zima, to pewnie bym Ci przyznal racje.

    --
    Maciek

    Od kolijevke, pa do groba,
    za ispiranje mozga je doba

  • 5. Data: 2014-03-03 09:04:13
    Od: "Tomek" <m...@o...pl>

    > Kolega pytał o *aktualne* dane, a nie informacje ze stycznia - jest
    > już marzec. Sytuacja mogła się zmienić w każdą stronę i to nawet
    > bardzo.

    Dla mnie styczeń to czas aktualny. Podziękowania!!
    T.

  • 6. Data: 2014-03-09 18:49:45
    Od: Clawfinger <a...@p...fm>

    W dniu 2014-03-02 19:46, Tomek pisze:
    > Macie może aktualnie dane odnośnie nawierzchni tej drogi po zimie?
    > Chodzi mi o dłuższe odcinki z bardzo połataną nawierzchnią.
    > T.

    Droga przeszła kapitalny remont w 2012/2013 od Krakowa do granicy
    województwa. Aktualnie jest w stanie doskonałym. Ostatni brakujący
    odcinek w Skale na Wolbromskiej oddali na jesieni 2013.

    WOJtek